Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.07.2011 01:27 - Нещо много лично - "Нещо като нож,нещо като цвете,нещо като нищо на света"
Автор: helloworld Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3205 Коментари: 10 Гласове:
8



Седя в един бар.Обичам баровете.И няколко питиета които се сервират в тях.Сега се изживявам като Хемингуей и пия джин с тоник.Обаче писателствам само на ум - да не хабя хартията че ми е жал за дърветата и планетата.Тихичко е около мен въпреки че почти на всички маси седят хора.Чакам си сама и се забавлявам да наблюдавам отраженията на всички в голямото огледало - умирам от кеф че съм толкова хитра.Има една много известна картина на Тулуз - Лотрек от парижко кафене, сещам се за нея и се поздравявам на ум."Бре, колко съм начетена ,бре!" Кефя се на една - с дълги готини крака, която ги мятка насам натам защото знае че са готини.До нея седи мъжа й с вид на победител и собственик - "Ей тия крака са мой!" казва той с поглед и отвреме навреме поглежда дали ги оценяват по достойнство.Аз пък си викам - да ги сложа на мойта умна и красива глава лелелеле какво ще се получи!!! На масата точно зад гърба ми ( хахахха ама  виждаааам) е седнал, явно с приятел, един мноооого известен артист! Съвсем лекичко е отегчен - като за вкус.Също като лимона в моя джин.Ами то било много готино това момче бе!Даже започва много да ми харесва! Откривам в него секспил, който не се вижда някак на екрана на телевизора и се учудвам!Започвам да го наблюдавам, но въпреки че е в огледалото ми става неудобно и измествам поглед.Най-странното е че се чувствам като ощипана от щъркел. Това е  моето сравнение за едно чувство  което изведнъж ме облива - искам да направя нещо странно, нещо лудо, нещо ........абе не знам какво но да е направо експлозивно!Никак не се учудвам , че първите тактове на Болеро от Равел започват да пронизват мозъка ми, сърцето ми да изравнява такта с тях.Дали гърба ми не е проговорил и да ме е издал? При тази мисъл се изчервявам и забивам нос в чашата си.

с най - голямото ми уважение към Уилям Сароян от когото взаимствах подзаглавието си


следва продължение - но не знам кога :)))))))))


Тагове:   разказ,   забавление,   проза,


Гласувай:
8



1. phoenix2000 - Щом ще щуреещ дай да сме двама поне ...
02.07.2011 08:20
Щом ще щуреещ дай да сме двама поне после ще разделим вината по равно, става въпрос за виното искам да кажа да не стане грешка :)))
цитирай
2. helloworld - ураааа
02.07.2011 11:29
на ножжжж!!!! В атакаааааа!!!!!! Шуми марица окървавена!!! Аре давай! Ей сега ще си направим купона! Вземи и приятели да стане по яко!А вината опа не бе виното ще го изпием до капка!
цитирай
3. murmashka - Познати са ми такива чувства и ус...
02.07.2011 19:08
Познати са ми такива чувства и усещания.Поздрав за написаното!
цитирай
4. phoenix2000 - Вече имам 110 любими ти ще си ми 11...
03.07.2011 13:15
Вече имам 110 любими ти ще си ми 111тата таририрам там там турнах те в любими. Аз та взех, ще ма вземеш ли и ти. Като гледам интересни интелектуалности словоредиш, няма ли да драснеш нещо ново или чакаш музата да те щипне по бузата?
цитирай
5. helloworld - murmashka
03.07.2011 17:01
их готини са въпреки че като ти се случват не мислиш така и благодаря!Не всичко в текста и истинско за сега само бара:) опитвам се да напиша разказ ма може и да не стане зависи.....
цитирай
6. helloworld - phoenix2000
03.07.2011 17:11
любимите съпруги на султана са били 700 имал е още и 300 наложници - дерзай! много ти остава а пък ти за сега си ми единствен***ще напиша още, най - вероятно тази нощ ще стане това докато омаломощавам безсънието!!!
цитирай
7. hoyden - Много свежо
05.07.2011 16:34
и приятно пишеш! Харесва ми....като джин с тоник в лятна мор :)))
цитирай
8. bodlivko - :)
11.07.2011 12:02
Много приятно и свежо четиво.Давай смело и наздраве с джин и тоник в тая жега:)))
цитирай
9. helloworld - уф
11.07.2011 12:42
точно за джин и тоник си мислех! Метни един два насам а пък най-добре е да си ги пием на терасата по хладина! :)))))))
цитирай
10. lubara - Поздрави, helloworld!
16.08.2011 18:42
Може ли едно пожелание, малко дребен и сбит ми е този шрифт, дали защото нося очила...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: helloworld
Категория: Лични дневници
Прочетен: 520612
Постинги: 89
Коментари: 1893
Гласове: 1614
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031