Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.07.2011 13:28 - Една твърде истинска история
Автор: helloworld Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3048 Коментари: 11 Гласове:
12

Последна промяна: 29.07.2011 14:21

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Пълен шок!!! Не може да бъде!!! Не съм го очаквала!!!


             - Минали са 18 минути и 12 секунди, и 13, и14 ......а чувствам  липса. Ти вече си далеч оттук! - гласът му е топъл и нежен. Има леко дрезгава нотка, която не съм усетила на живо, но явно телефона я подчертава.
             Онези животинчета , нали ги знаете - в стомаха, вече пърхат ли пърхат. Изненадана съм. Овладявам се доколкото мога, но и моя глас звучи дрезгаво. Кашлям за да отговоря адекватно. Но нищо такова не се получава. Чувам се да казвам:
             - Защо не дойдеш при мен? - досещате ли се колко шокирана съм от собственото си предложение?
             Понякога нещата са извън нас - те се случват самостоятелно. Никога  не съм разбрала защо става така.
             Оставям слънцето да проникне през клепачите ми. Искам  момента  на осмислянето в полубудно състояние да продължи по-дълго. Утрото ми има вкус на сладкиш и черно горчиво кафе с мирис на ванилия и карамел. Знам че като отворя очи и ще видя Павел до мен, но за сега предпочитам да си го представям само и удължавам този миг. Не искам да помръдна дори с мигли и лежа като изпаднала в кома - а може би съм? През мозъка ми лениво преминават като на забавен каданс картини от нощта. Чувам една цигулка, която свири нещо много познато. .Лекичко пропускам един слънчев лъч да премине през клепача на едното ми око, после още един и от него се получава прекрасен цветен танц под звуците на цигулката която продължава да пее прекрасната си песен. Отварям очите си и те срещат очите на Павел. Той е приседнал на края на леглото и ме наблюдава как се пробуждам.
              - Ти си сияние - моето сияние! - казва тихо, а за мен това, че вече съм нечие притежание звучи като най-красивото любовно обяснение на света.


следва :))))



Гласувай:
12



1. phoenix2000 - :)
29.07.2011 13:41
Само това ли?
цитирай
2. helloworld - phoenix2000
29.07.2011 13:42
еееее чакай деееееее - този път разказа ще е по-дълъг от предишните и освен това тези гадни телефони звъняяяяяяят! :))))))
цитирай
3. jabalka - ... и още нещо, от мен
29.07.2011 17:34
Добре е да пропускаш слънчевият лъч понякога, не винаги - само понякога !
Ето виждаш ли, нечие притежание само по себе си , не звучи добре ...но когато си
с
- Негово... !
Музика, лъчи /слънчеви разбира се / и сребърни стъпки в ливадата !
Ха, ха, ха с три удивителни
цитирай
4. eleronia - Доволна съм,
29.07.2011 18:40
че не познах;)Иначе как щеше да ми е кеф да го прочета?;)Eх,Светлеее Светлеее-язък ти за дългите крака;))DD
цитирай
5. helloworld - jabalka
29.07.2011 18:47
милата ми толкова хубаво е да си притежание на някого докато го изгубиш:(((((( ти знаеш какво имам предвид!
цитирай
6. helloworld - eleronia
29.07.2011 18:48
абе нали знаеш че понякога не е въпрос на дълги крака но пък изненадите следват така че...........
цитирай
7. bodlivko - :)
29.07.2011 20:16
Прав ли бях че ще го отмъкнеш:))))) а що се отнася до думите които всички ние казваме в такива моменти и се чудим дали ние самите сме ги казали че чак се обръщаме назад да да видим дали някой друг не ги е казал.След казаните думи идват и още по странните ни действия които също нямат обяснение но пък остава сладката тръпка и върховното удоволствие от резултата който се е получил:)))))
Show must go on както се пее в страхотната песен на Куин
Давай смело и безотговорно отпусни душата и полети
цитирай
8. helloworld - bodlivko
02.08.2011 11:25
еххххххх приятел, ако нещата в живота се случваха така както ни се искаше никой от нас нямаше да недоволства.Но нали знаеш човек предполага - Господ разполага!
цитирай
9. bodlivko - :)
03.08.2011 15:29
Така е но все нали се правим на дяволи и се опитваме да се ровим делата на Господ.Ако успеем добре ако не успеем пък казваме си е какво пък продължаваме напред и пак опитваме с дяволиите :))))))))))
цитирай
10. helloworld - опитваме
03.08.2011 15:35
с дяволииите или с дяволите защото при мен май е второто :)))))
цитирай
11. анонимен - Тоя Павел нашия Пупи ли е? Той обс...
09.08.2012 13:55
Тоя Павел нашия Пупи ли е? Той обслужва самотни застарели мераклийки.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: helloworld
Категория: Лични дневници
Прочетен: 523167
Постинги: 89
Коментари: 1893
Гласове: 1614
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930