Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.08.2011 15:46 - Животът - втора употреба/ пета част/
Автор: helloworld Категория: Лични дневници   
Прочетен: 13007 Коментари: 68 Гласове:
22

Последна промяна: 19.08.2011 11:11

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
                  
                   
                    "Уф, да му се не види!!! И майката, и бащата, че и племенника на баджанака!"
Нареждаше псувни една след друга на ум. Прибираше се от работа и вървеше по тяхната улица, която през март месец още беше тъмна като  в мечи  дирник. Спънала се беше направо в собствения си крак, как успя да го направи така и не разбра. Вдигна поглед и видя ново препяствие - някаква огромна кола, която беше спряна почти пред нейната врата. Това означаваше или да си сложи ангелските криле и да полети или да се промушва между храсталака на съседа и нея. Псувните в главата й станаха още по - цветисти и почнаха да надминават по сочност сръбските си аналози. Припълзяваше крачка по крачка защото ангелските криле ги беше дала на химическо чистене. Най - накрая с облекчение и без нито една дупка на дрехите си се добра до вратата. Отключваше когато чу телефона в къщи да звъни. Това предизвика нов ниагарски водопад от пожелания за роднините по пряка и непряка линия. Има моменти когато телефоните звънят като на пожар, друг път зваънят тихо, нежно и мелодично, трети някак  отдалечено и незаинтересовано. Всички тези неща са в нашето въображение разбира се, защото телефоните звънят винаги еднакво, но сега на нея й се струваше, че този път той звъни настоятелно. По тази причина си помисли - "Това, ако не е Ема, здраве му кажи!" В стомаха й се появи гадене. Вече трудно го преодоляваше. Ема беше измислила триста и три начина непрекъснато да я търси и да й предлага нещо. Тя просто ей така не можеше да я отблъсне. Идваше у тях с напазарувани неща които й бяха крайно необходими. Или й се обаждаше по телефона и й казваше:
                     - Купих си лаптоп! Ела да го отпразнуваме!
                     Всичките й покани звучаха като заповед на оберщурмбанфюрер. То и за това  я кръсти шефа на амазонките. Ема си беше такава по характер - властна и нетърпяваща отказ или възражение. Беше свикнала да й се подчиняват безпрекословно и не допускаше умуване по заповед. Всички подаръци които й правеше непрекъснато бяха неща жизнено необходими за нея. Това бяха продукти от всекидневието. Тя обаче вече не можеше да си ги позволи. Имаше и случай да свърши хляба и тогава не можа да си обясни как Ема беше надушила това, защото пристигна с два  и три пици под предлог да вечерят заедно. И до сега това беше загадка за нея. Истината е , че я спасавяше нееднократно, а тя приемаше защото сина й се радваше че ще има вкусно ядене и компания за вечеря. Седейки между нея и него и в буквалния и  в преносния смисъл тя приемаше всичко. Научи се да пести и икономисва  - ток, вода, храна, даже на моменти имаше усещане, че пести и от въздуха който дишаше.
                      - Имам едно свинско печено - чу тя гласа й в телефонната слушалка - елате с детето да вечеряме!
                      Гаденето в стомаха й се увеличи до степен да приглуши гласа й. Искаше, отчаяно искаше да й откаже. 
                      - Добре само да се преоблека че току що влязох и ще дойдем - чу тя собствения си глас, който прозвуча леко дрезгаво и съвсем тихо.
                      Когато затвори слушалката спазмите в стомаха й се увеличиха. В мозъка й изплуваха картини от предишни вечери. Ема - прегръщаща я през талията, или другата, която я погнуси още веднъж - държи я за ръката и свива устни във въздушна целувка. Или уж шегувайки се я притегля към себе си и вече съвсем открито я целува с желание, а тя се дърпа назад опитвайки се да прикрие отвращението си.
                      Настаниха се до масата. Ема винаги я слагаше на стола до себе си и непрекъснато небрежно я докосваше. Сина й отиде да гали кучето и се заигра с него.
                      - Ако това дете го нямаше на теб щеше да ти е много по - лесно след смъртта на Росен! - резкия глас на Ема я откъсна от медитацията, в която винаги изпадаше за да преодолее всяка една тяхна среща. Изречението доплува до центъра на мозъка й и там избухна експлозия от гняв.
                     



Гласувай:
23



1. kite333 - Добре предаваш отвращението и,чак негнуслив човек като мен
17.08.2011 16:13
ми стана гадно.
И да не пипа детето тази,че ще дойда да я изкормя :))
цитирай
2. helloworld - kite333
17.08.2011 16:15
ааааа не знам дали ти ще я изкормиш но дори само това съждение нейното де ме довежда до канибализъм:)))))))
цитирай
3. jabalka - Няма ! Спокойно, човече! Няма да го ...
17.08.2011 16:31
Няма ! Спокойно , човече! Няма да го докосне с мисъл дори - защото майката никога няма и в разказа си да го измисли и напише- абсурд!!!
Привет!
цитирай
4. bodlivko - :::
17.08.2011 16:47
мдаааааа.Такива гадни дни има винаги но нахалството на Ема е върха на сладоледа.Жалкото и че когато човек е поставен в стойка ,, партер,, няма почти никакъв избор, както е в случая тук.За последната реплика на Ема направо спирам да мисля защото ми идва да сляза долу в Ада и да взема всички дяволи и да ги стоваря върху тая малоумница за тази не знам как да я нарека реплика просто ми е беден речника от псувни, не че не знам но ще са прекалено малко които ще изрека по нейният адрес, а за действията не отговарям.Децата са смисълът на живота ни.
цитирай
5. helloworld - jabalka
17.08.2011 16:48
ти си толкова добра, че никога не се замисляш дори за истински такива случай и не можеш дори да предположиш, че те съществуват в реалността! :(((((((((
цитирай
6. helloworld - bodlivko
17.08.2011 16:50
еххххххххх ела със всичките си бодли и бодлички дружно да я набодем!!!! аз ще добавя и самурайския меч!:)))))
цитирай
7. bodlivko - :::
17.08.2011 16:51
направо ще и направя света тесееееееееееен.Що за безмозъчно същество
цитирай
8. helloworld - bodlivko
17.08.2011 16:52
мозък дал Господ но сърце няма!!!!!!!!!
цитирай
9. bodlivko - :::
17.08.2011 16:55
абе какъв мозък нищо няма в тая овца
цитирай
10. aya73 - привет
17.08.2011 16:57
Зла твар!Репликата за детето може да изрече само човек лишен от истински чувства и емоции.За една майка няма нищо по свято от детето и.Но Ема е безскруполна харпия,която се възползва безцеремонно от тежкото положение на героинята.Така че от нея може да се очакват всякакви гадории.Демон!
цитирай
11. helloworld - bodlivko
17.08.2011 16:57
ако е овца ще има вълна, месо, мляко все полезни неща - но май тя и това не е! вероятно извъземен андроид!!!!!! :)))))
цитирай
12. jabalka - Не, не - знам такива случаи! Да ! Даже ...
17.08.2011 16:57
Не, не - знам такива случаи! Да ! Даже съм преживяла подобен опит за отвратително нахлуване в живота и личното ми пространство... но тя тая е сложна и не е мястото да говоря за нея! Мисълта ми беше, че няма да го допуснеш да се случи в разказа ти , като негов автор - защото според мен темата в него е друга! А пък и героинята ти ще го спре - знам го със сигурност!
Ха, така ! Написах го !
цитирай
13. helloworld - aya73
17.08.2011 16:58
да - демон е!!! наистина и то изпълзял от най-тъмното на Ада!:(((((((
цитирай
14. bodlivko - тюх
17.08.2011 16:59
обидих ме животинката хахахахах.Тя не е демон тя е едноклетъчно:)))))
цитирай
15. helloworld - jabalka
17.08.2011 16:59
ааааа няма да кажа какво ще направи героинята ми защото ще ви стане скучно и няма да четете! но пак ще е съвсем неочаквано !:))))))))
цитирай
16. bodlivko - :)
17.08.2011 17:00
чакамееееееееее
цитирай
17. helloworld - bodlivko
17.08.2011 17:01
че аз много обичам печено агнешко! и овчо мляко ама това създание няма нищо общо с милите животинки, които си жертват живота за нас :)))))))))
цитирай
18. jabalka - Поне на мен така ми се ще. . . ! Да го ...
17.08.2011 17:01
Поне на мен така ми се ще...!
Да го спре и да се обича с когото трябва и той да я обича !
Не е нужно да е принц- все пак !?
Привет отново!
цитирай
19. bodlivko - :)
17.08.2011 17:02
добре че не знаем на къде отиват нещата защото малеееееееее как съм наточил бодлитееееееееееее хахахахах
цитирай
20. helloworld - bodlivko
17.08.2011 17:02
бе това да не ти е чакалнята на Централна гара - то за да пиша ми трябва музЪТ да дойде!:)))))))
цитирай
21. helloworld - jabalka
17.08.2011 17:05
ябълчице ти си ми слабост и на сърцето и на душата ще гледам някак да го уредя този въпрос! ама тази вечер ще залегна над молитвите да прати дядо Боже някой мил, добър и нежен мъж :)))))))
цитирай
22. helloworld - bodlivko
17.08.2011 17:06
твойте остри и ще свършат работа - идвай!
цитирай
23. bodlivko - :)
17.08.2011 17:17
Ще взема и уредите за мъчения като светата инквизиция ще съм, а с молитви не става хахахаахха.Уф че съм богохулник
цитирай
24. helloworld - bodlivko
17.08.2011 17:19
ти пак не си разбрал защото бързаш да я разпориш:)))) дядо Боже ще го молим за хубав, мил и добър мъж какъвто си ти!:))))))))
цитирай
25. bodlivko - :)
17.08.2011 17:25
разбраф тъ многу убаво, но тая патка нищо друго не заслужава, а за хубавият мъж де да знам хахаахах ( поруменяват му църните бузи) хахахахах
цитирай
26. helloworld - bodlivko
17.08.2011 17:28
остави на мира патките, овцете и изобщо милите животинки! Отдай се на молитвите, че да й уредим един истински пич на тая жена - много са й мъките вече!
цитирай
27. bodlivko - :)
17.08.2011 17:31
добре ще се помоля- алилуя:)))))
цитирай
28. helloworld - bodlivko
17.08.2011 17:34
дали някой може да си представи вдовишки живот от тук присъстващите - трябва да си го преживял за да ни стане напълно ясно колко зависима е една жена,която е без мъж! днес докато пишех си представях разни неща, но дали те бяха напълно истински!:))))))
цитирай
29. jabalka - Така така - знаех си аз - добре че с...
17.08.2011 17:36
Така така - знаех си аз - добре че спряхте с касаплъка...и другите такива!?Или се лъжа? То не , че фатално ...!
цитирай
30. helloworld - jabalka
17.08.2011 17:38
ми той бодила - нали мъжко се нахвърли с рогата и бодлите едновременно! обаче май и тука си трябваше някой такъв!
цитирай
31. bodlivko - :::
17.08.2011 17:47
да ти кажа честно когато човек е сам може би е почти същото,дали си мъж или жена щом си самотен/а си като дърво без корен както бях писал в предишен мой коментар.Живота така е устроен че всеки си има своите задължения от страна на пола и когато този отсреща го няма нещата стават наказание,защото една жена не може не че не може да си оправи примерно бравата или нещо друго но това се води примерно мъжката работа в едно семейство.Обратната ситуация пък е примерно един мъж да готви и пере или нещо такова,много са малко хората които го правят.За това природата ни е създала така че да се допълваме.
цитирай
32. helloworld - bodlivko
17.08.2011 17:51
природата ни е създала да се допълваме не толкова в прането и готвенето или смяната на изгорели крушки, а по скоро да допълваме душите си защото аз мисля, че мъжа и жената са двете половини на една душа!:)))))
цитирай
33. bodlivko - :::
17.08.2011 18:00
да така е но понякога натрупването на битовизми водят нещата до някой друг коловоз на гарата на живота че стават тъпи ситуации,а в конкретната ситуация в разказа за нашата героиня и те допълнително наливат масло в огъня.Допълнителният персонаж Ема е като човек който е избягал от лудницата и налива бензин в бушуващият пожар от мъка и страдание.Идаааааааа с мъченията ах нейната вяра хахаахах
цитирай
34. helloworld - bodlivko
17.08.2011 18:03
битовизмите са най-малкото! дойде ли оная с косата......
цитирай
35. bodlivko - :::
17.08.2011 18:04
абе мани я тая с косата са.Ема ще мъчим хахахаах
цитирай
36. helloworld - bodlivko
17.08.2011 18:06
еее ти пък изпадна в садизъм бе човек! Аз мисля да долети тук Ерос ама не Рамацоти! Абе като замисля и на него няма да откажа :)))))
цитирай
37. jabalka - Добе, че жените обичат с мислите си ...
17.08.2011 18:21
Добе, че жените обичат с мислите си за мъжа до себе си...защото иначееее...Бита е убиец на мечти а, тях от дете не съм забравила и ги преживявам в мислите си, но слава Богу - с ръцете си докосвам! Всеки ден , когато слънцето изгрее! Всеки ден... докато дойде каквото трябва - само то може да ме спре да обичам и мечтая!!!
цитирай
38. helloworld - jabalka
17.08.2011 18:24
тебе никой не може да те спре:)))))))
цитирай
39. helloworld - friendly1
17.08.2011 19:02
отмъщението и възмездието не винаги носят удоволетворение!
цитирай
40. eleronia - Даааа купонът наистина
17.08.2011 19:07
е започнал без мен;))нали ти казах,че сме като мухи на мед-само чакаме да се появи нещо сладко-и хоп-отгоре му;)))Чета ви мили хора коментарите и с глас се смея;)))Изкуството било отражение на действителността в художествени образи.А ние наизвадихме метлите,мечовете,бодлите и всякакво друго бойно снаряжение;))))).Гледайте на Ема точно като на художествен образ,няма нужда да тръгваме на лов за вещици.Харесвам точно такива-нестандартни,ръбати,встрани от центъра,с нещо различни,едва ли е само отрицателен персонаж,но предполагам,че по-нататък нейният образ ще залезе като някой съвсем епизодичен.
Този път само ще хваля-чудесен стил,шеговит,хаплив,наистина се развиваш,защото понякога изреченията ти са съвсем кратки, а сега-има добре описани моменти,включи и пряка реч...*искаше,отчаяно искаше да и откаже*и последвалото *добре*не е лишено от скрити емоции.Има и други неща,които ми хрумват,но тях вече сте коментирали и не искам да ги дъвча пак;)))браво,да видим как приемаш положителните ми отзиви;)PPP
цитирай
41. helloworld - eleronia
17.08.2011 19:11
хахахахахха нещо почва да ме стяга под лъжичката от положителните ти коментари:)))))) и си представям как скоро ще извадиш меча и ще ме посечеш мен на малки парченца, после ще си направиш татар бифтек и ще си хапнеш с една биричка:)))))
цитирай
42. eleronia - ;))))))))))DDDDD НаправИ добро-изяж.....
17.08.2011 19:14
татар бюфтек;)))))Наздравее;))))
цитирай
43. helloworld - eleronia
17.08.2011 20:27
три дни яж, пий и се весели.....наздраве!
цитирай
44. helloworld - friendly1
17.08.2011 20:30
разбирам те, защото наистина повечето хора бихме реагирали по твоя начин, както си личи от коментарите по горе, но все пак си мисля дали пък да не се научим да прощаваме слабостите си ?... да ги приемаме с повече разбиране и да се опитаме да се научим да ги контролираме:)))))
цитирай
45. g0ra - прочетох някъде по- горе, че има ...
17.08.2011 21:04
прочетох някъде по- горе, че има вечеря за канибал. а пък ние познаваме един- нали, Стаматова! Що не го поканим да вечеря "с" Ема!?!!!;-)))))))) Ща свърши чудничка работа!............. А сега сериозно! Как добре те разбирам, миличка!...То не си мъжко, а ЖЕЛЯЗНО момиче!...Втресе ме като прочетох тази част!
цитирай
46. helloworld - friendly1
17.08.2011 21:07
Живота е далеч по-добър учител от мен!:)))))
цитирай
47. helloworld - g0ra
17.08.2011 21:09
аз го поканих на обед обаче подозирам че тези дни е попреял и попрепил и за това не се яви :))) следва продължение :)) нали знаеш и май ще ви тресе, но вече ще ви тресе от повече и различни емоции!:))) ех, лошо е че съм ЖЕЛЯЗНА - взех да ръждясвам здраво :)))
цитирай
48. g0ra - ЗА ДА НАПИШЕШ ВСИЧКО ТОВА ДЕ! ;-)...
17.08.2011 21:22
ЗА ДА НАПИШЕШ ВСИЧКО ТОВА ДЕ! ;-)))))
цитирай
49. helloworld - g0ra
17.08.2011 21:24
де, де , де айде на кафе!!!:)))))
цитирай
50. helloworld - friendly1
17.08.2011 22:36
бъди милостива с този английски както писах на един наш общ познат защото аз не владея нищо даже и себе си:))))))
цитирай
51. анонимен - Хубав текст.
18.08.2011 12:52
Добре започна да боравиш с езика, няма и грешки.
Това е пример за истински постинг - не като сто и първата идиоттска реклама, копирана от нета.
цитирай
52. helloworld - poligor
18.08.2011 12:58
Благодаря! Надявам се текстовете ми да се подобряват със всеки следващ!:)
цитирай
53. анонимен - О, грешка.
18.08.2011 13:01
Пак изпускаш системно запетаи. Абе що не ги харесваш, не мога да разбера.
цитирай
54. helloworld - poligor
18.08.2011 13:03
запетайте не ме харесват мене и бягат от текстовете ми , за да ми правят на пук:)))))
цитирай
55. анонимен - От името на всички запетаи протестирам!!
18.08.2011 13:08
Тия дни ще имаш специална Ода за запетаите, с която ще те сритам.
Аз съм рицарят на нежната запетая.
цитирай
56. helloworld - poligor
18.08.2011 13:18
когато я публикуваш ще си направя графично оформление ще си я разпечатам в голям формат и ще си я сложа в рамка и ще си я закача на стената в офиса - нито една запетая забелязваш ли ? хахахахаххаах
цитирай
57. анонимен - Полигори, Полигори,
18.08.2011 13:22
някой да ви го нафърфори.
Туй като чат и достатъчен признак на кого е.
МУХАХАХАХАХАХАХАХАХАХА
цитирай
58. анонимен - Без майтап,
18.08.2011 13:24
ето ти стихче.
Аз съм малка запетая,
пиша си във мойта стая,
ти къде си, все не зная,
де ще му излезе края,
ти за мне все нехаеш,
знай, че вече не се траеш,
почвай бързо да си баеш,
правописа ти не знаеш!!!
цитирай
59. анонимен - Това е авторката на идиотската реклама, отново замърсила сайта, но тук като анонична.
18.08.2011 13:26
анонимен написа:
някой да ви го нафърфори.
Туй като чат и достатъчен признак на кого е.
МУХАХАХАХАХАХАХАХАХАХА

Тя винаги пише с подпис МУХа
Слухти и дебне из всички постинги на първа.
И в психозата си твърди, че тоя блог е мой.
Не е мой, но е свястен за разлика от нейния.
цитирай
60. helloworld - анонимен
18.08.2011 13:27
падам си по анонимките - предизвикват ми тръпки в петичките:)))))))
цитирай
61. helloworld - с правописа
18.08.2011 13:32
poligor написа:
ето ти стихче.
Аз съм малка запетая,
пиша си във мойта стая,
ти къде си, все не зная,
де ще му излезе края,
ти за мне все нехаеш,
знай, че вече не се траеш,
почвай бързо да си баеш,
правописа ти не знаеш!!!


съм на здрасти
стигам аз с него до....
дай пари за пасти !
аз за него нехая
той изпада в омая!!!!

хахаха колко тъпо нещо написах !!!!!!!
цитирай
62. helloworld - не е тя - убедена съм !
18.08.2011 13:33
poligor написа:
анонимен написа:
някой да ви го нафърфори.
Туй като чат и достатъчен признак на кого е.
МУХАХАХАХАХАХАХАХАХАХА

Тя винаги пише с подпис МУХа
Слухти и дебне из всички постинги на първа.
И в психозата си твърди, че тоя блог е мой.
Не е мой, но е свястен за разлика от нейния.

кралиците не влизат в моя блог защото той е на простосмъртен от народа!:))))))
цитирай
63. анонимен - Вярно, че много тъпо нещо си написала! Ужас
18.08.2011 13:40
Смешна си като реклама,
като мокра грозсна слама,
без лъжа и без измама,
ще ти пратя телеграма,
ще тежи тя триста грама.
цитирай
64. eksplozia - ех Шекспире,
18.08.2011 13:49
направо сдъвка и изплю Хелоу.... я върви да похапнеш, че да не я дъвчеш нея!:))))))))
цитирай
65. анонимен - Ужасно съм гладен.
18.08.2011 14:05
Отивам, че като нищо съм я изял.
цитирай
66. helloworld - poligor
18.08.2011 14:09
избягах аз далече...
тук ме няма вече.......
цитирай
67. neleta - настръхнах
18.08.2011 20:58
и както и без това съм си наежена като петтонна буца бодлива тел, ми е мерака да ми я подадеш тази Ема за малко насам. Ако знаеш само колко ги обичам тези обещурмбанфюрерки.... Едва ли си има и идея какво представляват амазонките....
цитирай
68. helloworld - neleta
19.08.2011 00:20
запази спокойствие! :))))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: helloworld
Категория: Лични дневници
Прочетен: 520594
Постинги: 89
Коментари: 1893
Гласове: 1614
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031