Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.10.2011 15:26 - LOVE BOOK /част шеста/
Автор: helloworld Категория: Лични дневници   
Прочетен: 7931 Коментари: 31 Гласове:
7


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
                      


Изпращач:

ЕКСПЛОЗИЯ

Изпратено: вчера 21:30:03

Предмет:

ах...........

как се откъсна от сърцето ти цяяяяяла бутилка вино хахахахах!Не мога да повярвам!Залагаш я при положение че знаеш че ще я загубиш а тази огроооомна жертва ме прави отново щастлива!

 

 

Изпращач:

Feather

Изпратено: вчера 21:34:52

Предмет:

не забравяй

         

, че аз съм егоист и ще я изпия така или иначе от твойте устни. Това ще бъде моята сладка отрова, но в пъти подсладена. Едва влезли в хола ти се затичваш към кухнята да нарежеш малко вълчи мезета за компания на виното. С кучето се препъваме взаимно кой да застане по близо до теб. Обръщащ се засмяна и виждам колебанието в очите ти на кой да подадеш първо малко парченце от шунката. Гледаме те жално и очакващо, от смях изпускаш храната и кучето печели. За сега. Хващам ръката ти и облизвам останали леко солен вкус от пръстите ти,,,

 

 

 

 

 

         

 

Изпращач:

ЕКСПЛОЗИЯ

Изпратено: вчера 21:31:37

Предмет:

за какво ни е...........

копието и върха му като любовта прави най - свободен човека! Но виж една мелница поне можем да си намерим - защото ако мелниците свършат в живота му значи е умрял!

 

 

Изпращач:

Feather

Изпратено: вчера 21:38:35

Предмет:

ще ти построя..

         

мелница в средата на езерото покрай което всеки ден минаваш. Перките ще се отразяват във водата и ще галят повърхността. Ще я карат да се огъва и движи под силата им. Ще я карат да се усмихва само за теб.

 

 

Изпращач:

Feather

Изпратено: вчера 21:43:54

Предмет:

а ти си

         

моята жива вода. Притискам те плътно до кухнеския плот. Хващам ръцете ти от страни и започвам да целувам всяко голо местенце от тялото ти. Една целувка за прелестното вратле. Една за умореното оче. Друга за нослето и челото. Шаваш нетърпеливо в ръцете ми защото не можеш да ми отвърнеш. Остави се поне за миг да бъдеш обожавана и обичана. Докосвана и сълбазнявана. Крака ти предизивкателно се увива около мойте, а дъха ти се накъсва от удоволстиве. Мъркане ли чух? Внимавай кучето е наоколо...

   

    

 

 

Изпращач:

ЕКСПЛОЗИЯ

Изпратено: вчера 21:38:56

Предмет:

50 000 волта ток............

минават през мен! Изтръсквам се като кучето когато е мокро защото направо ми прилошава от любов!Изправям се на пръсти за да те стигна и те целувам с нарочно намокрени устни във виното!Аз нямам нужда от него - искам да ти го дам - защото ти си моето вино!

 

Изпращач:

Feather

Изпратено: вчера 21:51:33

Предмет:

за нашата

вяра нека бъде тази борба. Че утре ще бъде
живота по-хубав, живота по-мъдър? И ето ние дишаме , работим, живеем, и живота си пишем тъй както умеем...

 

 

 

 

         

 

Изпращач:

ЕКСПЛОЗИЯ

Изпратено: вчера 21:52:55

Предмет:

искам да ме притискаш...........

усещам те все по вече и по вече! Искам и да ти отвърна но за сега предпочитам да продължаваш да ме притискаш - силата от ръцете ти преминава в мен и започва да ми се вие свят! Кучето е усетило че го забравяме и се е свряло в другата стая от която идва музика - дали това не е музиката на нашите сърца?
http://vbox7.com/play:53ffa054

 

 

Изпращач:

Feather

Изпратено: вчера 22:01:26

Предмет:

думите..

         

на песента засилват омайването от тялото и аромата ти. Ръцете ми се плъзват по тънката талия. Колебаят се на къде да продължат, песента се лее навсякъде около нас. Защо само непознати в нощта могат да се освободят за да бъдат. Непознатото и неизвестното ли ни подтикна да зовем другия, да копнеем за него със всяка фибра на същността и тялото си. Да се отдадем за да получим. Очите ти говореха, че това е Карма. Вярвам ти. Докато пръстите ми се плъзгат бавно из твоето тяло започваме да се поклащаме леко в такт с песента... Докосни ме...

 

 

 

 

Изпращач:

ЕКСПЛОЗИЯ

Изпратено: вчера 21:55:13

Предмет:

не ние вече.............

не сме странниците в нощта - ние се намерихме! Ти мен аз теб - това какво е - фадо, карма или съдба???

 

 

Изпращач:

Feather

Изпратено: вчера 22:03:32

Предмет:

Re: не ние вече.............

         

хахаха в предното съобщение и аз изпозлвах тази дума карма....
по4нахаме да си 4етем мислите...

а времето тича ли тича... ще изчезвам...
благодаря ти за прекрасната вечер и сладки сънища

*hugs*

Изпращач:

ЕКСПЛОЗИЯ

Изпратено: вчера 22:08:10

Предмет:

най -страшното и смъртоностното..........

за сърцето - САМОТАТА! Тя ни пришпори буквално един към друг в нощта - когато е във апогея на силата си! Ние й се подчинихме и така я победихме!

 

 

 

 

 

         

 

Изпращач:

Feather

Изпратено: вчера 22:10:56

Предмет:

Re: ние вече не само .............

тази игра определно радва :)) надявам се и на теб ти доставя удоволствие ;)

 

 

 

 

Изпращач:

ЕКСПЛОЗИЯ

Изпратено: вчера 22:09:20

Предмет:

ние вече не само .............

си четем мислите в пълен синхрон сме и в това няма нищо странно според мен!

 

 

 

 

 

         

 

Изпращач:

ЕКСПЛОЗИЯ

Изпратено: днес 00:07:59

Предмет:

и го виждам ...........

и го чувствам и ми се струва че и ти също..........

 

 

Изпращач:

Feather

Изпратено: вчера 22:16:18

Предмет:

Re: ние вече не само .............

         

и все пак дължа да отбележа, че на моменти виждам това което пишем :)))

 

 

 

 

Изпращач:

Feather

Изпратено: днес 09:26:54

Предмет:

промених ...

пътя си за работа. макар и обикалянето да ме забавя малко искам да мина покрай твоето езеро. В джоба си нося камъче и го хвърлям бързо във водата. Така започват всички велки проекти. Скоро, много скоро основите на мелницата ще надникат от дъното за да се извисят към гальовните лъчи на утрото.

Изпращач:

Feather

Изпратено: днес 10:58:37

Предмет:

избягах ...

от работа с предтекст, че имам важна среща с клиент. Но в случая аз бях клиента в твоята фирма. Оглеждам се да те видя, дори за миг. Зная, че си заета и не смятам да ти се обаждам. Изведнъж пред очите ми изкача сомбреро метнато на криво върху монитор, без човек пред него. Ха това трябва да е твоето рабоотно място. Не мога да повярвам, че си запазила спомен от онази щура нощна серенада под прозореца ти. Пеех с цяло гръло "besame mucho",а китарата в ръцете ми крещеше в агония. Добре, че бяха сомбрерото и пончото да компесират липсата на певчески талант. Запита ме с очи какъв е текста и аз крещях с пълно гърло - Целувай Ме Много, Целувай ме дълго! За миг осъзнала вероятноста съседите да викнат полиция в този късен  час изкочи навън за да направиш песента реалност. Целувките ти крадяха и попиваха думите, запомняха ги за да ги разпознаят винаги, навсякъде. Гласа на твоя колежка ме върща към реалността. Пита дали съм добре. Прокарвам пръсти по предметите и докумените разпиляни по бюрото ти за да взема частица от тях през деня. Обръщам се и с умивка отговарям - Благодаря вече съм добре...

 

 

 

 

Изпращач:

ЕКСПЛОЗИЯ

Изпратено: днес 11:56:33

Предмет:

работя ...........

усилено! Искам да свърша по бързо работата и да ти се наслаждавам! Половината от мен е в офертите които пиша, а другата щастливо лети в облаците заедно с Орлите - моите братя!Ах сомбрерото - това е шапката която ще ни скрие от завистливите погледи въпреки че аз нямам нищо против тях.На всеки човек се случва да позавиди понякога - но в случай май аз най-много завиждам на себе си за това че те имам!

Изпращач:

Feather

Изпратено: днес 14:07:35

Предмет:

пак е вторник....

и пак слънцето струи. Влиза във очите като немирен кичур коса. Тази която обичаш да галиш в нощта. Честит  нов ден! Ти го поръча, нали за мен?! За да вървим по пътя, който е само за двама. Като немирен буен пролетен поток от дупки осеян. Неравен, запечатал миналите Аз и отразяващ във локвите бъдещото НАС. Целуни ме и кажи.. какво и аз не знам... мънички сладки лъжи...

Изпращач:

ЕКСПЛОЗИЯ

Изпратено: днес 12:05:31

Предмет:

хахахахаха.............

в подкрепа на моя забързан ден от радиото зазвучават AC DC
http://www.youtube.com/watch?v=-f1cwycSWq0 водя битка със себе си и те ме подкрепят защото не искам да работя искам да те прегръщам и аз също да избягам от работа.Да се запилеем сред боровете при езерото и да прекараме деня под лъчите на слънцето!

 

 

Изпращач:

ЕКСПЛОЗИЯ

Изпратено: днес 12:11:38

Предмет:

продължавам със същото темпо..........

         

http://www.youtube.com/watch?v=V6YOhfHwpLQ&a=GxdCwVVULXeH7gWhuCarzDG5OtPZGdlS&list=ML&playnext=15
за да бъда с теб искам само теб и нищо друго на тоя свят.Стиснахме си ръцете с клиента усмихнахме се и съм готова - твояяяяяя съм!

Изпращач:

ЕКСПЛОЗИЯ

Изпратено: днес 12:32:46

Предмет:

вървях по пътеката тази сутрин......

измамно изглеждаща суха и безопасна. Аз познавам нейните скрити тайни, но тя винаги успяваше да ме изненада.Отдалеч виждах онова място под храстите където винаги има лед.Те се чувстваха виновни че правят сянка и задържат леда за по дълго време за това винаги като минавах оттам те ми протягаха клони и ме задържаха да не се плъзна.Аз им бях благодарна за тяхната мълчалива подкрепа и не ги винях.Следва опасното счупено стъпало - там разпервах ръце като криле за да запазя равновесие но винаги след това шумно въздъхвах за да изпусна напрежението.Пътеките на живота са много и по тях винаги има опасни места на някой са повече на някой са по малко.Винаги си задавах въпроса коя пътека трябва да избера тази дето е лесна с по малкото опасности но в края с почти нищо или другата със заледяванията, счупените стъпала
и екстремното спускане!Избора ми винаги беше за втората!Защото там на края когато преминах всички изпитания получих теб!И изпях като малкото Врабче

http://www.youtube.com/watch?v=Q3Kvu6Kgp88

 

 

Изпращач:

ЕКСПЛОЗИЯ

Изпратено: днес 13:13:22

Предмет:

запалих огън със своите спомени.............

         

http://www.vbox7.com

Изпращач:

ЕКСПЛОЗИЯ

Изпратено: днес 14:00:06

Предмет:

сама съм..........

сутрешната пушилка отмина някъде далеч и настана тишина.Мойта червена Нокиа спря да звъни като на пожар, спряха и имейлите -
всеки получи това което искаше.Сега седя и се наслаждавам на спокойствието, дъвча сандвича който ти ми донесе и унесено гледам екрана на монитора.Очаквам те!

 

 

 

 

 

 

 

         

 

Изпращач:

ЕКСПЛОЗИЯ

Изпратено: днес 14:04:40

Предмет:

мога да приема бъдещето даже и да се проваля........

http://vbox7.com/play:d5ba65d2

 

 

Изпращач:

Feather

Изпратено: днес 14:09:31

Предмет:

комапния..

         

за твоя сандвич:


Преди да се родя
Една секунда преди да се родя
Изгубих най-голямата си битка
Една секунда преди да се родя
Аз бях награбил Господ за реверите
В лицето му крещях и пръсках слюнка
Наричах го със думи
От които в гърлото ми пламваха пожари
Обезумял го блъсках във земята
В очите ми сълзи и кръв се смесваха
Аз крещях, заплашвах, убеждавах
Накрая даже молех като пъзльо
И исках едно единствено
Едно единствено
Но той не ми го даде
Докато удрях той не се и дърпаше
А само ми се смееше със глас
Когато му омръзна той стисна юмруците ми в длани
Заби глава във челото ми
И каза:
Млъкни, върви, оправяй се самичък
И ето ме, дойдох
Изпратен тук отново
Един единствен
Или един от многото
Да проверя кое се харчи повече
И да сравня силата на словото
С тази на оловото
А исках щом тъй и тъй ще трябва да се раждам
Да се родя но не човек
А камък
Не защото ме е страх от хората
Не само
Не ме е страх от тях каквито са
Плът кръв кости мускули зъби
Не ме е страх
Но ме е страх от туй което те усещат
Тъга и самота
Любов и радост
Приятелства, предателства, измами
Не исках повече това
Но го получих
И за добавка - сърце ми даде Бога
Мой приятел
Пълни си го ми каза
С чувства разни
А ако щеш пък дръж си го и празно
Каквото и да направиш
Все ще е грешка
Ще ти е гадно но е забавно
Наздраве копеле, наздраве, нали
Пък ти все някак там ще се оправиш
И ето ме дойдох изпратен тук отново
Един единствен
Или един от многото
Да проверя кое се харчи повече
И да сравня силата на словото
С тази на оловото
Повярва ли в това което ти говоря
Повярва ми, нали
Млъкни, недей да спориш
Сълзата ти в окото ти показва че ми вярваш
Краката ти в леглото ми показват че ми вярваш
Обичаш ли да слушаш истории в които
Все аз съм най-добрия
Все аз съм победител
Обичаш ли да идвам изстрадал и измъчен
А ти да ме обичаш за да не ми е мъчно
Обичаш ли да виждаш как в дълбокото се давя
И как поемам въздух когато насила ме спасяваш
Обичаш ли ме всеки път когато те излъжа
А после ти крещя че с нищо не съм ти длъжен
Обичаш ли когато те правя по-нещастна
Обичаш ме нали
Това е най-ужасното
Такива като тебе ме карат да се раждам
Отново и отново
Отново и отново
Отново и отново
И все човек не камък
И ето ме дойдох
Изпратен тук отново
Един единствен
Или един от многото
Да проверя кое се харчи повече
И да сравня силата на словото
С тази на оловото

Ивайло Вълчев

Изпращач:

ЕКСПЛОЗИЯ

Изпратено: днес 14:21:06

Предмет:

мойте думи свършиха...........


                           



Гласувай:
7



Следващ постинг
Предишен постинг

1. kite333 - Скоро ще трябва да има и действие :))
11.10.2011 16:20
То не че героите ти бездействат,но засега тъпчат на едно място в друго отношение..
Това не беше критика,в никакъв случай.
Само напомняне :))
цитирай
2. helloworld - friendly1
11.10.2011 16:46
сутринта по нова телевизия говореха за това, че виртуалния секс замества все повече реалния:))))) пазете се девойки :)))))
цитирай
3. jabalka - Привет!
11.10.2011 16:53
Невероятно - случващо се е !
Много ми хареса!
цитирай
4. jabalka - А някой да е казал - кое е реалност и ...
11.10.2011 16:55
А някой да е казал - кое е реалност и кое съзнание за реалност!?
цитирай
5. helloworld - jabalka
11.10.2011 16:56
ще има още доста - обещавам!!!:))))
цитирай
6. helloworld - jabalka
11.10.2011 16:57
абе друго си е ръка в ръка и очи в очи:))))))
цитирай
7. jabalka - Всъщност хората не винаги сме пр...
11.10.2011 17:17
Всъщност хората не винаги сме прекрасни! Прекрасно е желанието ни да изживеем нещо прекрасно с друго човешко същество ...! Желанието е това което създава Свят за двама ! Живеейки в него те (двамата) - могат да бъдат всичко , което си пожелаят...!
Защото те са това, което си представят , че са! Прочитайки тази " прекрасност "- споделена ние наблюдателите-читатели се чувстваме може бе би по-добри , което е прекрасно!
Поздрави!
цитирай
8. helloworld - friendly1
11.10.2011 17:17
забелязала съм, че почти всички си мислят че в нета е безопасно,а то не е!!!
цитирай
9. helloworld - jabalka
11.10.2011 17:24
даже бих казала че виртуала създава идеални възможности всичко да е прекрасно!!!
цитирай
10. eksplozia - friendly1
11.10.2011 17:42
не че не е хубаво да изгориш точно в този огън:)))))))ама да не пострадват и други хора:(((((
цитирай
11. helloworld - friendly1
11.10.2011 17:53
всъщност истината е че може би защото не можеш да преодолееш сърцето си единственото което можеш да направиш е да спреш навреме!!!!!!
цитирай
12. jabalka - Не спират колелата
11.10.2011 18:29
да се въртят , но те нямат сърце !:)
цитирай
13. findly - Виртуалното
12.10.2011 11:43
не може да замести реалността!
Друго е да надникнеш в очите му,
да попие виното от устните ти....
Както винаги, helloworld, ме пренасяш в свят наситен с чувственост, страст и любов. Благодаря!
цитирай
14. helloworld - kite333
12.10.2011 13:49
както правилно забеляза една съблогърка това е епистоларна проза - така че до действие няма да се стигне:)))))
цитирай
15. helloworld - jabalka
12.10.2011 13:51
сърцето болезнено потрепва като чете тези думи:))))
цитирай
16. helloworld - findly
12.10.2011 13:53
този цикъл от разкази е посветен на любовта и даже като ги пиша тези неща я чуствам за това ми е приятно да пиша още и още:)))))))
цитирай
17. анонимен - Любов друг път.
12.10.2011 14:21
Ти изобщо не знаеш какво е това чудо.
цитирай
18. jabalka - Хей! И вятърните мелници нямат с...
12.10.2011 14:28
Хей! И вятърните мелници нямат сърце, но преливат в нас огромен заряд от прекрасни емоциии!(когото мечтаем и ги наблюдаваме!)
цитирай
19. helloworld - poligor
12.10.2011 15:53
кой не знае бе - аз ли??????? ти не знаеш какво е любов!!!!!!!!!:))))
цитирай
20. helloworld - jabalka
12.10.2011 15:54
те са измислени за да има с какво да се борим:))))))
цитирай
21. jabalka - Само в случай, че ни се привиждат ...
12.10.2011 16:57
Само в случай , че ни се привиждат като великани! Или...!?
цитирай
22. helloworld - jabalka
12.10.2011 17:01
ааааа неееее всякак !!! ако ми вземеш мелниците направо ще си умра :)))))
цитирай
23. jabalka - Е те са твои! Успешно си ги отвоюв...
12.10.2011 17:26
Е те са твои! Успешно си ги отвоюва!!! :)
цитирай
24. jabalka - Не знам. . . дали има такава дума!?
12.10.2011 17:28
Не знам... дали има такава дума!?
цитирай
25. helloworld - jabalka
12.10.2011 17:34
има такава дума! а пък и аз обичам да си воювам:)))))
цитирай
26. jabalka - Жената - войн! Жената- жена! ...
12.10.2011 17:38
Жената - войн!
Жената- жена!
Жената- река!
Жената - гора!
...!?
цитирай
27. jabalka - Добро утро!
13.10.2011 10:31
Добро утро!
цитирай
28. helloworld - jabalka
13.10.2011 12:22
Добро да е за всички!!!!:)))
цитирай
29. jabalka - Хей, къде се загуби - жена- река ли. . ...
13.10.2011 12:34
Хей, къде се загуби - жена- река ли ...!?
цитирай
30. helloworld - jabalka
13.10.2011 13:39
жена като жарава...:)))) развилняла съм се нещо насам - натам:)))))
цитирай
31. jabalka - Ръсиш искри вятъро- шушулкови л...
13.10.2011 14:10
Ръсиш искри вятъро- шушулкови ли!?
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: helloworld
Категория: Лични дневници
Прочетен: 520584
Постинги: 89
Коментари: 1893
Гласове: 1614
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031