Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.10.2011 11:26 - LOVE BOOK /част осма/
Автор: helloworld Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3497 Коментари: 14 Гласове:
9


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
                   



                      

Изпращач:

Feather

Изпратено: днес 21:04:27

Предмет:

добра

вечер!

Изпращач:

ЕКСПЛОЗИЯ

Изпратено: днес 21:07:35

Предмет:

Re: добра да е.........

за всички!За тези които Обичам,за тези които Мразя,за тези които са мои Приятели, за тези които са мои Врагове - ДОБРА ДА Е!

Изпращач:

Feather

Изпратено: днес 21:24:00

Предмет:

толкова

много хора наоколо, предизвикващи толкова различни чувства.

Изпращач:

ЕКСПЛОЗИЯ

Изпратено: днес 21:25:06

Предмет:

Re: толкова

притесняват ли те?

Изпращач:

Feather

Изпратено: днес 21:30:17

Предмет:

напомнят ми

за шантавия ден, препълнен с всички от тях. А телфона звъни ли звъни. И утре ми ангажираха.

Изпращач:

ЕКСПЛОЗИЯ

Изпратено: днес 21:32:53

Предмет:

Re: напомнят ми

има ден от седмицата - името му е петък! Деня който обявява края на работата и начало на почивката!

Изпращач:

Feather

Изпратено: днес 21:35:57

Предмет:

Re: напомнят ми

там край водата, нали? защо ли харесвам толкова този символизъм? въпроса е за къде бързат всички. аз нямам нужда от почивка, а от движение. като акулите. нали знаеш ,че ако спрат да плуват умират. но не е  чак толкова наложително това ми движение да бъде определяно от така наречените мой познати с общи интереси.

 

 

 

 

Изпращач:

ЕКСПЛОЗИЯ

Изпратено: вчера 21:40:49

Предмет:

Re: напомнят ми

тези твои мисли се оказаха твърде сложни за мен - аз съм просто/а/ жена.

 

 

 

 

Изпращач:

ЕКСПЛОЗИЯ

Изпратено: днес 21:43:42

Предмет:

страхувам се ........

да те помоля за личен .......

Изпращач:

ЕКСПЛОЗИЯ

Изпратено: днес 10:31:14

Предмет:

моите извинения...........

погрешка си получил "непоискано търговско съобщение" с адреса на фирмата ми и понеже няма бутонче "натиснете тук ако не искате да получавате повече такива съобщения" искрено се извинявам за в бъдеще.

Изпращач:

ЕКСПЛОЗИЯ

Изпратено: днес 10:41:34

Предмет:

цялата аз съм се ...........

превърнала в една МОЛБА! Сърцето ми стене от радост - но Разума ми нашепва "Не бъди самонадеяна, не бъди самонадеяна!Да ще го видиш, той иска - но какво от това!Всичко, момиче, е в твоето въображение!" А аз му отвръщам - "Сърцето ми говори истината!" За да ме отрезви Разума ми изпраща Болката - на екрана на монитора се появява ужасяваща картина.Държа във вкочанените си ръце мъртвото телце на малкия си петгодишен син.Някой се опитва да го вземе от ръцете ми, но не успява.После след много време някой ми каза че съм престояла така без да помръдна повече от час и половина.Тези неща ти все още не ги знаеш.Аз не мога да говоря за тях.

 

 

 

 

Изпращач:

ЕКСПЛОЗИЯ

Изпратено: днес 12:51:05

Предмет:

ти си толкова чувствителен.......

че не искам да изживяваш мойта болка.Пазя те - сега Филип е най-скъпото ми същество.Изкрещявам с цяло гърло - "Разум, не ми отнемай радостта!Нямам сила вече да страдам - остави ме да събера сила да обичам!"

Изпращач:

ЕКСПЛОЗИЯ

Изпратено: днес 15:18:21

Предмет:

"........и после пак ще плачеш.........

ще ми обясняваш, че не искаш да живееш!" А аз - "Искам нещо толкова малко - някой да ме прегърне и да ме поведе за ръка!"
"Хахахахаахаха" измя се Разума - ".......това е малко така ли? хахахахахах!!!!!!!!! И като искаш толкова малко знаеш ли колко струва и дали можеш да си го позволиш?"

Изпращач:

ЕКСПЛОЗИЯ

Изпратено: днес 18:00:47

Предмет:

и пак през Всемогъщия Нет ..................

ти усети колко съм покрусена и направи много мил,плах и нежен опит да ме развеселиш

http://vbox7.com/play:e1c21f85

 

 

Изпращач:

ЕКСПЛОЗИЯ

Изпратено: днес 21:34:04

Предмет:

направила съм си чай...........

         

от горски плодове, в него има и лимон , а уханието му изпълва стаята и ме кара да се чувствам като малко дете.Действа ми успокояващо и ми помага да те дочакам.След 25 мин вече ще си бъдеш тук и аз знам, убедена съм в това, че бързаш.Получих твоя SMS точно навреме - онова "преди" се бунтуваше зад бента и искаше да нахлуе отново.Седнала съм на ратановия стол пред телевизора, който ти е любим, ти дори понякога заспиваш на него, и се чувствам прегърната от теб.Поглеждам часовника и на петия път си давам сметка, че без да искам  смятам че ще  го погледна точно 25 пъти докато ти се върнеш.

Изпращач:

Feather

Изпратено: вчера 10:00:48

Предмет:

на връщане....

минах пре сладкарницата "100 грама сладки". Исках да те изненадам за закуска с най-веселите личица на курабиики, сякаш нарисувани от палави деца. "Драги ми смехурко" през смях и целувка по носа получих тази заран. Чая изстина, недочакал ме, стола самотен заспал е без мен. Но е Петък и съм тук и кроя планове за Нас. На къде да тръгнем, нов град да покорим или поляна с нашите прегръдки да утешим. Да вземе Разума и да му покажем, че не е прав. Няма право да наделява в съзнанието ни, защото може да бъдем всико. Ти обичана, а аз опростен.

 

 

 

 

Изпращач:

ЕКСПЛОЗИЯ

Изпратено: вчера 10:54:32

Предмет:

още на сън започна...........

да ме гложди една мисъл.Ти изцяло подчини живота си на моя - на мойте болки, на мойте радости, на моята скръб и на моите желания.Къде си ТИ, къде са твоите Желания, къде са твоите Копнежи , знам че имаш Мечти - къде са Те!!!!!!!!

Изпращач:

Feather

Изпратено: вчера 10:57:04

Предмет:

едва сега..

виждам стъклата от счупена чаша в хола. Счупена както нощта без нас. Парчетата разпиляват образа ми и обвинително ми посочват Изкривеното мен. Изкривен съм като времето, което бяга и се пречупва по пътя си. Посягам да взема стъкълце и моментално кръв потича от пръстите ми. Ухапа ме за да усетя какво ти причних като те оставих да ме чакаш. Съвършена си като най изящното Виенско стъкло, направено с труда и потта на майстора. А аз с един замах те захвърлих в стената. Както сега удрям главата си...

Изпращач:

ЕКСПЛОЗИЯ

Изпратено: вчера 11:00:21

Предмет:

съсредочавам се .........

дълбоко навътре в себе си за да чуя ТЕБ! Искам да разбера защо и къде в твойто сърце има Болка! Не знам дали причината за нея е толкова важна колкото това че я има! Знам че съм тук до Теб за да бъда твоя ЕЛЕКСИР! Защото само думите вече не са достатъчни! Вече не е достатъчна и музиката! Нали 1+1 = 1?

 

 

Изпращач:

ЕКСПЛОЗИЯ

Изпратено: вчера 11:05:58

Предмет:

вглеждайки се все по навътре...........

         

в себе си виждам СТРАХА! И твоя и моя - вечния въпрос! "Дали това не е поредния път в който ще страдам?" - нашепва той саркастично усмихнат на моето вълнение.Аз го поглеждам смело и му казвам - Ние сме създадени да страдаме, за да разберем най - важното - да ценим всеки дар даден ни от Бога и дори най малката капка кръв която пролеем за да разберем тази истина ни прави по силни и по щастливи защото ни смирява!

 

Изпращач:

Feather

Изпратено: вчера 11:07:58

Предмет:

може би..

се изплаших, че ще получа това за което всички копнеят. Или осъзнах отново и отново, че съм неспособен за близост. Ти ме променяш и ме правиш щастлив. Но в същото време нещо от вътре ме спира и крещи - ти не я заслужаваш, не може да получиш Рая. Явно Разума е нашата епидемия, а елексира Надеждата.

 

 

 

 

Изпращач:

ЕКСПЛОЗИЯ

Изпратено: вчера 11:08:32

Предмет:

а смирението ..........

 чисти нашите души от ГОРДОСТТА, от ГНЕВА, от СТРАХА и там се отваря повече място за ЛЮБОВТА!

 

 

Изпращач:

ЕКСПЛОЗИЯ

Изпратено: вчера 11:11:49

Предмет:

не РАЗУМА...............

         

не СТРАХА, не СЪМНЕНИЕТО а ЛЮБОВТА е тази която трябва да ни води - ТЯ е единствената, която знае правилния път! Пусни я в душата си и я остави да те доведе при мен!

 

 

 

 

Изпращач:

Feather

Изпратено: вчера 11:14:52

Предмет:

незъзнателно...

предизвиквам края. защото там най-реално осъзнаваш какво си имал. Притискам те и провокирам в двете крайности за да знаеш какво ще имаш. Мен и Хаоса! Като Орфей в подземния свят искам да се обърна назад и да видя, че ме следваш, за бъдем обречени завинаги заедно ТУК!

Изпращач:

ЕКСПЛОЗИЯ

Изпратено: вчера 11:24:15

Предмет:

няма Хаос ,който да ме плаши...........

защото Хаос означава НАЧАЛО!!

Според древните гърци Хаосът стои в основата на всичко. Те си го представяли като мястото между Небето и Земята. От една страна, Хаосът е първичното празно пространство, което след това започва да се изпълва с материя, а, от друга - нещо само по себе си живо и пораждащо живота в света; мястото, където са събрани източниците на живот, но не и той самият. В Хаоса всички неща потъват или се разрушават. От Хаоса произлизат Мракът (Ереб) и Нощта (Никта).

"Хаосът е неорганизирана безформена материя в безпределното пространство, която съществувала преди сътворението на света." (Речник на чуждите думи в българския език)

КОГАТО ИМА НАЧАЛО НИ СЕ ДАВА УНИКАЛНАТА ВЪЗМОЖНОСТ ДА СЪТВОРИМ НАЙ-ХУБАВИТЕ НЕЩА НА СВЕТА ИЛИ ДА ГИ РАЗРУШИМ! КАКВО ИЗБИРАШ ТИ?





Гласувай:
9



Следващ постинг
Предишен постинг

1. kite333 - То не си само ти
18.10.2011 12:36
friendly1 написа:
Любовта - един хаос, от който всеки има нужда...

Какво следва? Нямам търпение да разбера по кой път са поели главните герои...


с нетърпението :)
цитирай
2. helloworld - friendly1
18.10.2011 16:09
никой не е успял да определи какво е любовта но пък за сметка на това имаме късмета да я опитаме от време навреме:)))))
цитирай
3. helloworld - kite333
18.10.2011 16:10
утре пак ще пусна, че сте много нетърпеливи:))))))))
цитирай
4. jabalka - Привет от мен!
18.10.2011 18:14
Това с хаоса е относително - обичам тази тема , защото е безкрайна!
Харесах! Съжалявам , че се включвам късно...?!
Надявам се да си попишем утре преди утре , да се превърне във вчера!
Поздрав!
цитирай
5. helloworld - jabalka
19.10.2011 10:15
ето ме - хайде да попишем! за хаоса например щом тази тема ти харесва! аз съм на мнение че всичко се ражда от хаоса даже и любовта:))))))))
цитирай
6. jabalka - Да Бъде!
19.10.2011 10:58
В хаоса се ражда най- желаният хаос-любов!
А този хаос има доста хармоничен порядък от йони на щастието!
цитирай
7. jabalka - Ето нещо мое за любовта!
19.10.2011 11:30
"Сънувам с отворени очи"

"...Любовта!?
Разбираха ли нещо от нея!?
Та тя е:
- усещане
- импресия
- стремеж
- желание, ръце и тяло!
Мелодия и нежност!
Виолетов хоризонт, в който се потапяме!
Безкрайна пълнокръвна същност!
Дует за двама!
Отблъскване и приказно привличане!
Единство!
Небе, Земя и Дъжд!
Да любовта е дъжд!
Дъжд, който с нежният се Акт
ни прави по-добри;
- по-истински
- по-истинни
- по-искрени
Невероятни и различни!..."

Прочети още: http://www.stihovebg.com/Poeziya/Lyubovna/Sanuvam-s-otvoreni-ochi/134928.html#ixzz1bDLRqYcL
цитирай
8. helloworld - jabalka
19.10.2011 11:38
винаги ми свършват думите а и ми изглеждат бледи и сиви когато се говори за любовта независимо в каква форма е тя!!!!!!
цитирай
9. jabalka - Така е. . . защото тя е в теб като из...
19.10.2011 12:00
Така е ... защото тя е в теб като изпълващо съществото ти усещане! Как да опишеш това!?
цитирай
10. helloworld - jabalka
19.10.2011 12:09
ух аре да си говорим за хаоса защото за любовта днес не ми стигат думите хахахахаха
цитирай
11. jabalka - Хаоса е в главата ми и в обувките, в ...
19.10.2011 12:34
Хаоса е в главата ми и в обувките , в пръстена на безимения ми пръст и подредба и ред не се виждат! С две думи: - Краят е далеч , а победата близо! Но над какво и кой - не е ясно...!? Ха,ха, ха, хи!
цитирай
12. helloworld - jabalka
19.10.2011 12:56
всекидневните битки обикновено ни оставят без сили за големите и важни такива:))))))))
но пък се кефя защото току що с Норето създадохме страхотен етикет за мурсалевската гроздова:))))))))
цитирай
13. jabalka - Суперрр!
19.10.2011 13:03
Сте и двете - знам си ! Вие сте открили порядък в хаоса!
цитирай
14. helloworld - jabalka
19.10.2011 13:30
хахахааха по скоро от порядъка направихме хаос ама стана супееееееееер:)))))))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: helloworld
Категория: Лични дневници
Прочетен: 520604
Постинги: 89
Коментари: 1893
Гласове: 1614
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031