Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.11.2011 13:09 - Откъсни цветето/deflorae/ трета част/
Автор: helloworld Категория: Лични дневници   
Прочетен: 7979 Коментари: 38 Гласове:
18


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg


                  Завивам сърмички с кисело зеле и рева!!! Даже хълцам!!! В продължение на две седмици опитах сто и осем женски номера, за да срещна този мъж и да се запозная с него. В началото бяха хитрички, след това почнах да се изчерпвам откъм идеи и станаха не дотам хитри, а него все го няма и няма. Колкото пъти и да ходих в офиса, каквито и поводи да си измислих не можах нищо да разбера! Никъде не се мяркаше никакъв мъж, нямаше и следа. Нито един път не ми провървя даже някой да го спомене! Някакъв фантом ли беше? Минах през еуфорията, после настъпи момента на тихо търпение и надежда, а сега както чувате рева като магарица насред ливадата! Дали и при вас така се е случвало? Както казах за пръв път ми е! Мисля си  -  наистина ли е ЛЮБОВ? И това ли е ГОЛЯМАТА ЛЮБОВ? И ако е така защо страдам толкова много! Представяла съм си че ще ми е хубаво! И въпроса - защо на мен? Тези сърми ще станат пресолени!!! Толкова много сълзи налях в тях! Не, няма! Няма да се предам! Ще събера всичката си решителност и колкото и тъпо да изглежда и днес ще ида там! Девойките не са никак глупави, пък и са жени,  даже и да им се видя смешна ще ме разберат! Почти съм сигурна, че е възможно те вече да се досещат за какво става дума! Ех, тази женска интуиция! Сега ще ви разкажа как откраднах снимката - не мога да повярвам даже, че го направих! Нали ви казах, че се бях облегнала на бюрото на което бяха разпилени. Единственото което ми хрумна докато чаках Софи беше да сложа чантата си върху тях! Когато тя дойде и ми подаде листовете с превода на сертификатите аз се затутках къде да ги прибера и това я накара да отиде да търси джобче в което да ги сложи, за да не се смачкат. Адски небрежно, но с треперещи ръце аз взех снимката и я мушнах бързо в чантата си. Не знам дали някой ме е видял, но имах чувството че бузите ми горят, а ушите ми бучаха. Софи донесе джобчето, а аз само глуповато се усмихвах и бях убедена че всички виждат и разбират това което правя. Докато ви го разказвам  пак ме обливат топли вълни от притеснение.
                     Приготвям се и тръгвам. Плана днес е да няма план. Отивам там и каквото се случи. Ще импровизирам!


следва продължение:)))))



Гласувай:
18



1. helloworld - friendly1
03.11.2011 13:32
еееееее ако ще ги поливаш със сълзи няма да ти кажа защото наистина стават доста пресолени:)))))
цитирай
2. trubadur - Сармички с лозови листа са по-вкусни.
03.11.2011 13:47
Смени менюто.
цитирай
3. helloworld - trubadur
03.11.2011 13:52
оооооо и аз ги обичам повече ама Флорката изглежда не е на това мнение:)))))
цитирай
4. helloworld - nandy
03.11.2011 13:53
ех, тази женска интуиция бееееее - нищо не може да се скрие от нея!:)))) вярно е ще се срещнат скоро но няма да е по нито един от изброените начини както вече много хора тук разбраха вица е с неочакван край или развитие в случай:))))))))
цитирай
5. helloworld - friendly1
03.11.2011 14:14
ех и ти пък искаш сега и края да знаеш какъв ще е - ееееее това жените сте много нетърпеливи беее:)))))))
цитирай
6. jabalka - Здравей от днес!
03.11.2011 14:16
Хе, хе - нали вчера ни почерпи с пържолки - преглъд, та сега ще си хапнем и сърмичкиии!
Обаче , карай- Все по интригуващо става!
Поздрави!
цитирай
7. jabalka - П. п. Но не на края- не разбрахме о...
03.11.2011 14:21
П. п. Но не на края- не разбрахме отговора в теста за годинитеее!
цитирай
8. helloworld - jabalka
03.11.2011 14:42
хахахахахаах как ще ви изненадааааааам!!!!:)))))))
цитирай
9. helloworld - jabalka
03.11.2011 14:44
ще ме почакате с отговора за годините че то иска да се съсредоточа а пък при мен днес настана една лудница:)))))))))
цитирай
10. landing - :))))))
03.11.2011 14:59
Не само ползваш клишета умишлено и напълно съзнателно, ами направо скачаш с бутонки върху тях. Сърми с кисело зеле и любовни сълзи- ша умра!!! Как да й съчувстваме, кажи, ти напълно я елементаризира в тая киселозелева любовна драма! Горкинката Флорет, а как хубаво й стоеше шапката :)))) Пусни й "Водка с утеха" та да е пълна скръбта.

цитирай
11. helloworld - landing
03.11.2011 15:07
абе моме та то самата Флорка си е едно клише не сега пък следват изненадите:))) а като се позавърти човек наколо из реалността колко сме клиширани всички и как не смеем да излезем от собствените си клишета даже:)))))
цитирай
12. dushka - Планът днес е да няма план...:)))
03.11.2011 15:24
108 женски номера! Леле, аз не знам толкова!:)))))
цитирай
13. helloworld - dushka
03.11.2011 15:26
нямаш проблем - ако искаш ще споделим опит :))))
цитирай
14. jabalka - Тра , ла, ли - нека да вали!
03.11.2011 15:58
Две калинки с пъстри пелеринки
под дъждец въвели
песничка си пеели...!
Хайде, хайде ах, че търпение нямам аз!
цитирай
15. eksplozia - jabalka
03.11.2011 16:10
ееееееееееее айде стига де с това нетърпение бееееееееее защото все пак съм на работаааааааа:)))))))
цитирай
16. jabalka - И аз, и аз, и аз. . . хи, хи! ама аз ...
03.11.2011 16:48
И аз , и аз, и аз ...хи, хи!
ама аз пишех за калинките и дъжда - не друго!
цитирай
17. helloworld - jabalka
03.11.2011 17:33
от тези калинки ме полазиха тръпки........:)))))))
цитирай
18. jabalka - Та те обичат да похапват само зел...
03.11.2011 17:35
Та те обичат да похапват само зеленце и карфиол!
Те Райски не ядат - аз ги питах! Споко!
Поздрав!
цитирай
19. eksplozia - jabalka
03.11.2011 17:47
аз въпреки това подпалвам моторетката и хуквам към дома защото днес много се уморих......:))))))
цитирай
20. jabalka - добре! Аз те пускам смело и напои...
03.11.2011 18:27
добре! Аз те пускам смело и напоително!
Лека и ... !
цитирай
21. анонимен - Малии!
03.11.2011 18:43
Все едно че гледам блог версия на " Сексът и градът" или " Отчаяни съпруги".
На женско парти го обърнахте тоя сайт:)))
цитирай
22. injir - Тази снимка да не е на някой артист от ...
03.11.2011 20:48
Тази снимка да не е на някой артист от миналото столетие?:) Е, ще почака тогава героинята. До следващия живот...
цитирай
23. bodlivko - :)
03.11.2011 21:04
Човек когато е влюбен прави такива глупости, че после му иде да се удари с нещо тежко и силно:))). Какво да се прави няма как. Онзи малък ,,подлец,, Купидон дето стреля на ляво и надясно и като си набележи ,,жертва,,ни прави дупето на решето от стрелички.
Флора изкарай тежката артилерия и стига рони сълзи,а пък що се отнася до сърмите, и двете рецепти са хубави.Хич не ги подбирам ама трябва да са с месо.Постните нещо не ги долюбвам.Тенджерата хич неми се опира хихихихххихихихихих:))))))))))
цитирай
24. eleronia - Флорина ми добави
03.11.2011 22:37
нови черти към образа си-типичното за всички влюбени тъповато поведение,рев и сълзи в литри,и имай предвид,че още не го е видяла на живо;)))Ако в нея се блъскат и бушуват толкова много емоции,подхранени само от една снимка,какво ли ще стане,когато все пак зърне бленувания;)))По моята омразна ти логика-би следвало да се гипсира тотално,безнадеждно и завинаги,да пуска алено червено по бузи и да му говори нечленоразделно-в обратния вариант аз просто не разбирам от любов и това е;))))Сега след този откъс преосмислям предположенията си за възрастта й и излизам от наддаването за жиншето;)))Между 20 и 30 годишна е-даже това й е много;)))Макар че любовта кара всички ни да се вдетиняваме и да изравняваме възрастовите граници;)))
Интересно,увлекателно върви разказа,внимателно обмисли как да продължиш нататък-коментарът на landing
е твърде уместен,моят знам-ще бъде посрещнат с огън и жупел от теб,наточи самурайския;)))Желая ти вдъхновение,моме;))))
цитирай
25. kite333 - Аз досега те четох без коментари,но и аз като теб ми се иска да се изкажа :))
04.11.2011 09:30
Това,че героинята е потънала в поредните розови сълзи,породени от страстна и неумолима любов към мъж видян само на снимка (абе това хич не го вярвам,но пък виж Флорката- да) - еее нека не я съдим толкова много.
По-важно е,че героинята волю или неволю проектира (според мен) вижданията на авторката.А те са много вяра в любовта - такава каквато не всички я понасят-сладка до лепкавост,гарнирана с много сълзи и клиширана до последната въздишка.
Та не можем да обвиняваме много някой,който вярва в това нали ? :)))))
Аз ще чета и занапред,макар да кажа като елерониа,че и аз не разбирам от любов :)
И не си права,че не можем да излизаме от клишетата- излизаме не,ами се чудим как да се напъхаме пак в тях за да ни е удобно.
цитирай
26. helloworld - poligor
04.11.2011 10:53
като толкова много сме феминизирали сайта ти какво си тук ? зеленце или карфиол?:)))))))
цитирай
27. helloworld - injir
04.11.2011 10:54
ако твоето предположение е вярно, че снимката е на някой артист от миналото столетие горко й на Флорката:)))
цитирай
28. helloworld - bodlivko
04.11.2011 10:55
е за този коментар получаваш по една тенджерка и то двата варианта и то с месо:))))
цитирай
29. helloworld - eleronia
04.11.2011 10:58
хряяяяяяяяс - самурайския извистя:))))) я да те питам тебе кога за последен път си се влябвала безнадежно и отчаяно?:)))))))) и да ти кажа аз - въобще няма значение на каква възраст си - ГОЛЯМАТА ЛЮБОВ се преживява като болест на всякакава такава!!!:))))))
цитирай
30. helloworld - Здравей приятелко! Радвам се че се престраши да коментираш тук:))))))))
04.11.2011 11:05
kite333 написа:
Това,че героинята е потънала в поредните розови сълзи,породени от страстна и неумолима любов към мъж видян само на снимка (абе това хич не го вярвам,но пък виж Флорката- да) - еее нека не я съдим толкова много.
По-важно е,че героинята волю или неволю проектира (според мен) вижданията на авторката.А те са много вяра в любовта - такава каквато не всички я понасят-сладка до лепкавост,гарнирана с много сълзи и клиширана до последната въздишка.
Та не можем да обвиняваме много някой,който вярва в това нали ? :)))))
Аз ще чета и занапред,макар да кажа като елерониа,че и аз не разбирам от любов :)
И не си права,че не можем да излизаме от клишетата- излизаме не,ами се чудим как да се напъхаме пак в тях за да ни е удобно.



Всичките ми разкази са така наречения жанр - чиклит! Тоест всяка една жена като ги чете може да се разпознае в някоя от героините защото те в повечето случай са събирателен образ:))))) Опитвам се да им предам и някой характерни качества за да са по разнообразни все пак! И точно това имах предвид, че каквото и да правим се опитваме да се набутаме в някое клише защото там е по сигурно и спокойно:)))))))
цитирай
31. eleronia - Слава богу-
04.11.2011 11:26
добре ,че ми каза,откога чакам да се появиш;)))А щом героинята е повече събирателен,отколкото преобладаващ от прототип образ-значи е било гаргара ръчкането да гадаем на каква възраст е;)))DDDDДенят ми започва добре и няма да се сърдя,че сме измамените хамилчета;)))
цитирай
32. findly - Еleronia, аз не се чувствам измамена!
04.11.2011 12:39
Измамен е само този, който има някакви си свои очаквания.
Ако просто се оставиш на разказа да те води в своето си русло, независимо от завоите, заврантулките и т.н., няма да си измамен.
А на въпроса на Фло, Това ли е голямата любов? - Да, в любовта има всичко и сълзи
и щастие, и спорове и всичко човешко. Голямата любов за мен не е само безоблачно щастие!!!
цитирай
33. eleronia - findly
04.11.2011 12:48
Искам да мога да мисля като теб и да нямам* някакви си свои очаквания*;)))
цитирай
34. helloworld - eleronia
04.11.2011 13:34
ехоооооо момеееее всеки дори и най измисления образ има възраст иначе няма как да развиеш характерен образ:)))))) и май сега ще си направя труда да видя кой печели:)))) въпреки че не се чувствам много в час и не съм много добре днес:))))))
цитирай
35. helloworld - Абсолютно права findly!!!!!!!!:)))))))
04.11.2011 13:35
А на въпроса на Фло, Това ли е голямата любов? - Да, в любовта има всичко и сълзи
и щастие, и спорове и всичко човешко. Голямата любов за мен не е само безоблачно щастие!!!
цитирай
36. kite333 - Тук си права за себе си финдли.Допусни мисълта,че не всеки харесва хепи енди
04.11.2011 14:07
[quote=findly]Измамен е само този, който има някакви си свои очаквания.
Ако просто се оставиш на разказа да те води в своето си русло, независимо от завоите, заврантулките и т.н., няма да си измамен.
и че ДА може да имаме свои очаквания за разказа.
Но да не забравяме,че разказа зависи от разказвачката,а не от финдли или кайти или който и да.

Хелоу,приятелко не бе е било страх никога да коментирам при теб,защото ти не си от свръхчувствителните,обидчиви,дето се засягат и от една дума :)))
Просто не искам да нарушавам атмосферата на любов,мечтание и целувки с моите мисли, абе не мога да се разпозная в никоя от героините ти :(((
Не че ми е мъчно хехехе.
Хайде оправяй се - със или без хепи енд и гологъзи амурчета те чета :))
цитирай
37. helloworld - kite333
04.11.2011 15:43
що пък да не я нарушаваш - аз лично не виждам нищо лошо в това - давай както ти е гот на тебе, а пък може по нататък да спретна някой разказ дето ще се разпознаеш:))))
цитирай
38. findly - 39. kite333 - Тук си права за себе си финдли.Допусни мисълта,че не
04.11.2011 16:10
Аз я допускам, но за съжаление в живота рядко има хепи енд, затова поне в нереалния свят да има! Мое мнение!
Хубави почивни дни!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: helloworld
Категория: Лични дневници
Прочетен: 523179
Постинги: 89
Коментари: 1893
Гласове: 1614
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930