Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.06.2012 12:40 - Ave, Caesar, morituri te salutant!
Автор: helloworld Категория: Лични дневници   
Прочетен: 12129 Коментари: 48 Гласове:
17


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
                          



                         

                 Не познаваше тялото ми. Не познаваше  и мен. Аз също него. Имаше ли обаче значение..........

 

 

                  Като си толкова отнесен като мен днес какво можеш да направиш – първо: бъркаш някоя боза дано те поразбуди, второ: търсиш някой приятел на скайпа да си поговориш, трето: опитваш медитация с гледане тъпо в една точка, четвърто: ровиш из нета. Е това четвъртото ми изяде главата на мен. Наврях се навсякъде – даже и на Бил Гейтс в г.......за дето има една приказка. Така де – като започна една работа обичам да е свършена добреJ)))))))) На едно място се позаядох с едно хейтърче и му се накефих – чак слюнка ме пръскаше от монитора докато го дразнех. Влязох да видя във фейса кво става ама там пък беше скукааааааа. После се наместих в един сайт за запознанства щото където и да се въртях не ми стигаше адреналина. Та влизам аз в тоя сайт и като гледам едни МЪЖЕСТВЕНИЦИ разперили мускули, кой където има и колкото има. Съответно им свалям технологичните данни защото 98 процента имат поне една снимка в профила си я на плажа, я някъде където да са по съблечени. Има случай които предизвикват смях до сълзи, а от други направо ми се доплаква ама не от тъга ами от  интелектуалните им напъни. Можеш да прочетеш най – различни словесни диарии, ако не ти е мило психичното ти здраве. Та влизам и излизам от профил та на друг. И понеже когато съм в такива състояния  най – вече на духа /тялото ми спи непробудно/ ставам като едно тролче – палаво, шавливо, пакостливоJ))))))))) Избирам си няколко от тези дето не са най-малоумните и им пиша съобщения в стил – колко си съвършен, колко си надарен и т.н. Аааааа и от мен да знаете винаги прибавяйте и нещо разтърсващо от ю тюб за предпочитане е с превод – уцелваш в десетката от първи изстрел. Такааааа – стръвта е заложена за това чакаш кънтинюи и кънектинг.....

                И се почва.....фестивал по - голям дори от този в Рио....Снимката ми е атрактивна, професията също, в профила ми има достатъчно неща които да са като лъжичка с мед – лимона тепърва предстои да го прибавим.:)))))))))) Налитат яко. В един момент са повече от шестима. Хубавото е че аз съм бързичка пък и отдавна съм  отренирала  технологията. Няколко директно ги отсвирвам, няколко ги оставям за после или за утре и си избирам трима. Най - забавното е че и тримата се казват Георги, но единия се е представил като Жоро. Нареждам прозорците за чат с тях един до друг на монитора както следва: Георги 1, Георги 2 и Жоро. Никакъв проблем да чатя и с тримата едновременно – е точно това ми беше целта. Забавлението си струва. Георги 1 е бърз не си губи времето защото е бивш легионер. Това ми харесва – значи е дисциплиниран, не умува по заповед, значи е лесно управляем. Георги 2 е неговата пълна противоположност защото е държавен чиновник – свикнал е да нарушава правилата непрекъснато, но пък и това ми харесва защото може да се очакват интересни решения от негова страна, още повече че е инженер по професия и значи е прагматичен. Жоро пък е една издънка хахахахахаха – художник, от любимата ми „творческа сган”. Тия ги управлявам най – лесно! Толкова егоистични и самовлюбени са, че не можеш да имаш никакъв проблем стига да ги ласкаеш непрекъснато. И защото са непрекъснато недоволни какъв секс се прави с тях – не сте го и сънували даже!

                 Такааааааааа....Отначало пускам по някоя усмивка или изчервяване, за да създам впечатление за нерешителна. Това ги настървява и тримата. Отвреме навреме пускам и по някоя реплика също толкова невинна. Георги 1 не си губи времето – предлага ми да му дам адрес на който да можел да прати цветяJ)))))))) Е тук започвам да се смея с глас защото  явно  е гледал много романтични филми и вече направо си е почти готов. Целта, ако не се досещате, е да дойде направо тук без предупреждение и да ме изненада хахаххахахаххахах.....Представям си гледката и отново се заливам от смях. Ама нищо де – ще му дадем шанс на човека, нека се пробва!  Георги 2 е изискан – пуска двусмислени секситки изречения, аз отговарям също толкова двусмислено, но пък съм заредила доста феромони и направо го виждам как почва да се върти неспокойно на стола си, защото чати в работно време и около него е пълно с хора. Жоро е направо едно диване – липсва му речник и явно трудно съставя изречения. Той може да рисува, но му е трудно да води разговор – ще трябва да го подпомогна.  Моля го /смиреноJ)))))))))/ да ми изпрати на имейла рисунки. „Нямам имейл – отговаря той – не знам как се прави, но на скайпа знам!” Е добре ще ти дам скайп! Естествено се бави да прати покана, но най – накрая се справя! Праща три неща. Отварям ги и те ме удрят директно в стомаха – супер талантлив е!!!

                  Уффффффф тъкмо стана забавно и при мен влиза клиент. Ще трябва да прекратя за сега. Пращам прегръдки  и на тримата с по едно кратко изречение, че трябва да прекъсна чата и се покривам от сайта.

 

 

 

Следва продължениеJ)))))))




Тагове:   болка,   секс,   страст,   любов,   интернет,


Гласувай:
18



1. eleronia - Първата муха на мед
06.06.2012 13:04
вече кацна:)))А че четивото е медено за душата и предизвикателство за консервативните-е факт;))Чете се с ухилена до ушите физиономия,аз вече опитах да направя моя си подредба на предпочитанията си към Гошовците;))Творческата сган ми иде незнайно защо на първо място-може би като неизследвана територия;))Забавен е механизма на виртуалната*годявка*,идеята,че всичко тече и за двете страни м-у работата ,клиентите,отварянето и затварянето на 100 страници...я да се не загуби човек къде точно трябва да пише и...олелел..на кого какво пишее;))))...Вече знам-щом ще има продължение-накъде ще натежат везните;))Ако път трябва да бъдем прагматични-легионера е нашия човек;)Давай плътност на образите нататък-твърде различни са и ми е любопитно какъв ще е *пълнежа*;)))
цитирай
2. helloworld - eleronia
06.06.2012 13:08
супер коментар - ей такива искам повече не защото е ласкателен а защото е коструктивен! Този път ще напълня образите за да се кефите максимално:)))))но пак бързаш - пак ще има изненади и ще бъде с неочакван край хахаххахахаа
цитирай
3. eleronia - А,ласкателен няма как да бъде-без никакъв зор и влизане където и да е другаде-
06.06.2012 13:14
имам си набедения имидж на някаква Елица сестрица;))))Замислих се за изчервяването и впечатлението *за нерешителна*:))и какви ли са пък оръжията на виртуалните *Мъжественици*;))Ю тюбките да определим като универсални -няма мъжко,няма женско;)))
цитирай
4. helloworld - eleronia
06.06.2012 13:18
Елица освен със сестрица се римува и с острица хахаххахах а пък емотиконките са толкова тъпи че като ги пратиш всеки може да си мисли каквото си иска ей това ме кефи пък мен че са супер многосмислени и зависи само от човека насреща какъв извод ще си направи :)))) обаче чакай да видиш ти какво ще става по нататък - героинята вади всички нет оръжия и се развихря така че ..........:)))))))
цитирай
5. eleronia - ;))))особено емотиконката
06.06.2012 13:23
за усмивка.Ей точно тя е универсална-напр.ти си смукала от пръстите някоя духовитост-нали си най-забавната жена на света-морила си се да оригиналничиш-и изведнъж-усмивка ти пращат-ако е малко закъсняла-можеш да си помислиш,че толкова добре си се справила,че чак няма какво друго да ти пратят ,освен -просто усмивка;)А сега де-кой е излъганият;))
цитирай
6. helloworld - eleronia
06.06.2012 13:31
аз работя най-вече с изчервяването върши страшно много работа хахахаххаха
цитирай
7. eleronia - :))))))))
06.06.2012 13:38
Сигурно,обаче и с него не бива да се прекалява,я си представи,че попадне героинята на някой паркетен лъв,дето е словесно обигран-дали ще му опонира добре и грабне интереса милата изчервена и притеснена женица:)))
цитирай
8. helloworld - eleronia
06.06.2012 13:45
пък дай Боже всекиму паркетен че те са се нъвидили едни в нета дето еша си нямат:))))) а следва да видите какво ще стане тук:))))
цитирай
9. graucho - Следва продължениеJ)))))))
06.06.2012 14:06
Няма да се натъжа особено, ако не следва:)) Винаги съм се чудел, как човек може да се забавлява с идиоти.Дига си котировките, явно, но не на всички борси, обаче (:
цитирай
10. eksplozia - graucho
06.06.2012 14:28
абе пич ако ти не можеш да се забавляваш с идиоти значи че нищо не може да те позабавлява дори и Чарли Чаплин:))))) а твойта котировка явно е толкова висока, че математиците още не са измислили цифра за нея :))))))
цитирай
11. graucho - За пУетеса, добре се изразяваш:))
06.06.2012 14:38
само може да се спори, кои грешки са повече-правописните или граматичните, есплозийке. За безсмислието на коментара ти е безсмислено да се говори. Опитай в рими, гледам, че там ти е силата (горката сила). Или по-добре недей, да не се обърне е гроба някой поет.
цитирай
12. helloworld - graucho
06.06.2012 14:45
вземи и ми ги оправи правописните и граматичните грешки - тъкмо ще бъдеш полезен като редактор :))))))) а пък силите ми са на съвсем друго място - тук пиша за да се кефя на коментари като твойте:)))))))
цитирай
13. eleronia - В гроба се обръща някой поет-
06.06.2012 14:53
само ако някой го цитира неправилно или си припише нещо негово за свое.;)
цитирай
14. helloworld - eleronia
06.06.2012 14:57
интересното е че винаги се намират защитници на великите поети които да говорят от тяхно име:))))))))
цитирай
15. eleronia - Явно
06.06.2012 14:59
на поетичната *борса*се поставят редом с тях;)))
цитирай
16. helloworld - eleronia
06.06.2012 15:07
не знам доколко ми е там мястото но все пак имам усещането че има хора на които им доставя удоволствие да четат това което пиша и ми е достатъчно защото нямам болни амбиции да се самоизживявам като поетеса или велика :))))))
цитирай
17. eleronia - имаш пропуснати няколко запетайки;)))
06.06.2012 15:15
да отбележим за протокола:)
цитирай
18. graucho - Не е честно, две срещу един
06.06.2012 15:30
Но мисля, че въпреки това сте малко:)
"а пък силите ми са на съвсем друго място - тук пиша за да се кефя на коментари като твойте:)))))))" Кажи, къде са ти силите, че не искам да те хващам за слабите места и внимавай да не ти се пукне тумбака от толкова смях;)
Иначе кефа е взаимен - кой не обича мацки - разбирачки (разбивачки) на мъжки сърца, особено професионалистки.И забравете за препинателните знаци-и без това достатъчно се препъвате:)) Само внимавайте, кой вие от зад, че не се знае , дали ще е късмет :)
цитирай
19. graucho - Не е съвсем така
06.06.2012 15:36
eleronia - "В гроба се обръща някой поет-
14:53
само ако някой го цитира неправилно или си припише нещо негово за свое.;)"
има някои, които срамът занаята, ти, обаче, си гордост и един ден като станеш знаменита, ще се радвам, че съм си чаткал с теб;)
П.П. Надявам се, да разберат изкуството ти приживе и да не сме заедно в един казан, че хептен ще заври от горещите ти строфи (:
цитирай
20. helloworld - graucho
06.06.2012 15:37
ти си моя подарък за днес :))))))))))) точно от това имах нужда :)))))) а пък да ми се спука тумбака от смях ми е най - голямата мечта и винаги се старая да я постигна:)))))
цитирай
21. helloworld - нещо не разбрах за коя от двете ни говориш? :)))))))))
06.06.2012 15:43
graucho написа:
eleronia - "В гроба се обръща някой поет-
14:53
само ако някой го цитира неправилно или си припише нещо негово за свое.;)"
има някои, които срамът занаята, ти, обаче, си гордост и един ден като станеш знаменита, ще се радвам, че съм си чаткал с теб;)
П.П. Надявам се, да разберат изкуството ти приживе и да не сме заедно в един казан, че хептен ще заври от горещите ти строфи (:

цитирай
22. graucho - Подарък:)
06.06.2012 15:46
Няма да сбъркаш, ако кажеш и награда. Виж, как се издигна в блога, сега остава само да задържиш постигнатото и внимавай, че от високо лошо се пада:)
Ще ти кажа, какво пия, кой се отказва от една почерпка?;)
цитирай
23. graucho - Кой ти спазва тия знаци
06.06.2012 15:49
helloworld написа:
graucho написа:
eleronia - "В гроба се обръща някой поет-
14:53
само ако някой го цитира неправилно или си припише нещо негово за свое.;)"
има някои, които срамът занаята, ти, обаче, си гордост и един ден като станеш знаменита, ще се радвам, че съм си чаткал с теб;)
П.П. Надявам се, да разберат изкуството ти приживе и да не сме заедно в един казан, че хептен ще заври от горещите ти строфи (:


Важното е да разбереш, кое ще е следващото ти гадже от гошовците ли бяха?:)
цитирай
24. eleronia - Вече и на мен ми стана смешно;))
06.06.2012 15:49
*срамът*,понеже държиш на правописа-всъщност е *срамят*-но нека *професионалистка*като мен се покаже широко скроена и си затвори очите за това;)И май наистина се обърка-аз съм от *казана*на читателите, а не на писателите-все още няма случай някой ден един обикновен читател да стане знаменит ;)
цитирай
25. graucho - не ме разбра, скъпа
06.06.2012 15:55
eleronia написа:
*срамът*,понеже държиш на правописа-всъщност е *срамят*-но нека *професионалистка*като мен се покаже широко скроена и си затвори очите за това;)И май наистина се обърка-аз съм от *казана*на читателите, а не на писателите-все още няма случай някой ден един обикновен читател да стане знаменит ;)

но виждам, че усилията да намериш някоя грешка са достатъчно големи, и не искам да те разочаровам с истината:)Иначе, гледам, че блога ти е в "поезия" или това е понеже няма "антипоезия"? (:
цитирай
26. helloworld - кво пиеш пич да си го пием заедно:))))))))
06.06.2012 16:01
graucho написа:
Няма да сбъркаш, ако кажеш и награда. Виж, как се издигна в блога, сега остава само да задържиш постигнатото и внимавай, че от високо лошо се пада:)
Ще ти кажа, какво пия, кой се отказва от една почерпка?;)

цитирай
27. eleronia - Игнорирам*скъпа*
06.06.2012 16:03
и ще те разочаровам без угризения;)Блогът ми е в поезия ,да и е просто рег-човек пише ,за да го чете все пак някой-а дали ще попадна на поезия или антипоезия и дали ще направя разлика между двете-е съвсем друга тема;))
цитирай
28. helloworld - дали се сещаш, че тук става дума за претворена действителност?:))))))))) има доста въображение, но все пак държа да поясня, че фактологията е реална:))))))))))
06.06.2012 16:03
graucho написа:
helloworld написа:
graucho написа:
eleronia - "В гроба се обръща някой поет-
14:53
само ако някой го цитира неправилно или си припише нещо негово за свое.;)"
има някои, които срамът занаята, ти, обаче, си гордост и един ден като станеш знаменита, ще се радвам, че съм си чаткал с теб;)
П.П. Надявам се, да разберат изкуството ти приживе и да не сме заедно в един казан, че хептен ще заври от горещите ти строфи (:


Важното е да разбереш, кое ще е следващото ти гадже от гошовците ли бяха?:)

цитирай
29. graucho - ок, убеди ме
06.06.2012 16:13
eleronia написа:
и ще те разочаровам без угризения;)Блогът ми е в поезия ,да и е просто рег-човек пише ,за да го чете все пак някой-а дали ще попадна на поезия или антипоезия и дали ще направя разлика между двете-е съвсем друга тема;))

Нане и Вуте срещат Пена, Нане казва, здравей Пено, как си, какво правиш? А Пена отвръща, страшен си , Нане- с две думи ме убеди :)
Живот си живеете вие двете (надявам се не съвместно:)), аз обаче имам да свърша и малко работа , не го приемайте като отстъпление, щото винаги се завръщам (:
цитирай
30. helloworld - graucho
06.06.2012 16:22
винаги си добре дошъл, но не разбрах какво ще пием като дойдеш:))))))))
цитирай
31. jabalka - Привет и от мен Хелоу!
06.06.2012 21:21
Голяма веселба настанала е тук...!
Подейства ми много стимулиращо, изпитах радост примесена с капка оптимизъм!
На въпроса с питиетата , който не е отправен към мен, но се изкуших и отговарям-
Тоник на Швепс за хора с минало...:))
Капката оптимизъм е предизвикана от разходката ти и твоите "находки" в итернет пространството " ...Отварям ги и те ме удрят директно в стомаха – супер талантлив е!!!" Много интригуващо !
Хайде да изпратиш клиента по живо , по здраво и да продължим стомаховите и сърдечни инпулси! Ще се радвам да прочета!
Поздрави от мен!
цитирай
32. helloworld - jabalka
06.06.2012 21:39
глей сега ябълчице това е сатира за уж "човешките" отношения в нета:))))) ти винаги си мила и добра и на най - лошите представители на този нов генофонд не им дава сърце явно да те наранят, но твърде много истински истории вече знам за тях и почнах да се вбесявам за това пиша този разказ:((((( тоника за хората с минало ще го пием с джин иначе не става :))))))) щото без джин няма минало:)))))
цитирай
33. jabalka - Хей, привет! Разкрита съм ...!
06.06.2012 22:17
Абсолютно съм съгласна и джина прави спомените...и не само , но тоника придава
стъпчив вкус предизвиква слюно-отделяне , което придава живец и динамика !
До скоро и до на здраве с капка лимон!
Спокойна вечер!
цитирай
34. eksplozia - jabalka
06.06.2012 22:30
бийфитъра се изстудява и те чакам:)))))))
цитирай
35. bodlivko - Човешките отношения в нета
07.06.2012 01:58
В реалния живот гледаш човека общуващ дълго време и си изграждаш образ за него и изведнъж разбираш че нещата не са такива каквито са, а какво остава зад монитора.Всеки се прави на такъв какъвто не е и си изгражда образ на такъв какъвто си мечтае да е.Няма значение дали е мъж или жена.Маските винаги са на лицата на хората зад монитора.Там в нета те намират някакво спокойство на един вътрешен свят в който им е добре и са се сгушили на топло и закътано местенце.Никой не ги познава и могат да бъдат такива каквито си искат.Зад монитора са най готините и се нагласят за човека срещу тях.Когато поискаш да се срещнете се започва ама това ама онова.Най са ми смешни такива дето отвън са лъснати до блясък и щом трябва да подплатят този блясък със факти започват да скърцат като ръждясала стара панта.Ай стига толкова.
цитирай
36. helloworld - bodlivko
07.06.2012 11:14
е що стига беееееее :))))))))) този разказ е посветен точно на тази тема :)))))) ние много пъти с теб сме си говорили за това, но този път искам по директно да ги опиша нещата:)))))))) и ще продължа :))))))
цитирай
37. zabavnata - В нета
07.06.2012 12:18
всеки може да е какъвто пожелае. Може дори да е себе си, на 100%. Тъпо е да градиш представа за някого, а после да се разочароваш, ако се запознаете в реала. А ако вече се познавате?! Такива изненади могат да се получат, че ум да ти зайде.
Гъбаркането в тези сайтове е водещо. Тъпотия на N-та степен.

Чао и хубав ден!:)
цитирай
38. helloworld - zabavnata
07.06.2012 12:26
този разказ има за цел да извади на светло методиката и технологията за омайване и игра с човешките животи, използването им с цел собствено забавление без да се взимат предвид обстоятелства като това че насреща ти стои реален човек с реални чувства и емоции и тази игра дори може да доведе и до полудяване, а и до инсулти както стана с една позната :)))))
цитирай
39. zabavnata - helloworld
07.06.2012 12:29
Какъв е извода? Хвани си реално гадже и не се занимавай с тъпи сайтове за виртуални запознанства.
Такива пързалки често бъркат "боя" със "ситуация".:)))
цитирай
40. helloworld - zabavnata
07.06.2012 13:12
за мен тук не става дума, но се уморих да слушам трагични изповеди на приятелки които на всичкото отгоре не могат да се излекуват и в продължение на години влачат една агония и това ме провокира да пиша на тази тема.....

цитирай
41. julianna62 - helloworld изкефи ме максимално
07.06.2012 13:30
нали така се изразяват по-младите.Добре написано-с чувство за хумор.Хареса ми.Поздрави.
цитирай
42. helloworld - julianna62
07.06.2012 13:43
благодаря и заповядай пак :)))))))))
цитирай
43. graucho - Малеее, тук нивото почти е станало академично
07.06.2012 20:49
Да го сваля малко. Искам да изкажа и аз , ако може, ако не може, все тая;)
Та, винаги съм се чудел, какво лошо има в това, когато човек се прави на нещо? Представете си, ако не се прави на нещо. Скука. Или по-лошо. Остава в миналото. Стремежа, човек да е нещо повече от това, което е, май ни е свалил от дърветата. Не всички, разбира се. И, в този смисъл, една любима мисъл ми е: Това, което сме, е нищо, това, което искаме да бъдем-всичко. Иначе да си дойдеме на темата за черпенето, една любима моя тема:) въпрос само на организация. Хайде да видим един организатор(ка) (:
цитирай
44. helloworld - graucho
07.06.2012 21:47
аааааааа скъпи ти се върна - евала мъж на място си!!!:)))))) освен това разбра че темата е сериозна:)))) прав си за всичко което си написал но тук става дума за различни неща:)))) ако те интересува ще ти обясня подробно:))))) къде да го гледаме този организатор че и аз искам да го видя:))))))))
цитирай
45. graucho - Скъпа, какво, според теб, не съм разбрал?:)
07.06.2012 22:46
От научния ти труд по-горе?:))Харесвам жени като теб, които винаги отричат. Разбира се, когато не са ми в къщи:) Само не ми обяснявай подробно, опитай с добро:) Иначе, обикновено, домакините са организаторите:)
цитирай
46. helloworld - graucho
07.06.2012 23:18
ох май ще започна да те харесвам скъпи:)))))) а за питиетата нещо много ми се събрахте днес не знам как да ви организирам:))))) а пък да си призная честно нищо не ми се обяснява - това горе беше една любезност:))))))
цитирай
47. eleronia - Това да си домакиня
08.06.2012 11:20
не било лесна работа;)Трябвало и да си любезна:)-*мъж на място*?:))...Да,що се отнася до обещанието*I LL BE BACK*,но иначе кога един мъж на място ще вижда в лицето на която и да е жена заплаха?;)) Друго си е да си *имаш вкъщи*Пена,която да ти повтаря-*Ех,Нане,страшен си!!!!!-няма нужда даже да ме убеждаваш!!!*;)
цитирай
48. shtaparov - Българският израз,от който произлиза изречението...
27.07.2012 16:39
... "Аве Цезар,моритури те салутант!" и от който днес дори ни досмешава,някога е звучал така:

Абе Цезар (Живе Чапар- виж нашите фам. Чапарови и Чакърови и днешното произношение на името Цезар,което в Италия най-често звучи като "Чезар,Чезаре"),мъртвари(те) те дзарявант (здаряват,
здравяват)! И на мен ми става смешно като си го представя,но нали същото става понякога като
чуем някои оригинални съвременни изрази от руския или сръбския "език". За повечето от нашите
сънародници старо-Българският звучи най-често като чужд език и дори е по-трудно разбираем
от днешните езици на сърби и руснаци!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: helloworld
Категория: Лични дневници
Прочетен: 523078
Постинги: 89
Коментари: 1893
Гласове: 1614
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930