Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.08.2012 15:26 - Ave, Caesar, morituri te salutant!/ втора част/
Автор: helloworld Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3452 Коментари: 12 Гласове:
12

Последна промяна: 11.08.2012 23:12

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
                            

               Моята душа поглъщаше неговата......Около нас се появяше огнена аура......Горещината насити пространството между очите ни......Виолетово-синьо почти до черно се излъчваше от тялото му .......



                 Хм ...... днес имам страшно много работа, но не ми се работи хич...Мисълта ми е там при тримата Гошовци. Опитвам се нещо да свърша ама не става. Зарязвам напъните си да съм дисциплинирана, пускам горещи испански ритми на компа и се меткам в приключения:))))))))))
                 Още с влизането в сайта намирам душеразбиващи съобщения хахахахаа .....Егото ми се лакира чак.....:))))))))))) Гошо 1 е пращал цветенца, целувчици, прегръдки и всички емотикони с които разполага....Гошо 2 е решил да бъде нестандартен - негова собствена поезия! Сърцераздирателно!!! А аз мразя поезията, нищо  че от време навреме написвам някое мърляво четиристишие. Неговото го бива повече от мойте! Хахаха, а Жорко като че ли е седял дедонощно пред компа, за да ме чака да вляза в сайта - не съм успяла даже да видя кой какво е писал и той вече ме търси на лични съобщения!!! И е директен, направо през просото - " искам да дойдеш в ателието и да видиш повече мой неща" !!! Лелелееее какво да гледам бе, я кажи? Защото ти само за едно твое нещо мислиш в момента! Хахахахаха - смея се с глас - добре, че съм сама и няма кой да ме чуе!!!! Задържам отговора известно време, за да създам напрежение! Бива ме в тия игрички, а и за това съм влязла в сайта - да си поиграя! Отговарям с едно "**Здравей*** и го оставям да повиси малко! И без това телефона ми звъни.....
                   - Извинете г-жо Попова ще бъдете ли в офиса до десетина минути? Искам да направя една поръчка.
                   Хахахахаах въпреки, че не съм чувала гласа на Гошо 1 веднага се досещам, че това е той! Отговарям любезно като на клиент без да се издавам, че съм го познала.  След десет минути  цъфва на вратата ми. Ако знаете колко съм потресена, но не от факта, че той е тук.....Погледа ми залепва за трите червени карамфила, които носи в ръка! Не знам дали да се смея или да плача!!! Трогателно е!!! А как мразя карамфили!!! С бодра стегната крачка Гошко влиза при мен - точно както се полага на легионер, който щурмува непревзимаема крепост! Подава ми цветята и сяда преди да съм го поканила! Има сладка усмивка, но е нисичък! Дрънкаме глупости. По скоро той не спира да говори – аз учтиво се усмихвам и едвам издържам. По едно време се сещам, че съм оставила Жорко да отлежава в сайта, но не се разтревожвам от тази мисъл. Нали отлежалото старо вино е по – добро! Гошко неизвестно защо решава, че трябва да ме запознае със семейния си статус и за това в продължение на повече от половин час ми обяснява за децата си – кой къде живеел и какво работел. Ура! Най – после ме уведомява, че много бързал и се бил отбил само за малко при мен! Ставам механично от стола защото аз отдавна искам да си е тръгнал. Той също е прав и се приближава към мен. Не можете да познаете никога какво следва..... Изумена съм... Той буквално ме награбва в прегръдките си и се опитва да ме целува....Ужас...!!!!!!! Вкаменена съм не знам как да реагирам обаче все повече и повече стискам уста!!!  Е ТОВА СЕ ВИКА ЩУРМОВАК!!!!!

 

 

Следва продължениеJ))))))))





Гласувай:
12



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Защо си точно толкова
10.08.2012 15:57
елементарна, колкото са тримата гошовци, взети заедно?

Жалко за Климт
цитирай
2. eksplozia - анонимен
10.08.2012 16:04
защото само толкова мога да бъда:))))))))))
цитирай
3. helloworld - ако ми кажеш как мога да бъда повече ще ти бъда благодарна:))))))))))
10.08.2012 17:14
анонимен написа:
елементарна, колкото са тримата гошовци, взети заедно?

Жалко за Климт

цитирай
4. jabalka - Привет helloworld ...!!!
10.08.2012 23:13
Радвам се че реши да продължиш историята!
Ами каквото и да кажа за за анонимният ти посетител, все няма да е достатъчно!
Първо никой не го е карал да те посещава,
второ не е задължително да му харесва написаното - достатъчно е че го провокира ! Та така, без значение не ми е приятно да се дават толкова генерални оценки без подготовка... сетих се може да бъде следствие от болезнен опит...?!?!
А сега те поздравявам, пожелавам спокойна нощ и до продължение!

П.П. И аз мразя карамфили ...!
Виж фрезиите са съвсем друго нещо, те оставят аромат със спомена за който можеш да преживееш зимата! :)))
цитирай
5. eksplozia - jabalka
10.08.2012 23:17
хахахаа добре дошла!!! ама май и ти си се блогирала:)))) не си хаби слюнката и енергията за тези същества !!!!! много се радвам, че ме посети и ще го довърша този разказ:))) нали знаеш не оставям никоя работа недовършена:))))))))
цитирай
6. zabavnata - Този разказ е като захарен памук!:))))))))
11.08.2012 10:30
Името ли те привлича или човека ? Да не се окаже, че и зад трите ника е един и същи "ПЕШО-келешо" ! Ако го познаваш от реала става манджа с грозде.
Весел ден!
от мен
цитирай
7. helloworld - zabavnata
11.08.2012 10:32
здравей!!! и добре дошла отново при мен!!! манджата с грозде тепърва предстои! а съвпадението на имената е съвсем случайно! понякога така се случва колкото и невероятно да изглежда!:)))))))
цитирай
8. eksplozia - zabavnata
11.08.2012 10:52
идеята на този мой разказ е , че никой няма право да си играе с чувствата на другите хора както прави героинята с Гошковците :))))) рано или късно бива наказан за това:))))))))))
цитирай
9. bodlivko - ::::::
11.08.2012 13:43
eksplozia написа:
идеята на този мой разказ е , че никой няма право да си играе с чувствата на другите хора както прави героинята с Гошковците :))))) рано или късно бива наказан за това:))))))))))

Да така е никой няма право да си играе с чувствата на другите хора,но точно това правиш и ти. Играеш фалшива роля.Всеки си връща на някой си и то става като кръговрат.Между тази помия,,Гошковците,, има и свестни хора които не се забелязват на фона на тази идиотска картина наречена интернет.Ако всеки се замисли малко над това какво причинява на другия отсреща нещата може би ще са по други.
цитирай
10. helloworld - bodlivko
11.08.2012 14:00
точно поради тази причина замислих този разказ и започнах да го пиша:))))) има твърде много хора които се заиграха в нета без изобщо да се замислят какво се случва с човека отсреща:)))))
цитирай
11. eleronia - Мразя анонимките,
11.08.2012 15:00
но е чудесен старт на тази част-явно провокира и чопли.И съм изумена от прокрадналия се вопъл*каква помия*,като че ли има голяма разлика между отношенията в реалността и виртуала-едно и също нещо може да се случи и там и в нета.И няма начин някой да е *елементарен*,ако може добре да си даде сметка за собственото си поведение и отношението на другиге.Няма нужда да се приемаме толкова насериозно,хората непрекъснато търсят и се разминават с други ...и в тази огромна навалица имаш право да търсиш единствения...;)Успех нататък и запази самоиронията-точно тя те прави *НАДелементарна*;)
цитирай
12. eksplozia - eleronia
11.08.2012 15:03
лелелелел аз мислех, че ще ме кълцаш със самурайския и приготвих експлозиите хахахахаххааххахха и двете с ябълката прекалено много внимание отделяте на анонимния , а той точно това иска да е център на вниманието:)))))))))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: helloworld
Категория: Лични дневници
Прочетен: 523205
Постинги: 89
Коментари: 1893
Гласове: 1614
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930