Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.08.2012 14:57 - Ave, Caesar, morituri te salutant!/ четвърта част/
Автор: helloworld Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3904 Коментари: 16 Гласове:
13

Последна промяна: 27.08.2012 14:58

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

                     Единственото изречение което формулираше тялото му беше – „Искам те, желая те, изгарям....ще те имам.......” Очите му пробиваха мойте ....а ръцете му все така кротко не помръдваха и не посягаха за да вземе това, което аз бих му дала веднага ...Някъде далече отзад по гръбнака ми мина една ужасяваща тръпка...Проточи се надолу и мисълта, която я беше предизвикала ясно и точно се появи в мозъка ми.....

 

 

 

                        Ей сега ще ви поразкажа за Гошковците. За Гошо 1 горе долу придобихте представа, но ще ви го опиша. Казах, че ми идва нисичък, но за сметка на това крачетата са му кривички ....Е нищо лошо де – не са толкова криви, че да са грозни, ама нисък мъж с криви крака не ми е по вкуса. Има хубава усмивка и светли очи с неопределен цвят – може би се менят от светлината. Обаче я кажете какво да си говоря с него като той е направо нечленоразделен. Непрекъснато ми праща в сайта и на скайпа емотиконки защото не може и едно изречение да скалъпи – единственото интересно изречение, което явно го беше чул в някой филм го изстреля и диалога сега не върви , а и аз никак не го улеснявам – забавлявам се даже да го поставям в неудобно положение, когато пита „Как си ?” и аз да му отвръщам само с едно „Добре” след което той увисва в пространството защото вече не знае какво да ми каже. Това е и най – лесния начин да го откажа за момента от разговора.

                         Инж. Гошо 2 е друга ракия. Отлежала и маркова. Малко по – висок от среден ръст, слаб , посребрени слепоочия, много сини очи, издялани и даже бих казала строги черти на лицето подчертани с добре оформена брада. С него винаги има разговор и то доста забавен защото има и чувство за хумор, интелигентен е, но абсолютно всички реплики винаги съдържат сексистки подтекст. Това ме навежда на мисълта, че е от мъжете които се забавляват и задоволяват от този начин на общуване и че може би няма да излезем с него извън рамките на нета въпреки че той е разведен отдавна и е съвсем свободен.

                         Ох, дойдох до моя любимец – Жорко! Защо охкам ли – ами защото той пък е като дете. Такова е и лицето му – сладко , детинско , някак миличко .....Иначе телосложението ме у като на човек, който всеки ден посещава фитнеса – мускулесто точно там където трябва и понеже докато говори с мен непрекъснато шава и нещо прави с ръцете си аз си правя удоволствието да го наблюдавам през това време и да се наслаждавам на тялото му. Ръцете му са изящни, но силни и мъжки. Хващам се, че непрекъснато ги гледам. Действат ми като афродизиак. Той е много настойчив – когато успее да ме заклещи на скайпа първото, което пита е – „ Кога ще се видим?”.Няма да му кажа, че това вероятно не ще да се случи, защото само се забавлявам в нета.

                          

следва пета част:))))))))



Гласувай:
13



1. eleronia - ......*ми мина една ужасяваща тръпка*
27.08.2012 16:39
Кой от тримата не разбрах я предизвиква тази ужасяваща тръпка?;))1 и 3-едва ли,макар че по описанието 3 предизвиква най-.много феромони;)Ако можеше тримата да са един сборен образ-може би щяхме да имаме нещо като идеалния мъжки образ;)Да,ама не!;)...Търсенето продължава....или?....;))
цитирай
2. eksplozia - eleronia
27.08.2012 16:46
нито един от тях хахахахаххахха това е четвърти и в пета част предстои да стане ясно кой е , няма търсене защото героинята се е завряла в този сайт за да си отмъщава на цялото мъжко население на планетата и дори на две села от Марс хахахахаха
цитирай
3. eleronia - А!!!!!
27.08.2012 16:54
Героинята си отмъщава??!!!!Мъжемразка??????В подобни сюжети обаче принцът на белия кон накрая идва;)))Когато въобще не го очакваш:)Притеснявам се за героинята...;))
цитирай
4. eksplozia - eleronia
27.08.2012 16:57
абе тук ще е малко по - иначе ама стой и чакай :))))))))
цитирай
5. zabavnata - Попаднала е на измамник!
27.08.2012 17:42
Явно някой и пише с различни никове. Става заплетено като в латино сериал.
Да отвори широко прозореца и да си изхвърли лаптопа, а пък по една случайност може да нацели ухажора по тиквата, та да види ТОЙ.
Лек ден и хубава седмица!
цитирай
6. jabalka - Привет и от мен Хелоу!
27.08.2012 19:05
Хем привет , хем Хе лоу! Ябълкови работи...!
Та в този ред на мисли тук става дума за стремеж...?! Не е нужно да уточняваме какъв мисля:
- на кого , също от мисъл за Любов , не знам ти ще ми подскажеш...поне се надявам!?!
С Ваше разрешени ще споделя една моя мисъл:
- "Пепел
Пламъка в основата си
не изгаря,
нито кожата на спомена,
ни - нокът на грабител!
Но, вдигнеш ли нивото
на стремежа си
за миг и ставаш - Пепел!"

Формата на обръщение Вие, използвам в знак на уважение- Вие сте свикнала, това го пиша за останалите...:))
Ще очаквам с нетърпение развръзката на в отношенията свързани с обекта на Вашият стремеж!
Вдигни летвата и бягай нагоре, там има въздух и простор, така необходими за Човека!

цитирай
7. helloworld - zabavnata
27.08.2012 20:51
чакай сега не бързай - има време още защото не съм стигнала до същественото:)))))но иначе си права отмъщава за игрички, които са я наранили:))))
цитирай
8. helloworld - jabalka
27.08.2012 20:53
а нееееееееее ей сега Ние ще заспорим с теб:))) вдигнеш ли стремежа има полет не пепел така ги разбирам аз нещата :))))))) може и да изгориш но това е защото временно си Феникс:))))))))
цитирай
9. jabalka - Да , това е друго яче прочетено, но вярно с оригинала! :))
27.08.2012 22:26
Оригинала приляга към човека...!
Няма спор !


П. П. - Пепелта подхранва почвата и от нея може и Птица да поникне , цвете с птичи стремежи...!
цитирай
10. eksplozia - jabalka
27.08.2012 22:29
мене ми дай огньове нали знаеш:)))))) може и гърмежи някакви ама екшън да има :))))) ти си по поетичните сравнения:)))))))))
цитирай
11. karaiany - Хубаво, хубаво, ама защо не ми се ...
28.08.2012 00:47
Хубаво , хубаво , ама защо не ми се вярва за Жорко ?!
Хубаво се забавляваш , ама нали си говирехме нещо за страха само преди два часа в моя блог. Дай кураж на Жорката , че да стане по - интересно...какво мислиш по този въпрос ? :)))
цитирай
12. jabalka - Добре огънче...гори си на воля!!!
28.08.2012 09:29
eksplozia написа:
мене ми дай огньове нали знаеш:)))))) може и гърмежи някакви ама екшън да има :))))) ти си по поетичните сравнения:)))))))))


Спорен ден и много положителни емоции от мен!
:)
цитирай
13. helloworld - karaiany
28.08.2012 10:56
кажи какво не ти се вярва за Жорката? Ех, тия мъже бе - ако ги питаш огън ще прескочат ама като се стигне до там и трябва кураж да им даваш:)))))))) Още сме в началото на драмата така че следват експлозиите:)))))))))
цитирай
14. helloworld - jabalka
28.08.2012 10:57
като в онази детската игра - Дай ми бабо огънче! Няма да ти дам - качи се по - нагоре!!!!!:)))))))))))
цитирай
15. jabalka - !!! :))
28.08.2012 19:13
helloworld написа:
като в онази детската игра - Дай ми бабо огънче! Няма да ти дам - качи се по - нагоре!!!!!:)))))))))))


Ще се кача, се качвам , изкачих се ...къде е вълчо- ще те Ям?!
цитирай
16. helloworld - jabalka
28.08.2012 19:44
е това се вика смела ябълка - даже Вълчо е готова да изяде:))))))))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: helloworld
Категория: Лични дневници
Прочетен: 523092
Постинги: 89
Коментари: 1893
Гласове: 1614
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930