Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.10.2012 17:51 - Ave, Caesar, morituri te salutant!/ пета част/
Автор: helloworld Категория: Лични дневници   
Прочетен: 5144 Коментари: 22 Гласове:
16


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg


                     Мразя, мразя, мразя...Мразя света, мразя че съм жива, мразя че деня е започнал, мразя да мразя, мразяяяяяяя.......Всичко мразя - това което се случи и това, което не се случи! Мразя себе си , мразя и него! Кой него ли? Ми него - този дето не трябваше изобщо да се появява в моя живот, а пък аз в неговия хич!!!

    

                     Естествено, че всичко се случи там в бара. В "Дабъла". Що е естествено ли? Ми щото всяка вечер  се отбиваме за по едно питие - ей така за откат след трудовия ден. Хубаво име има този бар - "Дабъла",  щото някои и повтарят питието, а пък някои и не знаят накрая кое поред им е - шейсет и шесто или сто осемдесет и първо. Всички сме си като роднини. Рядко се мярка някое не до там познато лице, но пък после може и да се окаже , че ти е роднина - така стават нещата. Като ти се загуби някой от пейзажа винаги се намира кой да ти каже къде е и защо го няма. Собственици са Танчето и нейния Насьо. Щях да напиша "нейния" с главна буква щото това си му върви заедно с името. Всички така й викат - "Къде е Твоя Насьо?" А той се изправя иззад бара и казва басово - "Ако някой пита за мен му кажете, че взех отпуска!" Намира този отговор за много шеговит и винаги очаква някой да се засмее. Оглежда дяволито наоколо и очаква аплодисменти. Този, който е задал въпроса отдавна вече не е наблизо, защото знае отговора. Ама Насьо си е такъв - готин! Никога не се разочарова от хората и ги обича, то и за това и всички го харесват. Много ме кефи, когато някой от музикантите удари едно две и седне на пианото. Често се случва да са дошли от репетиция и си носят и инструментите. Тогава става супер джем-сешън. Надсвирват се на "мегдана", който много символично е в ъгъла. Ако в такъв момент влезеш отвън и си за пръв път, ще ти се стори, че никой не ги слуша. Но това е само привидно - като се получи нещо изключително хубаво всички свиркат.  Традиция!
                       Тая вечер съм фреш! Събирам целувки и поздравления почти от всяка маса край която минавам. Стигам до бара и викам почти с цяло гърло - " Следващото питие за всички е от мен!" Взела съм порядъчно добър хонорар. Все едно съм хвърлила яка пиратка посред заведението. Отвсякъде гръмват наздравици. Насьо не чака и започва да налива питие след питие.
                        Танчето ми прави някакви маймунски знаци, но нищо не схващам, защото поне петима са ме награбили да ме целуват. По едно време разбирам, че трябва да погледна към вратата. До нея, явно леко смутен, седи един дето не го познавам. Брех  да му се не види, как е влязъл тук? Ххахахаха, смея се сама на себе си!!! С навеждане, разбира се! Много е висок! Прекалил е тая вечер! Да беше оставил някой сантиметър в къщи, че сега тук всички мъже ще получат комплекси. Питам се защо пък трябваше да го гледам? А отговора идва насреща следвайки Танчето отблизо като че ли има опасност да се загуби.
                         - Това е Ицо бе - казва тя - нали ти говорих за него! Взимай го при тебе!
                         - Взимам го де - отговарям - ама що аз? - хиля се.
                         - Ще го оправяш, нали обеща!
                         Получава се някакъв тъп диалог в стил "Ало,ало" и това ме кара да се заливам от смях. Виждам, че момъка покрива умело смута си. Не разбирам защо и от какво се чувствам възбудена.


следва продължение:))))))
                         



Гласувай:
16



1. анонимен - четох
14.10.2012 19:17
тука, но не ми стана ясно кой е тоя Ицо...
цитирай
2. eksplozia - Ицо
14.10.2012 19:19
анонимен написа:
тука, но не ми стана ясно кой е тоя Ицо...


е главния герой:)))) другите са подгряващата група!:))))))))
цитирай
3. анонимен - мноого глупости
14.10.2012 19:29
си написала ма
цитирай
4. eksplozia - :))))))))
14.10.2012 19:37
анонимен написа:
си написала ма


всеки пише каквото може - ти простотии, аз глупости:)))))
цитирай
5. анонимен - на мен
14.10.2012 19:55
ми хареса, аз съм тая дето пита за Ицо, не им обръщай внимание на тия
цитирай
6. balar - много негатив
14.10.2012 19:56
от теб за теб. енергиина вампирка
цитирай
7. helloworld - благодаря за коментара:)))))
14.10.2012 20:30
balar написа:
от теб за теб. енергиина вампирка


и пак заповядай!
цитирай
8. jabalka - Привет и от мен Хелоу!
15.10.2012 09:56
Ами като даваш обещания - я да видим сега ...кога , кой, защо ще трябва да взимаш и да оправяш - килимчето , ревера на сакото или бройката на дафиновите листа в супата ...:)))
Хе й! Ама много малко си ни представила от този голям , респективно висок човек...
Поздрави и ще очаквам някоя друга допълнителна дължина!!!!
цитирай
9. helloworld - jabalka
15.10.2012 10:53
ох както се казваше едно време - човек не знае от какво ще надебелее! обещанията са си обещания и трябва да се изпълняват както и това , което ще дам сега - обещавам да напиша повече следващия път :)))))
цитирай
10. karaiany - Пиши, пиши, от повече глава не боли. ...
15.10.2012 13:42
Пиши , пиши , от повече глава не боли .
Имам усещането , че тази серия ще стане bestseller ! :)))
цитирай
11. helloworld - karaiany
15.10.2012 14:11
ох karaiany, ти ми даваш надежди, че все пак става за четене това дето го пиша:))) аз пък напоследък се чувствам толкова изпразнена - например от чувство за хумор:((( а идеята на този разказ е добра , но не знам дали ще се справя с написването:((((
цитирай
12. eksplozia - bestseller ли?:))))
15.10.2012 14:33
е не съм толкова надарена въпреки, че съм Божествена:))))))))))
цитирай
13. karaiany - Hello !
15.10.2012 14:35
Довери се на интуицията си. Никога не знаеш какъв заек ще изкочи от там...:))))
цитирай
14. eksplozia - karaiany
15.10.2012 15:04
ей сега погледнах под бюрото нямаше я там:))) къде ли е отишла?:))))) много е непослушна да знаеш!:)))))))))
цитирай
15. eleronia - Има ли още такива барове Наздраве?;)
15.10.2012 18:48
Където всички се знаят и новодошлите бият на очи?;)Наско ми прилича на мой колега,който има подобна реплика за *здравей*-*Някой да ме е питал за тебе?*и също толкова наивно приема това за много забавно;))
*Виждам, че момъка покрива умело смута си*-той сигурно е мълък и *много го е срам*,както се пееше в една песен;)))А нашата героиня какво?-държи се нахакано,защото е в свои води,или за да прикрие сама собствената си неувереност? МиУите те;)))Хайде-вдъхновение за нататък-гледай до Нова година да го довършиш;)P
цитирай
16. helloworld - eleronia
15.10.2012 19:52
тоя бар си е съвсем истински:))) ще те водя като дойдеш :)))) Ицето е доста по малък има нема почти десет години от героинята:)))) но не е първа младост :))))а тя си е нахакана по подразбиране ама щото иначе истината е друга - нападението е най - добрата отбрана хахаахахах пък кво толкова се разбърза да го довършвам - ей къде е Коледа:))))
цитирай
17. findly - Аз
19.10.2012 10:21
няма да гадая накъде ще ни поведе музата ти :)) Ще чакам хрисимо :) Дори ако трябва и след Нова Година :))))
Усмивки!!!
цитирай
18. helloworld - findly
21.10.2012 11:38
нещо насила го пиша този разказ и не ми се получава:((( и за това и се дразня ама ще го завърша - обещавам:))))
цитирай
19. анонимен - OphOIYivNGHoulxk
31.10.2012 08:58
SgfCpe <a href="http://azzdqbmhumbb.com/">azzdqbmhumbb</a>, [url=http://hbshpxlzxxdl.com/]hbshpxlzxxdl[/url], [link=http://eezmtrpnoypq.com/]eezmtrpnoypq[/link], http://awuvorbvtscm.com/
цитирай
20. анонимен - rkucsiOyu
01.11.2012 04:05
BiW6bx <a href="http://idspnyhrvlxv.com/">idspnyhrvlxv</a>, [url=http://evwotdsbckju.com/]evwotdsbckju[/url], [link=http://gquspvyxlyeo.com/]gquspvyxlyeo[/link], http://kspkerozijdk.com/
цитирай
21. анонимен - aeLtZxzissiSoekxex
01.11.2012 05:57
hSfZCh <a href="http://bvgswcvzegsj.com/">bvgswcvzegsj</a>, [url=http://vnjubqhoklvj.com/]vnjubqhoklvj[/url], [link=http://cvwaxskomfkw.com/]cvwaxskomfkw[/link], http://jaxvsqrozxxq.com/
цитирай
22. анонимен - LohTBGqgktYyhUypy
01.11.2012 14:44
cYXoTH <a href="http://nlrpwujmtnnh.com/">nlrpwujmtnnh</a>, [url=http://qkcuublaiuej.com/]qkcuublaiuej[/url], [link=http://fqrylrlxnveg.com/]fqrylrlxnveg[/link], http://ndwdqjyijasa.com/
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: helloworld
Категория: Лични дневници
Прочетен: 520614
Постинги: 89
Коментари: 1893
Гласове: 1614
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031