Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.10.2012 15:31 - Ave, Caesar, morituri te salutant!/ седма част/
Автор: helloworld Категория: Лични дневници   
Прочетен: 7874 Коментари: 33 Гласове:
13


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
                             


                      

                              Стотици хиляди пъти на кладата. Не гори под краката ми. Гори в мозъка ми. Гори в слабините ми. А аз държа ръката си в огъня и неистовата болка ми доставя  неописуемо удоволствие.

                            

                            Тази вечер е доста горещо. Температурата  е около 38 градуса и въздуха не стига. Аз седя на компютъра и с наслада въртя на скайпа Жорко на бавен огън. Отвреме навреме го поливам със собствения му сос.

-Пусни си камерата да те виждам – моли се той.

-Не мога, не съм облечена. Лежа на леглото с лаптопа на колене.

-Искам аз да съм там, на коленете ти !

-Нали знаеш, че не може, дарлинг.

                              Звучи  съчувствие  за достоверност и съпричастие от моя страна.

                              - Ти ме подлудяваш! – дрезгавината в гласа му е показателна.

                              - Нали знаеш, че искам да изпълня всички твои  желания, скъпи! – пращам звучни целувки на микрофона  нали  нищо не ми струва. Не изпитвам никакви чувства нито към него, нито към някой друг. Глетчерите и ледниковите шапки се топят, а аз съм се вледенила така както те никога не са били. Няма страст вече, няма задушаващо желание , няма тръпка....Всичко е една унищожителна лъжа. Единственото, което царува у мен е омерзение. Не се залъгвайте, че имам някакви задръжки – май се наричаха морални. И скрупули нямам.

                               По едно време ми писва от Жорко и най – невинно го лъжа, че трябва да работя. Хаха – работа по никое време. Не съм такъв човек изобщо. За мен вечерите са посветени на купона във всеки един смисъл на това понятие, което от моя гледна точка пък е обширно. От някъде у мен се промъква някакво нетърпение. Подтискам го, но ми е скучно. Решавам да си проверя пощата и там откривам покъртително писмо от Гошко 1. Щурмовака е направо трогателен в напъна си да описва чувства и емоции:

„от много дни насам седя и мисля не мога да определя сега в какви отношения сме с теб преди бяхме задръстили нещата с думи сега ги задръстваме с мълчание когато говорим избягваме страшно много теми страхуваме се да говорим спокойно и нормално имам усещането че се движим по тънък лед който никой от нас двамата не иска да спука бягам и от себе си бягам и от теб болезнено е имам нужда от теб но толкова безнадежно ми изглежда всичко че предпочитам да избягам не знам дали мога да преодолея това искам  да правим разни неща заедно отвращава ме говоренето на скайпа защото то е само заместител нямам никакви сили вече да търпя едно такова бездействие то е мъчително за мен не мога да намеря решение без теб единственото което искам сега е да бягам да бягам и да бягам .....не знам къде „       Брех колко много изречения !!! Няма пунктоация, няма граматика , но е покъртително...Но не и за мен. Не отговарям, разбира се. Не ми се занимава с него. Предпочитам да погъделичкам инж Гошо. С него почти винаги ми е забавно. Да се повеселя защото тази вечер няма друга компания. Влизам с другия си акаунт в скайпа, защото за всеки  Гошко има отделен. Така е по - безопасно ...Не искам заради глупав пропуск или тъпа случайност да си развалям приятното прекарване.

                        Инженерчето  явно е бил инкогнито, защото при влизането ми го няма, но не минават и три секунди и той светва зеленичко. Георги обича да го поглезвам малко и за това аз пускам първата реплика: Един вид - мислила съм за теб.

                        Емотиконки с целувчици и реплика:

                        - Нали може да ме изчакаш две секунди да сложа едно нещо тука :)))))))

                        Мигновен отговор:

                        - Пет години съм учил, за да слагам разни неща , позволи на мен да ти го сложа :))))))

                        - Е това е мъничко мога и аз да си го сложа:)))))))

                        - Не искаш ли едно по-голямо от мене да го сложим заедно:))))))

                        - За мен ще е удоволствие да го слагаме заедно:))))))))

                        - Да дойда ли? – сега разбирам, че той е съвсем сериозен.

                        - Нали знаеш, че не може да идваш в къщи?

                        - Има и хотели нали?

                        Ще трябва да се спасявам бързо и ако е възможно без последствия. Нямам никакво намерение игричките ми на скайпа да се превръщат в действителност.Имитирам спиране на тока и изчезвам.

 

 

следва продължение:)))))))))





Гласувай:
13



1. helloworld - :)))))))))))
30.10.2012 15:51
подозирам, че от тази част на разказа ми ще има скандализирани анонимни, но искам да бъде съвсем истинско - така както се случва в реалността и за това съм писала без излишен пуританизъм и лицемерна свенливост:))))))
цитирай
2. анонимен - така ли става
30.10.2012 17:03
в реала?
цитирай
3. helloworld - helloworld
30.10.2012 17:19
пробвай ще понасъбереш доста опит пък и може да се уредиш:)))))))
цитирай
4. анонимен - искам
30.10.2012 17:22
с тебе ...може ли? ;))))))
цитирай
5. helloworld - анонимен
30.10.2012 17:37
не!!!
цитирай
6. faktifakti - Иска се смелост, за да се напише истината таква , каквато е.
30.10.2012 18:09
И умение , за да звучи увлекателно и убедително. Ти притежаваш и двете. Успех.
цитирай
7. eleronia - Във възторг съм от липсата на пуританизъм,
30.10.2012 18:47
и изненадана от Гошко 1-най-вече от писмото му;)Въпреки безчувствието на героинята и решението да ни внушиш тъпотията на този щурмовашки образ чрез липса на пунктуация ,сложи му запетайките и главните-и се получава един не лош резултат;)))Стига на свой ред да е бил искрен в това,което е написал;)Диалогът с инженера-типичен;))и забавен;)Имитирането на спиране на тока или продължителен и важен телефонен разговор-все още действа;))-макар и двете страни да са наясно,че е изход без възможност да се провери така ли е и ако си много наивен-можеш да го приемеш за чиста монета:))))Поздравления и муза !;)
цитирай
8. karaiany - Опасна жена си, Хелоy ! Добре, че ...
30.10.2012 18:54
Опасна жена си , Хелоy !
Добре , че всичко е наужким ....
...събуждаш , възбуждаш и т.н . в продължението...:)))
цитирай
9. helloworld - faktifakti
30.10.2012 19:54
да права си - иска се смелост, но пък аз обичам като ще гарга да е рошава:))))) и благодаря!!!
цитирай
10. helloworld - eleronia
30.10.2012 19:57
нали си забелязала как когато преживяваме нещо много силно обикновено се надскачаме и откриваме неподозирани неща, които притежаваме - така и с Гошо 1, с тока е най-готино въпреки, че има един начин да го провериш, ако толкова си я закъсал:))) много си скъпа на похвалите и за това поздравленията ги приемам като едно двойно питие:)))))
цитирай
11. zabavnata - Майтап бе, Уили!
30.10.2012 19:59
Поне да беше сложила едно: "Всяка прилика с действителни лица и събития е напълно случайна!".
Чатенето в интернет може да се окаже доста опасно, особено, ако не знаеш кой е от среща.
Поздрави и лека вечер!
цитирай
12. helloworld - karaiany
30.10.2012 19:59
опасна за кого karaiany? Има да попиша този път защото стана по-сложна сюжетната линия, дано не ви омръзне:)))))
цитирай
13. karaiany - опасна за кого karaiany? Има да п...
30.10.2012 20:19
helloworld написа:
опасна за кого karaiany? Има да попиша този път защото стана по-сложна сюжетната линия, дано не ви омръзне:)))))


Не слушаи народa...пиши си каквото ти е на сърцето.
И после...кое е истинско и кое лъжовно ?!
И без това 99% от иживяванята са вътре в нас и това е което важи.
Карай по сюжета и не прескачаи възловите моменти.
Четем те с интерес ! :))))
цитирай
14. helloworld - zabavnata
30.10.2012 20:25
и да сложа и да не сложа все някой някъде ще се разпознае:)))))) не знам за четенето в интернет колко е опасно обаче знам колко опасни са думите:)))) и друго много важно нещо - този разказ е посветен на един мой много близък приятел, който пострада от интернет:((((
цитирай
15. helloworld - мъчих този разказ точно защото дълго време не се решавах да напиша нещата така както са:)))))
30.10.2012 20:29
karaiany написа:
helloworld написа:
опасна за кого karaiany? Има да попиша този път защото стана по-сложна сюжетната линия, дано не ви омръзне:)))))


Не слушаи народa...пиши си каквото ти е на сърцето.
И после...кое е истинско и кое лъжовно ?!
И без това 99% от иживяванята са вътре в нас и това е което важи.
Карай по сюжета и не прескачаи възловите моменти.
Четем те с интерес ! :))))


но реших - или истината или нищо:)))))))) да ти кажа честно и аз непрекъснато се питам кое е истинско и кое е лъжовно - защото вече много пъти наблюдавам как се лъже с истина :))))) или и аз не знам точно как да го обясня надявам се да ме разбираш какво искам да кажа:))))
цитирай
16. jabalka - Добро утро - в 10.00 Р.!
31.10.2012 10:22
Истината или илюзията за такава много често преминават в реалност, не зависимо дали сме се срещнали с илюзията или нейното отражение в огледалният свят на нереала...пък и кой казва че е нереал, след като изчерпва нашата духовна същност в реално време и граници на съзнанието!
Поздравления за теб - права си трябва да бъде така, както е било при случването му - иначе не може да бъде усетено като въздействие с редактиран текст...!
Хайде много спорен и слънчев ден от мен за теб!
" Аз , чакам, чакам вече час...и свиря тоз сигнал от песничка , която бях ти пял...." :)))))
цитирай
17. helloworld - jabalka
31.10.2012 10:28
истината може би е , че независимо къде се случва дали само в съзнанието ни или на улицата всичко е реал - защото са провокирани нашите чувства и емоции , а също така и морал и етика:))))) и в този разказ се опитвам сама на себе си да отговоря къде са границите ?
цитирай
18. miuenski - интернет все ни свързва, интернет ...
31.10.2012 11:05
интернет все ни свързва, интернет ни дели... : ))))))
цитирай
19. helloworld - miuenski
31.10.2012 11:17
не съм съгласна!:))) това което ни свърза пак си е същото като преди - любов, приятелство, симпатии....това което пак ни дели е гняв, омраза, неосъществени амбиции...:)))))))
цитирай
20. helloworld - miuenski
31.10.2012 11:20
и нещо много важно - всъщност интернета преекспонира всички тези чувства и ни подвежда да бъдем други хора, не това което сме защото е безнаказано:)))))
цитирай
21. freezeus - Дали готовите да умрат те поздравяват.... Цезаре!
31.10.2012 11:29
Много ми е интересно, когато някой, който не е запознат със собствената си теза дръзва да напише нещо. Въпреки че не е наясно какво точно пише, го пише от сърце. Бих искал да знам все пак това реална истина ли е или виртуална заблуда. Защото, ако е истина то ти си на едно и също ниво на либелата с Гошковците, милите. И нещо към цялата аудитория която ти ръкопляска Аве Цезаре,не си мислете, че нещо е нереално. Реално е и най-нереалното с което се сблъсквате, но просто не го поглеждате в очите.
цитирай
22. eksplozia - freezeus
31.10.2012 11:42
ха така !!! сега Зевс ще ни разкаже играта!!! я се поясни - как си разбрал посланието ми или тезата , която развивам тук и защо според теб не съм наясно с нея?:)))) не е ли малко рано за изводи накъде отива посланието? и не прочете ли коментар № 20 ? и те питам - ако някой завърже интернетна връзка въпреки, че има семейство или човек с когото живее това изневяра ли е или не? виртуална заблуда ли е или е самата истинска истина?:))))
цитирай
23. freezeus - Аве... Зевс :)
31.10.2012 12:09
(и дъхът ми направо спря) Така ме изненадахте приятно експлозивно...чак...хех, на мен да не ми идват думите, си е голяма рядкост! Много се радвам, наистина...., че си тук, ... Днес имам някои дела за свършване и тъкмо мислех, че денят се очертава служебно-отговорен, но... сега вече стана и емоционално зареден. Експлозия! Чуй нещо много важно! Чуваш ли? Днес в хороскопа ти пише да се пазиш от огън и мълнии, много е вероятно да се взривиш. А сега чуй още нещо! Чуй, чуй! Ти където отиваш,аз от там се връщам и ти нося послания, прекалено прозрачно е това творение за мен. И една молба към всички блогъри - не я четет, само ще ви разбърка мислите.
цитирай
24. miuenski - само перифразирах...
31.10.2012 12:09
съгласен съм с теб, само че доколко ли е безнаказано?
цитирай
25. mariniki - от разказа ти...
31.10.2012 12:26
прозират много истини... важното е да
изчезнеш навреме... с топла усмивка за теб..
цитирай
26. helloworld - freezeus
31.10.2012 12:28
е загубилите думи станахме двама:))))) явно те подгрях с малките експлозии!!! а освен това нали работата на
цитирай
27. helloworld - freezeus
31.10.2012 12:32
е загубилите думи станахме двама:))))) явно те подгрях с малките експлозии!!! а освен това нали работата на експлозиите е да се взривяват аз съм отговорна и се взривявам редовно и по план хахаххахах обаче виждам как ловко си избегнал въпросите които ти зададох явно защото не ти е удобно да им отговориш:)))))
цитирай
28. helloworld - знам адски много вече истински истории от които много хора се измъкнаха безнаказано
31.10.2012 12:33
miuenski написа:
съгласен съм с теб, само че доколко ли е безнаказано?


а за пострадалите си остана само страданието:(((((
цитирай
29. freezeus - усещането е измамно.....
31.10.2012 13:09
....че някой щв се измъкне безнаказано. И ако обичаш задавай въпросите си ясно, че започвам да се изнервям. А дали ми е удобно или не, ти няма как да знаеш.Да удобно съм седнал и....ще те държа изкъсо да си наясно.
цитирай
30. helloworld - freezeus
31.10.2012 13:29
ти явно много ги разбираш тези неща - като един Бог слязъл от небесата при простосмъртните да им разясни това онова! по ясно и точно надали някой друг би могъл да ти ги зададе , но май имаш нужда от разясняване защото ти идват доста неудобни въпреки удобния стол на който седиш!!! и дръж, дръж здраво ако въобще можеш :)))))))))
цитирай
31. freezeus - Ами Бог съм.... нали съм Зевс :)
01.11.2012 09:42
Да ще ти разясня много неща, ако ти не се справиш сама. Само ще изчакам да видя какви ще ги надробиш.
цитирай
32. helloworld - mariniki
01.11.2012 10:39
толкова съм се унесла вчера в спорове с боговете, че не съм видяла твоя коментар, за което прося извинение:))) 75% от случките в този разказ са истински останалото съм го допълнила, за ад се получи малко драма:))))) и пак заповядай:))))
цитирай
33. helloworld - freezeus
01.11.2012 10:40
стой в очакване - след малко ще има гръм :)))))))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: helloworld
Категория: Лични дневници
Прочетен: 523050
Постинги: 89
Коментари: 1893
Гласове: 1614
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930