Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.07.2011 23:02 - Нещо много лично - "Нещо като нож,нещо като цвете,нещо като нищо на света"
Автор: helloworld Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1947 Коментари: 5 Гласове:
8



Най - умното което измислям е да се обърна и повикам девойката от бара, но така и не знам какво да й поискам! Ама и положение а? Освен това всеки момент ще се появи този дето го чакам - запознахме се в нета. Мен ме сърбят петичките непрекъснато и за това шаря из "пространството", а пък и имам страшно много свободно време  което се чудя как да утрепам.Ей така като заседнеш и почваш - от дума на дума и лелелеле изведнъж сродната ти душа! :) И рано или късно се стига до "Ай дай един скайп". Даваш го разбира се щот природното ти любопитства надделява. Пък и си викаш "Я чакай да го видя тоя - умничък е, забавен, пише страхотна поезия!" Та така стана и с Иван - не е Радослав или Станимир, или Алекс а просто един ИВАН! Ама проза а? Но нищо де той не се е кръщавал сам - майка му и баща му са виновни! То и мойто име е едно от доста често срещаните, но има  история и аз се гордея с него. Някой друг път ще ви я разкажа  - интересна е! Нещо се разсеях и се отвлякох ама докато си ги мислех тези неща и мравчиците си пъплеха навсякъде - и по петичките ми, и в стомаха ми, че и по гърба ми. Хем хубаво, хем болезнено. Почнах да усещам и онова дето като те застигне и не знаеш какво точно ще направиш! Гадното в моя случай е че е известен тоя пич - и то много! Не мога да се направя на утрепана че не съм го разпознала например и да подхвърля някаква реплика - една такава супер остроумна дето ще го забие веднага! А пък и да я кажа репликата Иван като дойде кво правим а? Решавам да се обърна рязко, уж че гледам вратата и да видя кво става вече не в огледалото.  А пък и ако успея да не се изчервя ще направя така, че да срещна погледа му.Поне това за сега!

ако ви е интересно ще разказвам още, но пак не знам кога :)))))


Тагове:   разказ,   спомен,   любов,   проза,


Гласувай:
8



1. phoenix2000 - Иванчо
04.07.2011 11:01
Само му разджурка любопитството, кой е тоя Иванчо. Що така не звършваш историята, къде е хепиенда?
ПП Ти да не си Марийка?
цитирай
2. helloworld - phoenix2000
04.07.2011 11:10
абе чакай сега та историята сега започва! Има още до енда! А дали ще е хепи още не знам!
И даже не знам Марийка ли ще стана ........?!?!?
цитирай
3. hoyden - Давай,
05.07.2011 16:37
продължавай :)
цитирай
4. helloworld - hoyden
05.07.2011 17:03
ще продължа защото и аз адски се забавлявам!
цитирай
5. hoyden - Ами хайде де,
05.07.2011 17:11
то не може така- на час по лъжичка :))
Или това е хитра тактика да настървяваш още повече феновете :)))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: helloworld
Категория: Лични дневници
Прочетен: 523162
Постинги: 89
Коментари: 1893
Гласове: 1614
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930