Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.07.2011 22:08 - Нещо много лично - "Нещо като нож,нещо като цвете,нещо като нищо на света"
Автор: helloworld Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1116 Коментари: 2 Гласове:
6



Изведнъж срещам погледа на Иван - гледа ме като малко болно кученце! Като светкавица ме пронизва мисълта, че той е имал някакви надежди. Почти три месеца всяка вечер той ме търсеше на скайпа и говорехме понякога с часове. Беше станало вече традиция сутрин в събота и неделя да пускаме камерите и да пием кафе заедно. Смеехме се, хленчехме си един на друг, предписвах му лекарства когато се разболяваше от грип. Давах му съвети, а той ми изпращаше смешни и мили клипчета от бокса. Обичах тази повтаряемост на събитията и неговата предсказуемост. Освен това неговата кротост и обичливост. Гордееше се като малко момче когато успяваше да намери и да ми прати клип с музика, която аз да харесам. Беше безкрайно деликатен и уязвим. Никога до този момент по нищо не бях разбрала, че Иван има повече от приятелски чувства към мен. Сега тази мисъл ме прониза като високо напрежение. От такъв токов удар може и да останеш жив ако обаче той не мине през сърцето и мозъка ти. Мозъкът ми каза - "Кво ти пука?" , сърцето стенеше от болка. Нямаше нужда да правя референдум с всички мой атоми - те крещяха "Искаме Артиста!".



Гласувай:
6



1. eleronia - Хм хм хм;)))
15.07.2011 16:20
Стилът..;)):Ми тъй-то-като липсват парченца от пъзела,останалото е ерзац:))
*Главите им на рамене си слагаме-
не ги любим,но сме им верни сестри*-Ст.П.
Харесвам този образ!!!;)-женския-да уточня;)
цитирай
2. helloworld - ей
16.07.2011 01:44
много се зачете и много си захаресва! има един виц на тая тема за заговарянето ще ти го разкажа друг път!:))))))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: helloworld
Категория: Лични дневници
Прочетен: 523227
Постинги: 89
Коментари: 1893
Гласове: 1614
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930