Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.07.2011 11:12 - Обичай ближния си винаги когато можеш!!!
Автор: helloworld Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2270 Коментари: 10 Гласове:
8

Последна промяна: 20.07.2011 12:55

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
И сега кво да ви разправям? Май няма да повярвате, но той е много срамежлив! Хахаххаха!Не че аз не се притеснявам!?!? Отдавна не ми се беше налагало да флиртувам!Хубавото е, че тези неща не са забравят. И истината е че неговата срамежливост предизвика прилив на нежност у мен! Нищо ново под слънцето - нали? Е, толкова й трябва на една жена!:)))) Разправям един виц - когато влеза в роля  е по-лесно да  запазя хладнокръвие. А вица е следния - Мъж се прибира от командировка, ръцете му пълни с подаръци, чуди се как да звънне на звънеца. Отваря се съседната врата и се показва комшийката:
- Пробвай с рогата, съседе, с рогата!
Всички гръмогласно се смеят даже и Мини Купърчето се подсмихва под ,щях да пиша - мустак, но тя няма тъкъв - добре епилирана е. Аз триумфално се завъртам на пети и тръгвам към вратата, където е застанал той. Толкова съм се унесла да се наслаждавам на впечатлението че забравям малкото подло стъпалце пред нея и политам....



следва продължение:)))

може и по късно следобед ако си свърша успешно работата :)))))



Гласувай:
8



1. eleronia - ХАХАХАХАХХА
20.07.2011 15:34
Мини купърчето е моят тип блондинка-епилирана и добре поддържана:)))Дано обаче не е къдрава,че става лигня;)))и ще ми дойде в повече-хахах-мен по-скоро тя ме умилява-нещо съм сбъркана-от топлото ще е ;)))А навикът да се флиртува-дори след дълъг период на застой според теб е като карането на колело-не се забравя?Хм,хм,не съм сигурна;)))дано си права-изкушавам се да пробвам дали не съм забравила-да карам колело бе-не друго;)))Една моя приятелка-неверотна красавица-ми беше разказвала как след посещение на тоалетната на летище Орли в париж,излизайки-не е забелязала че половината от разкошната и пола е останала *защипана*отзад на чорапогащника и без да иска-едва не е предизвикала *задръстване *по терминалите;))).дано не се случи същото след падането на твоята готина шматка хахаххаах.Продължавай-в същия дух-забавно,свежо като сутрешен вятър...миналото трябва да ни служи като трамплин, а не като канапе:)P
цитирай
2. helloworld - ох лелелеле
20.07.2011 15:42
как ми се иска да се обтегна на канапето беееее по гръб и да гледам в тавана ама нямаааа
то Купърчето е точно такова каквото ти го виждаш - явно съм успяла макар и с малко думи да го изобразя !
цитирай
3. jabalka - Това със стъпалцето е любим номер. . ...
20.07.2011 15:43
Това със стъпалцето е любим номер... най добре се получава когато си паднал и продължаваш да се хилиш в недоумение - Ха !? Какво стана ?
цитирай
4. helloworld - ама
20.07.2011 15:46
любим, любим обаче тука в моя разказ стана еднаааааа ...... чети по нагоре за да видиш!
цитирай
5. jabalka - Олеле. . . сама китка се побърка да се ...
20.07.2011 15:46
Олеле ... сама китка се побърка да се хили на собствените си съждения ...Ха ха ха ха !
И... продължава не спира !?
Знаеш ли колко ме разсмя - в добрия смисъл !?
Благодаря!
цитирай
6. eleronia - Ами купърчето ме привлече-то става неволно и несъзнателно-а не Мерцедеса
20.07.2011 15:51
щото-все търсим и в живота и изкуството идеалния мъжки образ-силен,умен,знаеш,способен да ни води и закриля...хахаха-пък като се обърнеш-това го правят жените,научили се с времето хем да пазят мъжкото достойнство,хем да им изземат функциите..и да ги дундуркат както са дундуркали децата си.До тук Мерцедеса-не е мой тип!!!защо винаги женските образи са по-интересни бееее хахахахах????
цитирай
7. helloworld - jabalka
20.07.2011 15:55
исках края пак е да е неочакван и май се получи щом толкова те разсмях ябълчице....ама ти като се затъркаляш внимавай някой да не те отхапе:))))))))
цитирай
8. helloworld - eleronia
20.07.2011 15:57
не ми пипай Мерцедеса - къш ! Обичам си го бе - особено с тази трапчинка на брадата! Пък ти с това Купърче кво ще правиш а?
цитирай
9. eleronia - ndndndnndnd-без превод;))PPP
20.07.2011 16:02
кво ще я правя-ако можех да пиша-щях да я пратя на *литературно четене*сред интелектуалци-да не мислиш,че нямаше да пожъне успех и там,а????хаххахахах
цитирай
10. helloworld - хахахахаха
20.07.2011 16:07
ех това е ясно бе такова Мини дори на литературно четене да го пуснеш то пак успява да направи няколко почетни обиколки пред смаяните погледи на литераторите даже и очилцата им падат.......
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: helloworld
Категория: Лични дневници
Прочетен: 522963
Постинги: 89
Коментари: 1893
Гласове: 1614
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930