Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.08.2011 22:31 - Животът - втора употреба/ трета част/
Автор: helloworld Категория: Лични дневници   
Прочетен: 7611 Коментари: 36 Гласове:
15

Последна промяна: 19.08.2011 11:12

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
               Самотата изпиваше душата й на големи глътки. Вече работеше сама защото поръчките драстично бяха намалели и не можеше да плаща  заплати. След смъртта на мъжа й много клиенти се отдръпнаха и борбата за оцеляване стана жестока.Наставаше  и страховита икономическа криза. В студените зимни утрини когато градът мъчително се пробуждаше за новия работен ден тя сядаше пред компютъра и тогава отново откри музиката. Преди всичко симфоничната. Беше я забравила защото той не обичаше да слуша и тя малко по малко се отказа от нея. Мислеше за това, че всеки един от тях беше се отказал от нещо любимо в името на техния общ  живот. С любов. Толкова много работа имаха преди това, че никога нямаше време да се заслуша истински в някоя песен, която вървеше по радиото. Сега насаме със себе си и мислите си, с тъгата и любовта тя намираше забравена соната или симфония и потъваше във великолепието й.Започна да слуша всичко за което се сетеше и успяваше да намери в нета. Никой не можеше да я чуе и за това тя усилваше до край звука и пееше с цяло гърло без да се интересува дали го прави добре или зле. Имаше моменти в които болката  като че ли излиташе заедно с песента през устата й. Така прекарваше най-самотната и мъчителна част на  утрото докато слънцето погалваше небето със своите лъчи. Заедно със светлината и музиката тя се чустваше като новородено поне за част от деня и успяваше да се  справи с проблемите и работата.  И мислеше, мислеше, мислеше ......Опитваше се да намери отново пътя към живота. Едновременно с това се бореше със страха и безпомощността си. Повтаряше си като мантра - "Ти можеш, ти си длъжна!" За съжаление това само я правеше по-слаба и уплашена. Задължителността в това изречение я обесилваше. Изпитваше огромно желание да се отпусне и да забрави всичко. Половината от нея се опитваше да го последва там горе където той беше, а другата й половина почти в безсъзнание извършваше весекидневните си задължения. Нощите бяха безкрайно дълги заради безсънието и мъката, която нахлуваше на огромни вълни и я заливаше безмилостно. Плачеше на пресекулки, ставаше, пушеше и отново лягаше с надеждата да заспи. Унасяше се уморено за два, три часа докато отново трябваше да се изправи срещу поредния си безнадежден ден.



Гласувай:
16



1. mt46 - ===
14.08.2011 23:08
Никакви мантри не помагат... Самотата се лекува само с обич...
цитирай
2. helloworld - mt46
14.08.2011 23:18
така е, прав си обаче за това трябват двама:))))
цитирай
3. eleronia - *САМОТАТА изпиваше душата и на големи глътки*
15.08.2011 00:55
Силно начало:)Не знам дали е добре или зле написано,но усетих всяка дума...Няма да се гъбаркам с нищо...;)))...Ахаааа само ми се обади на скайпа да си поговорим за запетайките-неотложно е;))DDDDD PPPP
цитирай
4. helloworld - eleronia
15.08.2011 00:58
гъбаркането е за гъбарите, а пък щом настояваш и съм поканена ще обсъдим всички запетайки - до една!!! но нали знаеш вече има кой да ми помага за тях :))))
цитирай
5. bodlivko - :::
15.08.2011 01:08
самотата е най страшното нещо на света.Тя е като един бушуващ океан в който плуваш плуваш и не виждаш спасителният остров.Ежедневните проблеми те те заливат като вълна след вълна а ти показваш глава на повърхността, изплюваш солената вода която си нагълтал и пак продължаваш да плуваш.Над главата ти минават птици на надеждата и си казваш че щом те са над теб острова е близо и напрягаш мишци теглиш една майна и продължаваш борбата.Виждаш изхвърлена туба от някой безхаберник с надуто самочувствие като балон без никакво покритие хващаш се за нея, почиваш и пак плуваш към острова, а по пътя си има и шанс да срещнеш човек с който да се подкрепите и заедно да стигнете сушата
цитирай
6. helloworld - не знам как да си призная в нетпространството че се разплаках като прочетох твоя коменатар
15.08.2011 01:15
bodlivko написа:
самотата е най страшното нещо на света.Тя е като един бушуващ океан в който плуваш плуваш и не виждаш спасителният остров.Ежедневните проблеми те те заливат като вълна след вълна а ти показваш глава на повърхността, изплюваш солената вода която си нагълтал и пак продължаваш да плуваш.Над главата ти минават птици на надеждата и си казваш че щом те са над теб острова е близо и напрягаш мишци теглиш една майна и продължаваш борбата.Виждаш изхвърлена туба от някой безхаберник с надуто самочувствие като балон без никакво покритие хващаш се за нея, почиваш и пак плуваш към острова, а по пътя си има и шанс да срещнеш човек с който да се подкрепите и заедно да стигнете сушата

цитирай
7. eleronia - :))))Нали знаеш,
15.08.2011 01:17
че умират отровени от гъби най-често гъбарите;))DDD Не се натискам да помагам за запетайките,освен ако не уволниш предишния;))))
цитирай
8. helloworld - eleronia
15.08.2011 01:22
ти нито си от гъбарите нито си отровена от гъби а дай сега една хубава българска разрешавам и сръбска щот те са професионали в псувните за да си дойдат нещата на място и да знам че си говоря с тебе че нещо много си се кротнала и това говори за болестно състояние ще се наложи да викам психотерапевта :)))))
цитирай
9. eleronia - Бодливко,
15.08.2011 01:23
интересно ми е твоето описание на самотата:)Пробвай да пишеш-пък аз ще се намъкна да досаждам и в твоя блог;)))
цитирай
10. eleronia - хахаххаха-ама ти не го ли уволни
15.08.2011 01:29
и него бе;))) Болестното състояние ,което ти наричаш*кротване*,в следваща серия се изражда ах неее в псувните-хахах-тях ще си номерираме само като полейските вицове-а във вадене на самурайски мечове;))DDD Я моем да кълцаме-я не-ама поне ще ги размятаме;))DDD
цитирай
11. helloworld - eleronia
15.08.2011 01:31
ти ще свистиш аз ще режа глави - който за квото учил!?!? ама тук като ни гледат хората ще си помислят че ти си кървавата Мери, а пък а съм "невинната" Лукреция Борджия! :)))))
цитирай
12. eleronia - АААА не-
15.08.2011 01:35
аз съм Мария-Антоанета-ти ,Лукреция,кълцай,аз ще замерям с пасти-нали гоним постигането едновременно и на трагедия и на комедия;))))
цитирай
13. helloworld - eleronia
15.08.2011 01:38
аре сега и Чарли пасти да яде :)))) и него го надминахме ама сме доста кървави това
сигурно е предизвикано от пълната луна навън - всички вампири дори аз и ти сме наизлези и търсим жертви:)
цитирай
14. eleronia - Ххахахах.
15.08.2011 01:44
обаче жертвите послушно спят,остава да *погледнем с нови очи*една на друга ;)DDD
цитирай
15. helloworld - eleronia
15.08.2011 01:46
а не тук в блога канибалските въпроси ги завежда друг така че не се бъркам там - аз си оставам един скромен вампир :)))))
цитирай
16. анонимен - Аз съм канибалът и вече ще те изям.
15.08.2011 01:59
А бе, скицо, натисни тоя размер на шрифта и го направи по-едър, нищо не мога да прочета!
Само ти не се научи.
цитирай
17. helloworld - poligor
15.08.2011 02:00
канибалче с очилца - много ме кефи! и за това няма да го увелича :)))
цитирай
18. анонимен - Ама ще те трепя вече!
15.08.2011 02:05
Ако и другият постинг е такъв, ще се оплача на Баш Модератора от теб и ще ти искам бан!!!
цитирай
19. helloworld - poligor
15.08.2011 02:08
глей сега ти не гледай красотата глей ми ума - нищо че съм грозна важното е че съм умна хахахааахахха а пък Баш Модератора ще го омая! :))))))
цитирай
20. анонимен - И още един ритник.
15.08.2011 02:09
Казах ти да номерираш заглавието, а да не е едно и също, слагай 1,2,3
цитирай
21. helloworld - poligor
15.08.2011 02:11
бе не ща в заглавието цифри бе - аз съм човек естет и те ме дразнят! :))))))
цитирай
22. kite333 - Нова история а ?
15.08.2011 10:31
Чудесно :)
Сигурно ще срещне друга голяма любов.Току-виж дори си ме убедила
в съществуването и :)
Интересно ми е :)))
Между другото критиките са градивни,не им се обиждай.
Четивото е интересно,но ако го направиш и по-лесно чисто технически за възприемане само ще спечелиш.
Поздрави !
И еротика да не забравиш да вмъкнеш,там си много добра :)))
цитирай
23. joysii - Да не ти се стори тъпо, като реакция, ...
15.08.2011 10:35
Да не ти се стори тъпо ,като реакция, но ....последните ти три постинга ме карат единствено да плача.Съжалявам.Не мога да ти напиша друг коментар.
цитирай
24. helloworld - kite333
15.08.2011 10:55
ехххххх от кога чаках точно такъв коментар защото той наистина е градивен - обещавам всичко хубаво да има в този разказ :)))) и благодаря :)))))))))
цитирай
25. helloworld - joysii
15.08.2011 10:58
сълзите мият душата и я подготвят за нови и нови събития и препятствия - силни са тези които плачат! :))))) защото знаят стойността на нещата и цената която се плаща за да ги имаш!
цитирай
26. zind - Втора употреба? Някой да не се върнал от отвъдното?
15.08.2011 11:09
цитирай
27. helloworld - zind
15.08.2011 11:11
не :)))) обаче когато човек загуби най-голямата любов на живота си както съм писала в предните части на разказа губи половината от душата си , а после с половин душа как живее живота си?
цитирай
28. mt46 - ...
15.08.2011 12:51
"... най-голямата любов" е може би последната... :))
цитирай
29. helloworld - mt46
15.08.2011 12:55
не Марине! Не!!! Ако се откажеш да я търсиш наистина ще се окаже последната, но ако си държиш широко отворени очите тя сама ще дойде при теб - само трябва да внимаваш да не я изпуснеш :)))))))))


цитирай
30. анонимен - Снощи бях развълнуван след чудесния мач
15.08.2011 14:12
Барселона и Реал Мадрид и не съм отбелязал, че поредният откъс от тая поредица е много добре написан, ако изключим правописните грешки.
цитирай
31. helloworld - poligor
15.08.2011 14:24
искаше да прекараме една нощ заедно а ме изостави заради един мач - смятай ме за нацупена:((((( и освен това аз разчитам на твоята помощ за правописните грешки - назначавам те за редактор на моите "творби":))))))
цитирай
32. анонимен - Ооо, трябва да ми плащаш огромни хонорари,
15.08.2011 15:09
понеже грешките ти са много.
Няма проблеми - довечера няма мач, така че ме очаквай.:)))
цитирай
33. helloworld - poligor
15.08.2011 17:38
мечта си ти за мен!:))) и ще те очаквам всеки ден :))))
цитирай
34. helloworld - poligor
15.08.2011 17:45
и забравих да ти кажа - поетите като тебе да се оглеждат по-добре наоколо, защото има ново продължение на разказа, а ти даже не си го прочел:))
цитирай
35. анонимен - Днес пътувах, дори и стихът за мен не съм чел.
15.08.2011 17:46
Страшно силен стих ми е написала една чудесница.
цитирай
36. helloworld - ех Шекспире,
15.08.2011 17:59
простено да ти е! :)))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: helloworld
Категория: Лични дневници
Прочетен: 522963
Постинги: 89
Коментари: 1893
Гласове: 1614
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930