Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.09.2011 13:02 - LOVE BOOK /част втора/
Автор: helloworld Категория: Лични дневници   
Прочетен: 4028 Коментари: 17 Гласове:
8


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
                  

                    Дойде. Отговорът.


                 

Изпращач:

Feather

Изпратено: вчера 21:38:40

Предмет:

завръщане

Събуждам се в топла и тиха стая. Хотел две звезди, както пееше Руши нявга?! Събуждам се и вече имам име. Има някой който да го зове в съня си. Звука Филип се отронва от усните, и се разлива в тишината. Бегла усмивка и спокойстиве пробягват по лицето ти. Леко и нежно отмятам палав кичур коса от челото ти за да видя сиянието което си. Да видя най сетне, че има някой който мисли за мен. Странно е и ново. Да бъдеш за някой нещо. Да се отдадеш просто защото можеш, а не защото искаш нещо в замяна. Топлината на тялото ти и аромата от кожата ти ме опияняват. Не зная с какво заслужих този покой. Тихо прошепвам "Кажи ми лъжа",отговорът бе всичко от което имах нужда - "Не те обичам". ..

 

Изпращач:

ЕКСПЛОЗИЯ

Изпратено: днес 02:34:52

Предмет:

Re: шептим и ти и аз...................

въпреки че сме сами в стаята.Това може би е защото не искаме да заглушаваме музиката и думите на Брайън Адамс, който по добре от нас казва всичко което чувстваме и мислим в момента.http://vbox7.com/play:4e472678 Прилив на нежност ме обгръща отвсякъде и аз се връщам към онази вечер в която всемогъщия ИНТЕРНЕТ ни даде възможността това да се случи.Ако живеехме в неолита аз бих го обожествила и бих правила по три пъти на ден жертвоприношения в негова чест.Лежим един до друг, тихо и кротко, а времето е безкрайност - тя е наша! Подчинили сме се единствено на чувствата си и сме се оставили те да ни водят.Чувам със сърцето си и душата си твоя глас вътре в себе си, гледаш ме право в очите и усещам как потъваме един в друг - завива ми се свят от силата им и политам, там някъде в безкрая където има само любов!

 

 

 

 

 

         

 

Изпращач:

Feather

Изпратено: днес 11:23:50

Предмет:

Re: шептим и ти и аз...................

Притискам по-плътно тялото ти до своето. Искам те все по- близо до мен, имам нужда да си в мен, да си част от мен. Топлия ти дъх гъделичка врата ми и изпраща приятен трепет из цялата ми същност. Ритъма на сърцата и вдишванията ни са в синхрон. Това ли е Нирваната за която всички ние копнеем и търсим. Усещам, че четеш мислите ми когато вплиташ крака в мойте. Взимам ръката ти в своята и започвам да си играя лениво с пръстите ти. Докосвам всеки един бавно и нежно наслаждавайки се на усещането. Очите ти следят всяко едно действие и стон на задоволство се отронва дълбоко от теб. Наистина Брайън Адъмс е прав. Дали съм обичал истински жена. Дали съм си правил труда и усилието да я видя, чуя и усетя. Ти ме подтикна да си дам шанс, да дам шанс на нас...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Изпращач:

Feather

Изпратено: днес 20:41:22

 

 

Предмет:

Re: то.............

 

                   

Интернета - това голямо зелено чудовище което се скатава под леглото в най-голяма тъмнина и ни зове в малките часове на нощта! Без лица, без имена, без маски... ние се появяваме загубили всичко за да може най-сетне да бъдем всичко  което ежедневието, приятелите, дрехите не позволяват да се види. С надежда, че там някой вперил очи в монитора чака нас, да ни прочете и види - истински. А казват, че надеждата е за слабите, но точно аз от милионите юзери имах късмета да срещна теб. Орлите са виновни знам. Лъвчетата винаги са им завиждали за крилата. Но нека това си остане наша малка тайна. ;)

Сега разбирам, че словата в твойте безадресни писма са ме зовяли. Северняка не случайно ги понесе към мен. За да вдъхна аромата на хартията, видя следите от капчиците искренни сълзи, красивия и стегнат почерк който казва повече от колкото искаш да споделиш. Тихо бе когато те видях на онази наша първа среща, тихо...

 

Изпращач:

ЕКСПЛОЗИЯ

Изпратено: днес 21:22:50

Предмет:

Re: мисля че още.................

на втория ден ние вече не можехме да не пишем.Това се случваше по всяко време на денонощието.Някой от нас двамата внезапно почваше да пише - явно думите сами се подреждаха и изискваха от нас да бъдат написани.Ние само им се подчинявахме.За пръв път от много време насам не се ядосвах, а по скоро се радвах че мога да изразявам толкова сложни неща с думи - някак си те дисциплинирано заставаха на мястото си и се подреждаха в бекрайните редици на мойте писма.Най-много ме радваше когато пишех през нощта.Представях си как сутринта преди всичко останало бавно отваряш очи и с надежда първо поглежадш монитора.Там свети закачливо оранжевото съобщение на скайпа.Ти знаеш , че това е от мен и аз дълбоко се надявах да ти доставя удоволствие - първото за деня.http://www.vbox7.com/play:f37d0ddd

 

Изпращач:

ЕКСПЛОЗИЯ

Изпратено: днес 22:20:03

Предмет:

спирах по средата..................

на работата която вършех защото в мен се появяваше мелодия http://www.vbox7.com/play:85b360e6&al=1&vid=4124929 тя заедно с думите искаше да отлети и аз ги пусках на свобода.Ти върна настоящето ми - вече знаех че днес например е сряда и ти ще имаш много работа.Приготвях се вътрешно за това.Знаех че няма да имаш възможност да пишеш и събирах всичкото търпение на което е способна една жена, за да те дочакам.Виждайки оранжевото оченце в долния десен ъгъл имах усещането че съм получила неочакван и скъпоценен подарък.Във всяко твое писмо винаги имаше нещо което да ме разсмее до сълзи и нещо ценно което ме караше да се замислям над твоята гледна точка.

 

 

 

 

 

         

 

Изпращач:

Feather

Изпратено: днес 10:23:42

Предмет:

Добро утро Свят!

Сънят бавно се отръсва от очите ми и ярка мисъл за очакване преминава през съзнанието ми. Бързах  да заспя, за да се събудя. Най-сетне има причина да видя утрото. Там на две крачки от мен  ме очаква една мисъл да бъде прочетена. Бодро сядам пред монитора и се заглеждам в мигащата точка на skypе-a, която си вчерашната ти, пожелаваща и обещаваща хубав ден на утрешния мен. Все още не посягам да прочета думите ти, за да се насладя още малко на трепета в ръцете и електризиращото чувство в стомаха. Жив съм! Ти си адреналина който се разлива в кръвта и разлива усмивка по устните ми. Каква ли мелoдия си избра да бъде Днес, какви ли думи ще ни водят до вечерта на срещата ни. Протягам ръка да докосна nick-a ти, и вече усещам топлината която ръцете ти са оставили по клавиатурата у вас. Следвам буквите и крещя на ум - Добро Утро Свят!

 

Изпращач:

ЕКСПЛОЗИЯ

Изпратено: днес 10:09:14

Предмет:

.......................

тук съм

 

 

Изпращач:

Feather

Изпратено: днес 10:24:28

Предмет:

Re: .......................

         

води ме...

Изпращач:

ЕКСПЛОЗИЯ

Изпратено: днес 10:25:51

Предмет:

..........

ела

 

 

Изпращач:

Feather

Изпратено: днес 10:32:53

Предмет:

Re: ..........

         

хвани ръката ми...

 

Изпращач:

ЕКСПЛОЗИЯ

Изпратено: днес 10:33:30

Предмет:

тази сутрин.........

внимавайки за всяка стъпка която правя слизах по горската пътека.Около мен всичко беше тихо и заледено.Бях сама както обикновено.Премествайки единия си крак за да стъпя по стабилно на стъпалото се подлъхзнах и паднах.Изсмях се, тогава вдигнах поглед и видях езерото.То беше там долу в ниското огряно от яркото зимно слънце.Внезапно през ума ми мина мисълта че това сме аз и ти.Аз езерото - ти слънцето!

 

Изпращач:

Feather

Изпратено: днес 10:37:27

Предмет:

Re: тази сутрин.........

трябвало е да паднеш.. за да спреш рутината за миг и видиш.... да видиш водата която се мени... която отразява, която дори руши... вода си да, но луна съм аз, която се отразява от спокойното ти лице в нощта...

 

Изпращач:

ЕКСПЛОЗИЯ

Изпратено: днес 10:34:24

Предмет:

Re: ..........

няма по красиво чувство от това което изпитвам докато я държа!

 

Изпращач:

Feather

Изпратено: днес 10:38:54

Предмет:

Re: ..........

следвам те покорно .. потръпваш, студено ли ти е?

 

Изпращач:

ЕКСПЛОЗИЯ

Изпратено: днес 10:43:10

Предмет:

Re: тази сутрин.........

иведнъж разбрах че за пръв път от много време съм се засмяла, че съм видяла света, че той иска да ми напомни , че аз съм част от него, че той има нужда от мен а аз от него - отново станах частица от голямото а ти беше моята половина! http://www.youtube.com/watch?v=ZH1AEy7KGuw Единственото което чувах беше рефрена на тази песен - Love me!

 

Изпращач:

ЕКСПЛОЗИЯ

Изпратено: днес 10:45:14

Предмет:

Re: ..........

в мен всичко грее - потръпвам от докосването до теб ........всяка моя частица вибрира ......в една мелодия която не може да бъде изпята..........

 

Изпращач:

Feather

Изпратено: днес 10:49:12

Предмет:

Re: ..........

поглеждам те с обожание и рязко те дръпвам към мен. Прокарвам пръсти по немирните ти коси и прошепвам в ухото ти.. кафе? :)

 

Изпращач:

ЕКСПЛОЗИЯ

Изпратено: днес 10:50:59

Предмет:

преставам да мисля........

всичко в мен е само усещане - за теб.Светлината ти ме успокоява, утешава и приласкава.Доближавам се все по вече до вътрешното ти аз и усещам че то иска да бъде едно цяло с мен.Нашите души се сливат.Слънцето и езерото са едно цяло, заедно с хълмовете , с облаците в небето , с лекия ветрец и тишината наоколо.

 

 

Изпращач:

ЕКСПЛОЗИЯ

Изпратено: днес 10:37:58

Предмет:

езерото ..............

         

дълбоко, тъмно , заледено ! Слънцето - зимно, но светло и искрящо! То  се беше фокусирало върху мен и с всички сили се стараеше да  свети все по ярко и силно! Точно това беше причината в средата на езерото да се образува едни кръг от размразена вода , която блестеше с всички цветове на дъгата.Тежкото тъмно зимно зелено на боровете наоколо правеха всичко да изглежда още по светло и радостно

 

 

Изпращач:

Feather

Изпратено: днес 10:40:13

Предмет:

Re: езерото ..............

         

видях го :) красиво е!

Изпращач:

ЕКСПЛОЗИЯ

Изпратено: днес 10:46:28

Предмет:

Re: езерото ..............

усещам твоята вътрешна сила - през ръката ти и те повеждам ...
там където бях сутринта сама.......

 

Изпращач:

ЕКСПЛОЗИЯ

Изпратено: днес 10:53:09

Предмет:

Re: ..........

с теб кафето има друг вкус ...светлината има друг цвят, танца друго измерение .......да,да,да искам всичко което ти искаш!

 

Изпращач:

Feather

Изпратено: днес 10:52:54

Предмет:

Re: преставам да мисля........

съвършенството в този миг бива нарушено от интензивната и дори агресивна мелодия на мобилния ми телефон. трябва да вървя.. а не искам.... ще те чакам...

Изпращач:

ЕКСПЛОЗИЯ

Изпратено: днес 10:53:49

Предмет:

Re: преставам да мисля........

ще бъда!

 

Изпращач:

Feather

Изпратено: днес 10:47:49

Предмет:

Re: тази сутрин.........

ситен сняг ме поръси в алеята вървеейки към кафето. Една снежинка ми намигна и събуди сълза в очите ми. Сега знам, че са се отронила от смеха ти който е отекнал там до езерото...

 

Изпращач:

Feather

Изпратено: днес 10:59:34

Предмет:

Re: ..........

танц.. *въздиша. нямам сила за танц. не мисля , че ще имаме свой танц... все още ли ме искаш? добре че мобилния извъня и не мирише на люляк....



следва продължение:))))))




Гласувай:
9



Следващ постинг
Предишен постинг

1. helloworld - моля....
21.09.2011 13:09
не обръщайте внимание на правописните грешки ... запазила съм ги с цел да се предаде автентичната атмосфера на виртуално писане прима виста - и двамата пишат едновременно, но поотделно в реално време:)))) и си изпращат писмата в един сайт!
цитирай
2. findly - Здравей,
21.09.2011 13:14
Не мога да намеря думи, с които да коментирам, да оценявам.... Пиша, трия, пиша, пак трия. Само отбелязвам, че съм минала и прочела, и искам продължението по-бързо!
цитирай
3. helloworld - findly
21.09.2011 13:18
ех, много сте нетърпеливи всички тука.........:))))) ще има още :)))
цитирай
4. helloworld - friendly1
21.09.2011 16:55
аз също съм нетърпелива да го допиша:))))))
цитирай
5. jabalka - Хей, привети! Стоплих се в този д...
21.09.2011 17:08
Хей, привети! Стоплих се в този дъждовалежен след обед! Благодаря!
Бързам в молив да прелея сгрятата емоция и красота!
Крадец съм аз на чувства и емоции... !
цитирай
6. helloworld - jabalka
21.09.2011 17:21
е хайде дееее аз това чакааааам!!!
цитирай
7. jabalka - Позволих си да го прочета и отзад. . . ...
21.09.2011 17:26
Позволих си да го прочета и отзад ...напред и така става!
Не е наопаки!
Право е !
цитирай
8. neleta - Днес не разказваш само ти....
21.09.2011 17:27
Плейлист ще си направя за второто четене. Винаги се връщам пак да те чета :))) И да коментирам разбира се. Нищо, че може да звучи като кудкудякане
цитирай
9. helloworld - jabalka
21.09.2011 17:29
представи си едно кълбо - красиво, златно и светло !!!:))) то няма край, а е безкрайно!!!
цитирай
10. helloworld - neleta
21.09.2011 17:32
сега вече тук сме двама и ще трябва да коментираш и съавтора ми!!!
цитирай
11. neleta - :))))))
21.09.2011 17:34
на второто четене :))))))
цитирай
12. eleronia - :)))DDD
21.09.2011 19:50
Слава богу,едната от препоръките ми отпада,героинята ти е от стара коза яре;)),другата остава,но пък за нея е *туу лейт*-твърде късно;)))
Твърдението,че героите заживяват понякога собствен живот,винаги съм възприемала като нещо анекдотично;)))Живеят такъв,какъвто им дадеш.
Ако героинята ти те *бомби*,вместо ти-нея-обади се;)))
Какво си мисля за написаното?-чувството се ограбва от думите,ако човек не може да си служи добре с тях;))
Оставам пак три точки....-в тях са ми суперлативите;)))
цитирай
13. injir - Syvremenna epistolarna proza. ...
22.09.2011 11:16
Syvremenna epistolarna proza. Pozdravleniq!
цитирай
14. smiletear - Тази споделеност
22.09.2011 18:26
Тази споделеност. Има ли я наистина? Дано я има!
цитирай
15. helloworld - eleronia
26.09.2011 11:19
Какво си мисля за написаното?-чувството се ограбва от думите,ако човек не може да си служи добре с тях

това ме накара да се замисля добра ли си служа с тях??? опитай да напишеш нещо и ще видиш как героите наистина почват да се държат непредсказуемо!:))))))
цитирай
16. helloworld - injir
26.09.2011 11:21
благодаря!:)))
цитирай
17. helloworld - smiletear
26.09.2011 11:22
ще те разочаровам - това е само литература, ако не звучи много гръмко за тези писания:)))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: helloworld
Категория: Лични дневници
Прочетен: 520606
Постинги: 89
Коментари: 1893
Гласове: 1614
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031