Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.10.2011 10:53 - LOVE BOOK /част девета/
Автор: helloworld Категория: Лични дневници   
Прочетен: 8473 Коментари: 43 Гласове:
15

Последна промяна: 20.10.2011 10:54

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg



               

Изпращач:

Feather

Изпратено: вчера 11:56:35

Предмет:

пъзел....

стои в краката ни, а ние кротко сме свели глави за да търсим и наредим картината. Тя ще бъде каквото ние решим. Обещаваш нали? Усмивка пропълзява по устните ти и с ръка докосваш коляното ми. Знаеш нещо повече нали? Вдигам очи и те поглежда открито, както никога до сега не съм си позволявал. Нека бъдем Небето и Земята и се срещнем по средата. Там където Слънцето чака всеки ден Луната.

Изпращач:

ЕКСПЛОЗИЯ

Изпратено: вчера 11:47:37

Предмет:

.......................

ROBBIE WILLIAMS - You Know Me (Official Music Video)

Изпращач:

Feather

Изпратено: вчера 12:40:02

Предмет:

значи помниш....

песента на Роби Уилиамс, която свирех на китарата онази вечер под жълто мигащия светофар. Познаваш ме, само ти ме познаваш. Колкото и луда да бе идеята ми ме последва безмълвно и като фея от приказка танцуваше около мен. Малкото хора който минаваха покрай нас свели глави сгушени в палтата си ни поглеждаха странно. Един от тях се спря за миг. Може би си бе припомнил какво е изпуснал някога, някъде, с някого.

 

Изпращач:

ЕКСПЛОЗИЯ

Изпратено: вчера 13:08:30

Предмет:

http://www.vbox7.com/play:70fe4322&al=1&vid=141930

И ТЕ ОЧАКВАМ!

 

Изпращач:

ЕКСПЛОЗИЯ

Изпратено: днес 01:30:48

Предмет:

http://www.vbox7.com/play:86405e6f&al=1&vid=1314105

аз нямам нищо - всичко съм дала на теб!

 

Изпращач:

ЕКСПЛОЗИЯ

Изпратено: днес 12:46:05

Предмет:

моя мил, сладък, безпомощен.........

         


и страхлив глупчо! Виждам те как докато се опитваш да редиш с мен пъзела, бе
pкрайно много се страхуваш че не умееш да слагаш ред! И това е толкова естествено за един ХАОС - от къде той ще разбира и ще знае как се слага ред! Сещам се за Малкия принц и неговия разговор с Краля.Краля – „Ако заповядам „ - казваше той обикновено, „ ако заповядам на някой генерал да се превърне на морска птица и ако генералът не се подчини, генералът няма да бъде виновен. Виновен ще бъда аз.” И аз не искам от ХАОСА да слага ред и да реди пъзела - той просто не може да го направи.За това тук съм аз - другата половина на Хаоса - Реда!Но ако няма Хаос няма и Ред!Не можеш да ги разделиш защото тогава няма пъзел за подреждане.
Сърцето ми трепти и прелива от любов - тук при мен е моя Хаос и аз го обичам, а може би дори точно заради това ,че може да захвърли с всичка сила чашата срещу стената да я разбие на хиляди късове и после да дойде при мен да го утеша в прегръдките си защото е уплашен и дълбоко разкаян за постъпката си!

 

 

Изпращач:

ЕКСПЛОЗИЯ

Изпратено: днес 00:38:57

Предмет:

бързо, стягай се...........

         

имаме толкова много работа за вършене! ИМАМЕ ДА ПРАВИМ КАКВОТО СИ ПОИСКАМЕ!!!!!!!! Има толкова много поляни, има толкова много изгреви, има толкова много градове, има толкова голямо море, и всичката тази работа нас чака!БЪРЗО СТЯГАЙ СЕ! ИМАМЕ ДА ПРАВИМ КАКВОТО СИ ПОИСКАМЕ!!!!!!!!

 

 

 

 

Изпращач:

ЕКСПЛОЗИЯ

Изпратено: днес 00:41:51

Предмет:

ОГЪН ОТ ЛЮБОВ.................

http://www.vbox7.com/play:1c91364d&al=1&vid=4304996

 

 

 

 

 

         

 

Изпращач:

ЕКСПЛОЗИЯ

Изпратено: днес 11:41:41

Предмет:

само за теб..............

http://www.youtube.com/watch?v=UyCdJ88ZJI4

Изпращач:

ЕКСПЛОЗИЯ

Изпратено: днес 13:12:19

Предмет:

Апий "Faber est suae quisque fortunae!" - "Всеки е ковач на своето щастие!".

Cats Musical - Memory


мразя цитатите но страшно харесвам Макс Фриш

 

 

Изпращач:

ЕКСПЛОЗИЯ

Изпратено: днес 13:26:56

Предмет:

искам да споделя тези неща с теб...........

         

толкова прекрасни са ..............


Ерих Кестнер


НОЩНА ПЕСЕН НА КАМЕРНИЯ ВИРТУОЗ

Симфония Девета си за мене ти!
Застанеш ли в нощта, облечена небрежно,
подобно чело между коленете ми,
желая нотите ти да разгърна нежно!

Ах, дай ми да прелистя твойте партитури!
(В тях има Хендел, Граун и много тремоло.)
Жадувам да раздухам в тебе всички бури,
ти, мой копнеж, трикратно подчертано "О"!

Ела, с див устрем да напредваме в октави!
(А фуриозото ще го повторим и с вокал!)
Дали ръката ми глисандо да направи?
Но при крешендо трябва повече педал!

О, звънкото ти тяло! Мощните акорди!
И на синкопите ритмичният контраст!
Сега очите ти блестят като фиорди...
Продумай с глас, макар задавена от страст!

1927

Изпращач:

ЕКСПЛОЗИЯ

Изпратено: днес 13:38:40

Предмет:

извинявай не мога да се спра ......хахахаххаах


Ерих Кестнер


МЛАДА ДАМА ПРЕД МАГАЗИНА ЗА КОВЧЕЗИ

Всеки ден я виждам да се спира
и през стъклото да наднича мълчаливо,
където, без съдбата да подбира,
ковчезите ни чакат търпеливо.

Всеки ден я виждам да сияе,
когато във витрината се взира.
Защо е радостта и? тъй голяма?
Оглежда шапчицата си, това е.
Друго няма.

1950


Превод от немски:
© ВЕНЦЕСЛАВ КОНСТАНТИНОВ

Изпращач:

ЕКСПЛОЗИЯ

Изпратено: днес 13:56:33

Предмет:

и музика докато четеш...........

http://www.youtube.com/watch?v=-aPnFTFrg5k

 

 

Изпращач:

ЕКСПЛОЗИЯ

Изпратено: днес 14:33:04

Предмет:

и още много музика...............

         

http://www.youtube.com/watch?v=BW_-0H_u3RQ&feature=autoplay&list=PL129F7C2E07AD118A&index=8&playnext=8

 

Sinead O"Connor - The House of the Rising Sun

 

 

 

 

Изпращач:

Feather

Изпратено: днес 09:19:26

Предмет:

Честит празник Luv!

Малко любовни упражнения за събуждане тази прекрасна сутрин:

http://www.facebook.com/video/video.php?v=1689049500847

 
Някои някога е казал, че вечна любов няма! Колко тъп предрасъдък!

 

 

Изпращач:

Feather

Изпратено: днес 09:49:29

Предмет:

Искам...

         

да направя резервация за тази вечер. Да резервирам места в най-романтичния ресторант. Да отпразуваме ТЕБ. Сега се  чудя дали не трябваше да резервирам място и за твоето огромно сърце. Което носиш в ръцете си. Открито пред всички. Представям си как минаваш по пътеката покрай езерето с ръце натежали от него. Как чакаш автобуса и под пулса му събуждаш града. Когато се отварят вратите дали има място за Вас. Дали поне днес, ще ти направят място, защото е Вашия празник. Туп-Туп! Всички погледи се обърщат към теб и Сърцето ти. То искри със капчиците сълзи който небето тази сутрин изплака от щастие за всички влюбени. ...

Трябва да си призная, че тези дни хиляди пъти посягах към телефона да се обадя в печатницата и поръчам надпис със облаци... "Рая обича МЕН!"

 

 

Изпращач:

ЕКСПЛОЗИЯ

Изпратено: днес 12:06:30

Предмет:

един месец любовни упражнения ............

         

за двама!Имаше и семинари, и колоковиуми, и изпити!Още чакам оценка от доцента!Не искам напечатана любов!А телефона мъчително мълчи!

   

 

 

 

 

 

 

Изпращач:

ЕКСПЛОЗИЯ

Изпратено: днес 12:21:18

Предмет:

и пак имам желание да ти кажа...........

нещо глупаво!

http://www.vbox7.com/play:208c2d7b&al=1&vid=3014695

 

 

Изпращач:

Feather

Изпратено: днес 12:33:30

Предмет:

нека...

         

нашата Любов бъде написана на сметката на мобилния оператор. Да платим цената на всяка минута чувство и емоция, която си поръчахме за да бъдем щастливи. Ще има ли отстъпка за всеки sms с който искахме да намерим - онази любов която боли и зове навсякъде, в офиса, в метрото или на сън. Тарифния план "1+1=1", ще включи ли безплатни минути тишина която напомня стъпките който чакаме в нощта? Нека договора бъде безсрочен, да разкажем любовта с подробно извлечение.... телефон все ни свързва, телефон ни дели...

 

 

Изпращач:

ЕКСПЛОЗИЯ

Изпратено: днес 16:54:50

Предмет:

уморена .........

         

и отегчена съм. Не ми се пише повече - няма екшън.Май прекалих със собственото си словоблудство и това дори ме отврати донякъде.Не ми се пише и в тъпата игра - първоначално в това имаше някакъв чар, но и той изчезна с времето.Имам една идея но сега съм толкова уморена, че не ми се мисли за нея.Много съм ти благодарна за прекрасното партньорство.Твойте текстове са толкова красиви и неочаквани - доставиха ми истинско удоволствие.Бих искала да се познаваме
защото има доста неща които биха ни били интересни да обсъждаме или да преживеем заедно.Имаш ми адреса,телефона също можеш да ми се обадиш когато пожелаеш да изпием по едно питие и да се посмеем заедно.ОЩЕ ЕДИН ПЪТ ТИ БЛАГОДАРЯ ЗА ЧУДЕСНОТО ПРЕЖИВЯВАНЕ!

 

 

Изпращач:

Feather

Изпратено: днес 17:36:59

Предмет:

когато пожелаеш

         

да подновим играта ще съм наоколо. нали помниш нашия сигнал от песничка която нявга бях ти пял. ще ми липсва да те посрещам уморена и да събувам обувките ти, за да масажирам морните стъпала. а ти с разпиляни коси да примижаваш доволно с очи. толкова места не посетихме, пожелавам ти следващия път когато си готова да бъдат реалност. Не е сбогуване поне за мен....

 

Изпращач:

ЕКСПЛОЗИЯ

Изпратено: днес 17:36:58

Предмет:

и все пак........

един поздрав от мен за да изразя благодарността си

http://www.youtube.com/watch?v=D1ZYhVpdXbQ&feature=related

 

 

Изпращач:

ЕКСПЛОЗИЯ

Изпратено: днес 11:20:54

Предмет:

http://www.vbox7.com/play:2a14b494

         

************* и hugs

 

 

Изпращач:

ЕКСПЛОЗИЯ

Изпратено: днес 11:24:25

Предмет:

отивам до книжарницата.............

         

да си купя "Любовни упражнения" и да се явявам на поправителен!

 

 

Изпращач:

ЕКСПЛОЗИЯ

Изпратено: днес 13:24:39

Предмет:

ето това се случи в понеделник...........

         

http://vbox7.com/play:8b9f6281&al=1&vid=1994043

а толкова отдавна не съм обичала и не са ме обичали, че аз забравих едно просто нещо - ЛЮБОВТА е ДОВЕРИЕ!Без въпроси , без съмнения, без колебания!

 

 

Изпращач:

ЕКСПЛОЗИЯ

Изпратено: днес 14:51:57

Предмет:

заключвам трескаво вратата.........

         

през обедната почивка и почти тичешком се отправям към книжарницата.Сърцето ми е мъчително тревожно и виновно.Дали това не е предчувствие за нещо страшно и необратимо.Моля се наум и почти на глас - "Моля те прости ми,прости ми,моля те прости!"В подлеза на университета ме блъсва звука от тромпета на уличния музикант който свири http://www.youtube.com/watch?v=uM6AXdnq7nQ&feature=related и страха ме сграбчва за гърлото -влюбените са суеверни!Искам да видя всички книги - като детето от онази сутрин на което ти беше донесъл "100 грама сладки"!Искам да ги имам всичките - искам и Радослав Парушев и Ромен Гари!Прелиствам набързо, но Сърцето ме подгонва - "По-бързо - казва то - по-бързо!!!" Девойката на щанда е забелязала трескавия ми поглед и ме чака спокойно да я попитам какво търся.Отговора й изплющява като камшик - "Точно преди пет минути я свършихме!Съжалявам!"Чувствам как белега от него на лицето ми почервенява и мисля че всички гледат мен!Коленете са ми омекнали , сърцето спряло!ТУП - последен удар!"Не може да бъде" - казвам аз, а тя съжалително ме поглежда и търси в очите ми потвърждение че не се шегувам.Профучавам покрай касата и по стълбите нагоре и като диво животно се втурвам към следващата книжарница.Повтарям си наум - "Не може да бъде, не може да бъде!"Това става моята мантра до ъгъла на "Аксаков" и "Шишман".Там вече не ме интересува нищо друго - грабвам книгата и с идиотски щастлива физиономия се връщам в работата!Имам я!!!!! "Любовни упражнения" на Ваня Щерева

 





Гласувай:
15



Следващ постинг
Предишен постинг

1. jabalka - Привет! Според мен следва - явяване ...
20.10.2011 13:47
Привет! Според мен следва - явяване на изпит или...!?
Но да не забравяме , че любовта е чувство , което подхранва всички тези черти от характера ни:
- доверие
- отдаденост
...................................................................................
цитирай
2. helloworld - friendly1
20.10.2011 13:59
или още много любов докато смъртта ви раздели или раздяла:((((((
цитирай
3. helloworld - jabalka
20.10.2011 14:00
да права си - следва изпит:)))) много изпити има в една любов :)))))))))
цитирай
4. jabalka - Хе, хе ! Де да бяха само много! Ама те ...
20.10.2011 14:06
Хе,хе ! Де да бяха само много! Ама те май са много ,много - много!
цитирай
5. helloworld - jabalka
20.10.2011 14:09
всекидневни и всекичасни :))))) ама като го издържиш кооооооолкоооооо е хубавооооо:))))))))че после следват и семинари и колоквиуми ехаааааааа.......
цитирай
6. jabalka - Много ми хареса това със шапчица...
20.10.2011 14:39
Много ми хареса това със шапчицата!

"Всеки ден я виждам да сияе,
когато във витрината се взира.
Защо е радостта и? тъй голяма?

Цял живот виждаш някой момък с навлажнени очи и си мислиш ... а той люти чушки ял на закуска...!
Оглежда шапчицата си, това е.
Друго няма."
цитирай
7. helloworld - jabalka
20.10.2011 14:45
ех колко пъти ми се е случвало да знаеш и даже не съм си мислила че са люти чушки , но като ти се случва често и по много не го цениш:((((((((((
цитирай
8. helloworld - friendly1
20.10.2011 14:53
хаххахаа в един филм имаше реплика че парите движат света, а другия герой репликира че това било любовта!!:))) обаче главния герой му отговори че и той е прав но това било любовта към парите:))))))
цитирай
9. jabalka - Ей, нали любовта ще спаси света! ...
20.10.2011 15:03
Ей, нали любовта ще спаси света! Парите могат да спасят обичащият човек от гладна - физическа смърт!
цитирай
10. helloworld - jabalka
20.10.2011 15:05
ти както винаги успяваш да намериш баланса между всички несъвместими неща:)))) но душата постоянно се нуждае от любов независимо дали си гладен или нахранен:))))
цитирай
11. jabalka - Точно!
20.10.2011 15:11
Точно!
цитирай
12. helloworld - jabalka
20.10.2011 15:16
и малкия Тото в къщи вечер ме посреща бурно и иска любов:)))))) той е сладко кучешко бебе:))))
цитирай
13. jabalka - Тото е бного хубаво име! Имах един ...
20.10.2011 15:20
Тото е бного хубаво име! Имах един прекрасен и грамаден котарак Тото !
Счупи сто неща но ...! Много обичлив беше и му прощавахме!
цитирай
14. helloworld - jabalka
20.10.2011 15:23
и този Тото се представя добре в посока на чупенето:))))
цитирай
15. helloworld - момичетааааааааа много искам да ви поздравя с една песен :)))))))))
20.10.2011 15:37
http://www.youtube.com/watch?v=PoSbnAFvqfA&feature=autoplay&list=AVGxdCwVVULXfJnKOaSACBmNaC6ZZ71zS7&lf=list_related&playnext=3
цитирай
16. jabalka - Песничката за тримата приятели ...
20.10.2011 15:46
Песничката за тримата приятели ли?!
цитирай
17. jabalka - Или не съм я вмъкнала правилно!?
20.10.2011 15:47
Или не съм я вмъкнала правилно!?
цитирай
18. jabalka - Или на Ения?
20.10.2011 15:50
Или на Ения?
цитирай
19. jabalka - Мога да изредя още обаче се засра...
20.10.2011 15:54
Мога да изредя още обаче се засрамих...?! :)
Благодарности за - всичките!
цитирай
20. eksplozia - :)))))))))))))))))))))))))))))))
20.10.2011 16:11
не бе ябълкееееееееее песента е - Искам да ти кажа нещо глупаво хахахахаххаххах
цитирай
21. jabalka - Ами чудесно е че отключи в мен ене...
20.10.2011 16:17
Ами чудесно е че отключи в мен енергията да кажа и нещо умно:
- Ако не съзнаваш , че пътуваш , то задължително пристигаш и си даваш сметка , че си извършил и двете и междувременно не си го почувствал!
цитирай
22. helloworld - jabalka
20.10.2011 16:45
е това е мисъл - ще си я взема за домашно, че трябва да помисля върху нея:))))))))
цитирай
23. landing - Здравей!
21.10.2011 10:39
Прочетох всичките части до тук, не разбрах нещо, сметнах че съм тъпа и се върнах да ги прочета пак. На втория прочит отново ми е неясно. Затова ще те попитам, ако желаеш, ми отговори. Видях много красиви думи, думи, думи. Думи за любов, думи за силни чувства, хаотични, безредни, без начало, без край, без сюжет, разхвърляни като писъмца на вятъра. Би ли ми обяснила за какво разказваш, то е ясно че става въпрос за някакви любовни отношения, и все пак? Ама така простичко да ми обясниш, защото не разбирам, тези хора познават ли се, обичат ли се, сега ли се срещат, само по мейл ли контактуват, тва всичкото изкъртващо драматично нещо само в мечтите ли е? Благодаря!
цитирай
24. landing - ПП Да се допълня.
21.10.2011 10:42
Понеже тук хората коментират, все едно са разбрали какъв е сюжета и за какво става въпрос, може и някой от тях да ми обясни. Благодаря пак. И да поясня, не се заяждам, харесвам те, просто все едно съм слепец, другите виждат нещо, което аз не, та така... :)
цитирай
25. helloworld - landing
21.10.2011 10:47
никак ама никак не се притеснявай че ги задаваш тези въпроси! Аз с радост ще ти отговоря защото за да ги задаваш значи се вълнуваш от прочетеното! Това са писма между двама напълно непознати те дори не си знаят имената - само никовете. Няма действие в реалността, а само писма написани в нета. Чувства и любов има но тя не се случва в реалността въпреки че е в реално време.Приеми това само като една епостоларна проза както бях писала и преди. Благодаря за вниманието и времето което си отделила:)))))))
цитирай
26. landing - Ох, благодаря ти!
21.10.2011 11:49
Първо, че не ме прочете превратно и второ, че ми отговори бързо, защото наистина се вълнувам от написаното.
Дано само, това да не е документален разказ и "приликите с реални лица и събития" да е случайна, въпреки че всички знаем поне една подобна история, Ако и да не сме били участници.
Мила ми helloworld, приемам историята ти лично, защото е възможно да е истинска. А точно от такава истинска история с живи, реални хора, но останала само в електронен вариант, пострада моя изключително близка приятелка. Бях свидетел на подобни драматични събития, но уви, също само на хард диск останали. Винаги съм се учудвала, как е възможно, живи, реални хора от плът и кръв, да се задоволяват с надписи?! Каква е тази велика любов споделена, дето цепи небето, но не дава мило и драго за заедност? Не говорим за временно положение, или първоначално опознаване, а изначално и последващо неконсумиране на една връзка. Споделена виртуално- платонична любов, на мен ми изглежда като да имаме наместо един идиот, два идиота, и то в режим на заедност в мечтите и утопиите.
Прости, ако ти се струват упрек думите ми, в никакъв случай. Трябва да се пише да любов, защото хората искат да четат за любов, и аз искам. Но понякога тя е хищна, вредна, ограбваща душите. Не зная какво толкова романтично и прехласващо ох и ах има в история, в която има страх и комплекси. Защото единият влюбен неизменно е такъв. И пак прощавай за многословието, за рязкозтта, но след подобен романтичен роман, една моя приятелка вегетира сляпа след тежък инсулт и плаче по телефона, че не може да чати с любовта на живота си, така нарича тъпака, който я обича, но само виртуално.
цитирай
27. helloworld - landing
21.10.2011 12:08
много се радвам, че те срещнах тук в блога! Пишеш много забавно и интересно, освен това твойте възгледи страшно ми допадат защото те са и мой!А на въпроса за действителността и реалността съм изписала много защото и аз имам такъв случай като твоя с приятелката ти единственото хубаво е че тя не стигна до такова физическо заболяване!Даже да ти кажа не е само една, но другите са доста леки случай в сравнение с твоя!Недей да се притесняваш да ми пишеш всичко точно както го мислиш защото аз пиша в блога точно за това да има смислен диалог а не пъшкане колко е прекрасно и чудесно а всъщност то изобщо да не такова ! Аз определено имам нужда от истински диалог !И мога да ти разкажа твърде много за тези неща тук в нета - имам предвид че имам много опит в това отношение!
цитирай
28. landing - :)))
21.10.2011 12:27
Радвам се, че не се случи обичайния хокей с брадви. Нали знаеш, когато някой не е съгласен с нещо и вземе та го каже. Радвам се, че ще стане интересна дискусия, чакам с нетърпение какво ще се случи с героите ти. Да ти кажа, не съм оптимист за тях.
цитирай
29. helloworld - landing
21.10.2011 16:25
когато разговора се води между интелигентни хора няма брадви - забелязала съм :)))))))
цитирай
30. eleronia - ;))))))
22.10.2011 01:30
Поздравления за откритото мнение,ландинг-прости ми,ако не съм го написала правилно;)Обичам този блог и обичам тази магарица хелоуорлд,която възприемам като 2 шила в 1 торба.Влизам да си споделям скромното мнение относно написаното от нея,до сега -пропусках само този епистоларен цикъл,точно защото са красиви и малко хаотични думи,порив и летене на двама,които не са наясно какво искат за себе си,освен упражняването в красива словесна еквилибристика...;)Всичко е добре,когато завършва добре-приемам,че това е вид виртуален отдушник,бягство от скучно ежедневие и интелигентно партньорство на единомишленици.От конкретното-към общото-би било трагедия,ако намеренията на двамата се разминават,огорчението и разбитите надежди и илюзии са най-малкото;)))
цитирай
31. landing - eleronia,
22.10.2011 10:24
здравей! Не зная дали хелоу е магарица, не я познавам, но имам доста познания за породата мъж, който е герой в разказа. Понякога в такива взаимоотношения потърпевши са мъжете, понякога жените, а понякога няма потърпевши и "те" тръгват към залеза. Тук, в този разказ, такова потегляне няма да се случи, съжалявам за читателите, които се надяват, но тва е положението, казвам им го щат съм гадна, опак и кофти човек. Просто ако мъж, срещне жена и наистина мисли нещата, които е писал тоз лирически герой, досега щеше да има развитие. Ако мъж пожелае жена по този начин, той не продължава да дрънка и реди любовни думи като рекламни спотове, слива небето и земята и се среща с жената, която е разтърсила света му. Този не е такъв. Подобни дрънкала нито правят секс, нито пари, нито си гледат жените. Пък сега всички, и авторката, ми се разсърдете колкото сили имате, че ви разкатах мамата на романтиката. Тва е.
цитирай
32. eleronia - ;))landing
22.10.2011 16:29
нито си гадна,нито опак,нито кофти,нито ще успееш *да разкатаеш мамата* на нечия романтика;))Адмирации отново за откровеността..Имам питанка обаче-щеше ли да бъде реакцията ти същата,ако нещата не бяха представени едно към едно,а преработени?Аз лично нито първа,нито-въобще-бих хвърлила камъка,защото...разнолика е човешката природа;)И добре,че е така,иначе светът ни щеше да е пълен с канонизирани светци.И преди да завърша и аз с *тва е*,-съжалявам искрено за приятелката ти!!!Лошото е,че за да ни се случи нещо по определен начин,обикновено има ред предшестващи други причини,не винаги свързани една с друга.Блазе на тези,които умеят безпогрешно да се *подреждат*.Хубав ден!!!;)
цитирай
33. bodlivko - :::
22.10.2011 20:11
Светът на интернет пространството е необятен и там може да ти се случат неща които и не предполагат че може да ти се случат.Нови приятелства, нови врагове та дори и нова любов.Приятелствата тепърва ще се доказват,враговете може и да си останат такива а може и да се превърнат и в приятели.За любовта какво да кажа,нямам голям опит с нея но това което съм видял особено в нета трябва да се внимава много, защото хората носят маски и след маскарада зейва една ОГРОМНА дупка по голяма и от някоя черна такава.Една илюзия и химера която ти забиват пика в сърцето и върти ли върти докато го изтръгнат и ставаш като в клипа на Пинк Флойд - Стената едно сиво човече както всички останали.От многото ми дрънканици не казах нищо за писмата.От тях лъха много любов и красота от поезията.
цитирай
34. landing - eleronia,
22.10.2011 23:15
аз не зная дали нещата са преработени, или истински. За мен е разказ с двама участници. За коректност да предположим, че е художествена измислица, ок? Не хвърлям камъни, просто изразявам мнение, всъщност съм доста толерантна към човешките слабости, най- вече защото съм далеч от съвършенството на светците :)Предлагам да изчакаме края на историята и тогава да продължим дискусията. Лека нощ :)
цитирай
35. helloworld - landing ,eleronia
24.10.2011 10:13
хахахахах иде магарицата за да ви каже, че и двете сте прави, но eleronia знае повече и за това landing е в неизгодна позиция:)))))) приемете тази история наистина като едно словесно упражнение за да ви олекне :)))) романтиката си остава даже и без хепи енд ако човек приеме една такава случка като подарък от съдбата и оцени хубавото в нея , без да търси повече :))))) с риск да се повторя ще кажа всичко в живота ни е дуализъм - но според мен силните хора са тези които оценяват и се наслаждават на хубавото във всяка ситуация , а лошото приемат с мъдрост и спокойствие защото в края на краищата всичко има край само салама е с два:))))
цитирай
36. helloworld - bodlivko
24.10.2011 10:15
жертва става този който започне да се изживява като такава:))))))) за всичко останало което си написал си прав!:))))
цитирай
37. landing - "eleronia знае повече и за ...
24.10.2011 15:14
"eleronia знае повече и за това landing е в неизгодна позиция"- Усещах аз, че нещо ме вкарвате в заблуждение, значи :)
Какви сте лимонкии!

цитирай
38. helloworld - landing
24.10.2011 15:27
то си е "без да искаме":))))))))))
цитирай
39. neleta - haj heli,
26.10.2011 16:59
ох, ще наваксвам отзад напред, но.... нямах време за блога доста дни. Но понеже изпрочетох коментарите тук, ще взема и аз отношение по темата:
– художествено произведение ли е публикуването на писма? Мисля, ще отовора се съдържа в томовете книги, чието съдържание е точно публикувани писма... Щом автора е изпитал необходимост да го направи, кой може да го спре а и защо? А щом има четящи, значи правото му да достави наслада у читателите си заслужава да се подкрепи.
- Отразяват ли писмата реална действителност..... Хм... написани са от реални хора, в реално / без значение виртуално или не пространство/ време. И може ли да се отрече изблика на думи, на фантазия, на романтика и на чувственост към определен човек, независимо дали си видял цвета на очите му и дали си чул тембъра на гласа му.... Не могат ли да контактуват две Душѝ, без телата им да се познават? И колко дългогодишно семейни двойки в един момент осъзнават, че са си напълно чужди и напознаващи се????
– реален и виртуален свят и обитателите му.... Ми, нали тези, които са в единия са и в другия. Някой бил излъган. Да, защото го е позволил, пожелал го е и е допуснал да го излъжат. Нима в "реала" такова животно като лъжата не съществува? Нима в него няма излъгани, измамени , изоставени, унизени, поболяли се от това?Да, в нета сме скрити зад монитор. И може би се представяме за други, различни от тези, които ни познават в реала. Имам една такава приказка : Човешката Душа е огромна книга, с много страници. Какво ще прочетеш в нея, зависи от това, коя страница ще отвориш..
. Вероятно срещаме хората, но отваряме страниците, които ние избираме по една или друга причина....

Е, май попрекалих, но.... отвориха тази ми страница.... многословната:)))))
цитирай
40. helloworld - neleta
26.10.2011 17:06
страшно много неща които и аз мисля ти си ги написала тук! Единственото нещо което си помислих след като прочетох коментара ти е че във виртуала акулките остават безнаказани защото много ловко и без следа могат да изчезнат.....:)))))
цитирай
41. neleta - извинявам се
26.10.2011 17:09
излезна една дума с доста символи, бях написала и с ударение... да се чете ДушИ
цитирай
42. neleta - за акул/к/ите...
26.10.2011 17:10
нищо не остава ненаказано.... От други хора, по други начини. Вселената не остава ненаказано злото....
цитирай
43. helloworld - neleta
26.10.2011 17:14
абе и така да е обаче всеки иска възмездие когато е подложен на изпитание по-голямо от колкото може да издържи и то сега тук в тази вселена и в този живот:)))))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: helloworld
Категория: Лични дневници
Прочетен: 523203
Постинги: 89
Коментари: 1893
Гласове: 1614
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930