Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.10.2013 16:15 - Когато Водата се влюби в Огъня / част втора/
Автор: helloworld Категория: Лични дневници   
Прочетен: 4835 Коментари: 8 Гласове:
7


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg


                          

"В началото беше Водата и Огъня...те създадоха..."

                   Когато Огъня срещна Водата и лавата от вулкана се разля по склона те създадоха Скалата – непоклатима, силна, здрава и неподвластна на времето.

                   Игриви, малки и палави пламъчета се спускаха срещу нея и я превръщаха в пара. Парата се издигаше към небето и от там се спускаше надолу като дъжд, под който  плачехме, с плача на малки деца с чисти и невинни души. Огъня потърси душата на Водата, намери я, прегърна я, целуна я, разтопи я, успокои я и я умиротвори. По бреговете разцъфтяха лунни цветя. Благоуханна нощ изпълваше света. С Пламък и Жар  подпечата сърцето й. И Водата запя. Запя Песен за Любов. Изпълни Всемира с благозвучие и красота. Събуди птиците, за да пеят с нея. Звездите им изпратиха целувки и от тях се раждаха нови звезди, а нощта се усмихваше. С молитва пристъпи върху огнената му жарава.

                                                     ПЕСЕН НА ПЕСНИТЕ

                      Защото любовта е силна като смъртта.

... и дори по – силна от нея...

                                                    ПЕСЕН НА ПЕСНИТЕ                     

 3:1 През нощта на леглото си потърсих онзи, когото обича душата ми; Потърсих го, но не го намерих.

                  

                      

                       Заради това болеше!  




Тагове:   смърт,   болка,   страдание,   страст,   любов,


Гласувай:
8



Следващ постинг
Предишен постинг

1. milady - Обикни друг,...Клеопатроо:))
08.10.2013 18:27
Това се нарича Мъдрост :))Аве:)
цитирай
2. helloworld - milady
08.10.2013 20:01
що бе? Този много го обичам:))))) ама много бе :))))) Пък да ти кажа писнало ми е да бъда все мъдра и мъдра и пак мъдра :))))))
цитирай
3. eleronia - Леле,лелеееееее Соломон ряпа да яде))
09.10.2013 18:06
Като ми се нагнетиха води,огньове,всемири,лави,ми стана объркано -еклектично и понеже -и леко неразбираемо,се оттеглям в покоите си малко засрамено и почвам от А -да се помъча да помъдрявам,докато и на мен ми писне:))))) С тебе ще се срещнем на пресечна точка В-аз ще съм тръгнала натам,откъдето ти се връщаш,хм,Клеопатро????)))))
цитирай
4. helloworld - eleronia
09.10.2013 20:32
хм, ти да не се изживяваш като Антоний та ми определяш среща по кръстопътищата на мъдростта? Да те светна - Антоний се оказа зает с твърде много политически дела :))))
цитирай
5. eleronia - *amare et sapere vix deo conceditur (амаре ет сапере викс део концедитур) — да люби и да е мъдър едва ли е дадено и на един Бог. *
10.10.2013 08:37
Или казано по *нашенски*-*Тежка е царската (Антониева)корона,хм,Клеопатро***;)))
цитирай
6. helloworld - eleronia
10.10.2013 12:32
както се знае от древни времена боговете са супер безотговорни визирам най-вече Зевс!!!:)))) хм ммм...
цитирай
7. eleronia - Аааа,не;))Не пипай Зевс!!!!!
10.10.2013 13:04
.....*Защото да победя боговете аз мога,
но не мога да вдигна ръка срещу Бога*)) А ти???;))
цитирай
8. helloworld - eleronia
10.10.2013 13:48
ооо и още как мога - десен прав ъперкут в носа на бога и ти само гледай после какво става:))))))))) Зевса да му мисли, ако след това още може да мисли хахаххахха
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: helloworld
Категория: Лични дневници
Прочетен: 523245
Постинги: 89
Коментари: 1893
Гласове: 1614
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930