Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.11.2011 14:13 - Откъсни цветето/deflorae/ четвърта част/
Автор: helloworld Категория: Лични дневници   
Прочетен: 7878 Коментари: 41 Гласове:
20


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
                   


                 "И най-добре скроените планове на хората и мишките понякога остават неосъществени!" Това съм го чела в една книга! И го запомних завинаги. Даже много често си го повтарям. Макар, че както ви казах аз нямах план. Обади се адвоката на собственика на сградата която е над моята галерия. Помещението си е моя собственост, то за това в тази криза ми е по-лесно отколкото на другите. Ама от миналата година се наложи да се разправяме по един много гаден въпрос. Моя покрив така да се каже се явява част от тревната площ на сградата, която е на горното ниво. В нея под наем е една високомерна швейцарска фирма, която си науми да прави Швейцария в двора си, ерго на моя покрив. Е нищо де! Ако ще и баобаб да си посадят там не ме интересува! Но като взеха да разкопават, за да засадят райграс повредиха изолацията на моя покрив. И оттогава тече при мен!
               - Добър ден! Обажда се адвокат Цанов! Искам да ви направя едно предложение от името на г-н Цветан Цветанов! Ще бъде ли удобно след половин час да дойдем при Вас, за да говорим на място?
               - Да, разбира се, ще ви чакам! - казвам аз въпреки че вътрешно се бунтувам защото искам да прескоча до офиса на преводачите. Тъкмо бях събрала необходимата смелост, за да не се изчервявам там и да мога да се държа естествено и всичко отива по дяволите. Но живота в много голяма степен избира вместо нас та за това беше цитата в началото.
                Обедно време е, но си наливам едно питие, за да поуспокоя тахикардията с която живея напоследък. Не ми се водят толкова сложни и важни за мен разговори точно в момента, но искам да чуя предложението въпреки, че почти се досещам какво ще бъде. Разхождам се нервно из галерията, но този път потропването на токовете ми не е песен. И нямам име за тази походка - тя е нова в репертоара ми. Пускам и спирам музика, но не намирам нещо утешаващо. Сигурно е имало и други мъчителни половин часове в моя живот, но добре че Господ ни е наградил с една способност - да забравяме. Сега този половин час ми се вижда като сто години най-малко. Знаете как е - няма какво да ви обяснявам и на вас ви се е случвало.
                 Ееееее най-после! Звъни се! Сега токовете ми звучат като откоси от Калашников! Приготвила съм се за битка! Ама така съм се засилила, че като отварям вратата неволно  правя още една крачка навън. И настъпвам адвокат Цанов по излъсканите и скъпи обувки. Следват поредица от извинения и други такива. Виждам зад него още един мъж, но в полумрака на коридора не мога много да го различа. Поканвам ги с широк жест и ги повеждам към стаята, в която съм си направила нещо като офис. Настанявам ги да седнат и чак тогава поглеждам в очите мъжа, който придружава адвоката. За една милисекунда разбирам, че това е ТОЙ!!!!



следва продължение:)))))))))



Гласувай:
20



1. trubadur - Аз съм от компанията Телемундо.
04.11.2011 14:22
Ще направя теленовела по тоя текст. Обявявам кастинг за главната роля.
Прослушването е в неделя.
цитирай
2. helloworld - trubadur
04.11.2011 14:28
ехааа днес ми е щастливия ден - намерих си продуцент:)))))))))
цитирай
3. helloworld - friendly1
04.11.2011 14:39
:)))))))))))))))))) не мога да си събера физиономията от смях:))))))))))) определено студен душ ще трябва и още как:))))))))))) а идеята да тече покрива е брилянтна защото така ще имат повод да се виждат:)))))))))))
цитирай
4. trubadur - до friendly1
04.11.2011 14:48
Синьорита, вие ще играете главната женска роля. Явете се на кастинга. Бъдете точна. Ще подпишем договора. Хорхе дел Градо
цитирай
5. eksplozia - trubadur
04.11.2011 14:50
eeeeee нали кастинга беше за главната роля - сега това прилича на уреждане с връзки:)))))))
цитирай
6. helloworld - nandy
04.11.2011 14:55
уф бе ами не мога повече и по - дълги да ги пиша пък и съм съгласна с полигор че не трябва да са дълги защото в един момент може и да станат досадни :)))))))
цитирай
7. helloworld - nandy
04.11.2011 14:56
и наздраве де!:)))
цитирай
8. trubadur - Уточнение.
04.11.2011 15:05
Кандидатките за участие в теленовелата ще трябва да бъдат по бельо с цел добиване на пълна пресдстава за качествата им.
цитирай
9. helloworld - friendly1
04.11.2011 15:06
хахахаахха май ще има сюжет за нов разказ:))))))))
цитирай
10. helloworld - trubadur
04.11.2011 15:09
аз ще дойда с черно бельо:))))
цитирай
11. eksplozia - сега пък
04.11.2011 15:15
се замислих дали да е черно:))))
цитирай
12. helloworld - friendly1
04.11.2011 15:45
май ще се "хванем за косите" с тебе:))))))))))
цитирай
13. landing - Рейтингът на Флорчето,
04.11.2011 15:46
паднал в предишната част, лекинко се вдигна заради четенето на Стайнбек. Многопластова личност ще се окаже :)

„Част от късмета е да познаеш кога ти е дошъл късметът!”- Дано тя да успее!

цитирай
14. jabalka - Хе, хе. . . така и предположих! ...
04.11.2011 15:49
Хе, хе...така и предположих!
Много , мноооого добре се получава това и всичко останало , което се завихри по- долу - в коментарите разбира се !
Поздравления и питане към trubadur - Имате ли си художник - сценограф? Моята скромна личност се кандидатира - с Ваше позволение , разбира се!
цитирай
15. helloworld - landing
04.11.2011 15:52
хахахахахаха сега ще ти кажа как седят нещата с Флорчето и Стайнбек:))))))) да виждаш тя някъде да е цитирала името на книгата и автора - не е! защото тези неща много не я вълнуват :))))) по скоро тя чете книги защото е природно любопитна пък и да не изостава много назад от другите например - интелектуалките защото се върти в такива среди:))) не я надценявай толкова:)))) но пък си права че е многопластова личност завиеш зад ъгъла на Флорината душа и хоп намериш нещо ново:)))
цитирай
16. eksplozia - jabalka
04.11.2011 15:55
хе хе хе нищо не си написала дали горе се получава добре, но пък си написала че долу се получава добре:))))))))) а като художник сценограф ще видим там кастинга е друг:))))
цитирай
17. findly - Я, тук става все по-забавно!
04.11.2011 16:05
И кое да следя сега - разказа за Фло или кастинга за телевизионната новела?
Аз ще се цаня за статистка, така ще наблюдавам отблизо героите. Искам вече
да чуя повече за Него - Мъжа! Ще се окаже ли на висотота на снимката си?
цитирай
18. helloworld - findly
04.11.2011 16:09
оооооо Финдли не можеш да се завираш при статистките ти - твоя ще бъде поддържащата роля :)))) защото си артистична :))) в следващата част ще има пълно описание на героя - и ще го направя по широко и дълго този път:))))
цитирай
19. helloworld - friendly1
04.11.2011 16:10
следват изненади - не бързай:)))))) нали знаеш че обичам по интересните развития на драматургията:)))))
цитирай
20. findly - helloworld
04.11.2011 16:15
аз съм много притеснителна, няма да се справя:))) Не претендирам за такава чест. Но в понеделник още преди 8 първо ще си потърся героя, няма да забравя!
Слънчеви и усмихнати почивни дни!
цитирай
21. helloworld - findly
04.11.2011 16:27
не знам дали ще го намериш защото пък аз съм на настроения - трябва да имам за да пиша:) но пък нищо не се знае:)))) и не се подценявай толкова:))))
цитирай
22. sonia - otkusni cveteto
04.11.2011 16:28
molia da nautcite pravopisa na dumata "gludka" i togava ironiziraite spokoino)))
цитирай
23. helloworld - sonia
04.11.2011 16:32
а може ли за да научим правописа на тази така и неизвестна за мен дума написана при това на латиница да ни го кажеш и да ни го напишеш ако може на кирилица:))))))))
цитирай
24. eleronia - Най-после Той
04.11.2011 16:37
на хоризонта,макар че преди началото на следващия откъс;)))Дочаках;)Добра хрумка първата среща да не е бонбонена,макар да валят реплики на добро възпитание *и други такива*.Ауфтакт за мен-предполагам ,че най-интересното ще чета следващите дни;)))Хубави почивни дни на всички;)))
цитирай
25. jabalka - helloworld
04.11.2011 16:38
Как бе човек да не съм казала нищо за това - горе ? Казах , че така и предположих че ще стане тоест - ще се изпъчи една сутрин на вратата й и толкоз...!
Аз цял влак успях да пропусна , но предположенията - Никога!
Поздрави!
цитирай
26. helloworld - eleronia
04.11.2011 16:45
е какво е това - Най-после Той ?:)))))))))) един вика пиши ги по дълги друг вика е най после еееееее няма угодия беееееее:))))))
цитирай
27. helloworld - Аз цял влак успях да пропусна , но предположенията - Никога!
04.11.2011 16:46
аааааааа jabalka ти го можеш това а и много други подобни работи - знам те аз:)))))
цитирай
28. eleronia - Затова като няма угодия-
04.11.2011 16:56
смени тактиката-разгони ни оттук ,че ни хвана виртуалната логорея или ако не ти душа дава-не отговаряй прилежно като ученичка на всеки коментар или реплика-дуплика;)))DDDD */**
цитирай
29. jabalka - Привет!
04.11.2011 16:57
Та то си е талант! За съжаление само в глупостите , но...!
За това пък за моя радост, за важните неща успявам навреме ! Ех , че съм скромнаааа!
цитирай
30. helloworld - eleronia
04.11.2011 16:59
че как ще ви гоня бе :)))))) ако филмите никой не ги гледаше, книгите никой не ги четеше, а на картините никой не им се наслаждава къде отива света тогава бе еййййййй:)))))
цитирай
31. helloworld - jabalka
04.11.2011 17:00
ха така че от прекалена скромност се хващат хронични болести:))))))
цитирай
32. jabalka - Светът си върви натам накъдето т...
04.11.2011 17:13
Светът си върви натам накъдето трябва да върви и да- така е!
Те хроничните са си опасни , но е добре че не са заразни ...хи, хи, хе!
цитирай
33. helloworld - jabalka
04.11.2011 17:14
пак не си в час - какво ще кажеш за хепатита например или за хроничната разсеяност:)))
цитирай
34. анонимен - ". . . Обедно време е, но си н...
04.11.2011 22:40
nandy написа:
"...Обедно време е, но си наливам едно питие..." и започвам да чета четвърта част на "Откъсни цветето/deflorae/"...
Ех, Хелоу! Може ли да си толкова лоша!?! Даваш ни на час по лъжичка:))) Искам повече! То, всичко го изчетох на един дъх, още преди да отпия втората глъдка от питието си :)))

Към Нанди: ЕЕЕЕЕЕЕЕЕе, ето още един умрял/а от недояждане! Слушай кво! я да се видим някъде около Попа и да я причакаме тая инквизиторка, дето ни мъчи с неохранване! Аз на глад издържам като куче, ама недохранена и недовършена....ЕЕЕ, не! Това вече ми дойде твърде множко ! Аде да я постръскаме малко да й дойде музата и да започне да пуска нормални парчета, а не от маломерните ГМО-та! Давай, Велчова заверо!
цитирай
35. eksplozia - анонимен
05.11.2011 14:58
алоуууууууу всички анонимки да се сберат на Попа, че ще има покушение срещу мен:))))))
цитирай
36. eksplozia - nandy
05.11.2011 14:59
не й се хващай на тази анонимка тя само пушек вдига:))))))))))
цитирай
37. injir - Ох! Отдъхнах си! Той не е от миналото ...
05.11.2011 18:38
Ох! Отдъхнах си! Той не е от миналото столетие. :)
цитирай
38. helloworld - injir
05.11.2011 22:08
ааааа не истински си е тоя:))))
цитирай
39. zabavnata - Давай продължението, че ни се изчака чакалото
10.11.2011 22:31
"Настанявам ги да седнат и чак тогава поглеждам в очите мъжа, който придружава адвоката. За една милисекунда разбирам, че това е ТОЙ!!!!"


цитирай
40. emalibg - Този тип мъже са
12.11.2011 16:55
за повече от една жена - ако подтиснеш егото и самочувствието си - може и да се оформи двойка , а за една влюбена жена един мъж е достатъчен и моят поздрав към теб в съботният ден е http://www.youtube.com/watch?v=gvw-3-ohdAc&feature=related Те забравяй To Be Continued. но кога?
цитирай
41. mia2442 - Цитатът е от...
22.11.2011 13:02
,,За мишките и хората,, на Джон Стайнбек!:)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: helloworld
Категория: Лични дневници
Прочетен: 523315
Постинги: 89
Коментари: 1893
Гласове: 1614
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930