Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.07.2011 16:38 - Смъртта и любовта
Автор: helloworld Категория: Лични дневници   
Прочетен: 4949 Коментари: 25 Гласове:
11


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Замръзваше отвътре навън.Първо замръзна сърцето й. След това мозъка й се вкочани, Душата й кристализира. Седеше пред вратата му  без да може да диша или да разсъждава.Устрема, с който пътува,  някъде из подсъзнанието й нашепваше да продължи да търси. Близо до крака й, защото вече беше ранна пролет, под снега беше пробила една нежно зелена тревичка. Нейния порив нагоре към слънцето й действаше някак успокояващо, но болката беше разкъсваща. Личеше, че къщата е изоставена отдавна. Имаше толкова страдащ и самотен вид колкото тя се чувстваше в момента.  Около нея всичко протягаше "ръце" за да я прегърне, защото тя беше станала една от тях.
     
 

безнадежно тихо, тъжно и унило ............

е без теб, аморе!Вече втора вечер съм сама!Чакам те - недочаквам те!Луната слезе за да ме прегърне - толкова самотна й се видях!Обгърна ме с лъчите си и ме целуна, но тази целувка следа не остави!Тя не беше пратена от Теб!Звездите са затулили лица защото Теб те няма.А те са за двама - нали аморе?Не мога да намеря нито в думите нито в нотите Душата ти, аморе!Не мога да намеря и себе си, аморе!Свила съм се на кравайче на леглото и съм прегърнала синята ти риза, но не ми е достатъчно.Болката пулсира и замъглява мозъка ми!Ставам и взимам от скрина още твои неща.Напълвам ръцете си със суичъра който купихме във Виена,тениската с която обичаш да спиш,дори вратовръзката която ти подарих един ден когато исках да ти покажа колко много те обичам.В долния й край има избродирана една роза.Стискам ги и ръцете ми побеляват.Вдъхвам аромата им и въздуха ми спира.Тишината оглушително тътне и ускорява ритъма на сърцето ми което не иска да се съгласи с това че те няма.ЕЛА АМОРЕ!ЕЛА - ЛЮБИ МЕ!


След година и половина получи едно писмо - без обратен адрес:

В рая ли отивам?
или в ада?
Виж,когато се събудя сутринта, наистина не мога да кажа!




Тагове:   смърт,   болка,   страст,   любов,


Гласувай:
11



1. mitkaloto - За мен по-логично заглавието да ...
18.07.2011 16:58
За мен по-логично заглавието да е"Старата къща-спомен ...мой"Тя , оноя с косата никога не закъснява.Винаги идва на време. Но ти можеш да я спреш.....
цитирай
2. helloworld - никой
18.07.2011 17:00
не може да я спре:(((((((((( знам го от опит истински не виртуален :(((((((((
цитирай
3. luxporto - Истинската обич боли, но можем да ...
18.07.2011 17:08
Истинската обич боли, но можем да благодарим горещо, че ни се е случила. Кураж!
цитирай
4. helloworld - :)))))))))
18.07.2011 17:10
Опитвам се да пиша художествена литература! Трогва ме твоето съчувствие но в този разказ има много истина но има и много претворена през моето въображение действителност и доста се отдалечава от фактите с цел да стане интересно и вълнуващо!
цитирай
5. mitkaloto - Ако човек се обърне назад ще види, че ...
18.07.2011 17:19
Ако човек се обърне назад ще види,че лошите неща са повече от хубавите.Но така ги пречупи като им дадеш малко светлина ....за другите. Нали пишеш за тях...
цитирай
6. helloworld - абсолютно
18.07.2011 17:23
несъгласна съм с теб! Лошите неща в живота ни са повече когато ние ги възприемаме като такива - а всички неща във вселената се състоят и от хубаво и от лошо не могат да бъдат само едното! От нас обаче зависи да преодолеем болката от лошото и да намерим и хубавото! :))))))))) за да продължаваме да се развиваме! и това го знам от опит :)))))))
цитирай
7. mitkaloto - Тя болката винаги остава в душите ...
18.07.2011 17:35
Тя болката винаги остава в душите ни.Мъката също.За вселената няма да говоря защото мога да попадна в някоя "черна дупка".Гледай светлината....светлината.
цитирай
8. helloworld - ако не
18.07.2011 17:39
бях толкова светла колкото съм отдавна щях да съм мъртва в буквалния смисъл! А с болката сме си приятелки и се харесваме една друга:)))))))))) Радостта обаче ревнува и винаги успява да се намести между нас!:)))))))
цитирай
9. luxporto - На мен лично болката ми е голяма м...
18.07.2011 17:47
На мен лично болката ми е голяма муза, виждам, че и при теб го има тоя момент.
цитирай
10. helloworld - може би
18.07.2011 17:53
защото сме жени т.е. чувствителни :)))) права си така е - болката може да е градивна стига да я насочиш в правилната посока!
цитирай
11. mitkaloto - бях толкова светла колкото съм о...
18.07.2011 17:58
helloworld написа:
бях толкова светла колкото съм отдавна щях да съм мъртва в буквалния смисъл! А с болката сме си приятелки и се харесваме една друга:)))))))))) Радостта обаче ревнува и винаги успява да се намести между нас!:)))))))

Е...Тогава започвай с болката си разказите и ги завършвай с радоста.И всички ще бъдем доволни.....
цитирай
12. helloworld - :))))))))))))
18.07.2011 18:01
добре следващия ще го напиша специално по тази рецепта ! и ще го пиша със същото удоволствие с което съм писала до сега почвайки с болката и завършвайки с нея! имам много разкази които са заспали в мен и искам да ги напиша така че ще има всякакви - такъв какъвто е и живота шарен! :)))))
цитирай
13. mitkaloto - Ех, живот. Живот. Ти сложи тежка ...
18.07.2011 18:06
Ех ,живот .Живот.Ти сложи тежка длан на младото ми рамо.
Мечтаното бе в кръчмите отмечтано.
Чашата изпита смехът изсмян....../П.Пенев/
цитирай
14. helloworld - ама
18.07.2011 18:09
Миткало ти си голям черногледец май - искаш разкази с хепиенд може би за да убедиш сам себе си че не всичко на този свят е лошо :))))))) искам това да не е вярно!Защо намери точно този цитат от Пеньо?
цитирай
15. helloworld - тръгвам към дома
18.07.2011 18:18
въпреки че не ми се тръгва - вашата компания е прекрасна! До скоро!*****
цитирай
16. mitkaloto - Миткало ти си голям черногледец май ...
18.07.2011 20:12
helloworld написа:
Миткало ти си голям черногледец май - искаш разкази с хепиенд може би за да убедиш сам себе си че не всичко на този свят е лошо :))))))) искам това да не е вярно!Защо намери точно този цитат от Пеньо?

Някой ден ще "копна" едно стихотворени от него......
цитирай
17. bodlivko - хубаво
18.07.2011 20:30
хубаво и тъжно но такъв е животът.Когато ни напусне скъп човек в главата ни забушуват унищожителни мисли спрямо нас и въпреки това има други хора покрай нас за които трябва и си заслужава да се живее.Животът си продължава макар и с болка в душите ни.
цитирай
18. helloworld - bodlivko
18.07.2011 21:08
опитвам се да разкажа за всичко и за болката и за любовта и щастието и за това, че и най-голямата болка може да се преодолее за да продължиш напред!
цитирай
19. helloworld - mitkaloto
18.07.2011 21:09
то копането обаче не е като да размахваш маламашката нали знаеш? :)))))))
цитирай
20. mt46 - Поздрав за разказа!
18.07.2011 21:26
Завършекът е естествен, логичен... Красивата любов винаги свършва така. Щастието не е вечно...
цитирай
21. helloworld - mt46
18.07.2011 21:30
Зарадва ме с това че намираш естествени нещата! Исках да са максимално близо до истинския живот! Не исках да са напудрени а да вълнуват и хората които четат да се индетифицират с някой от героите! Благодаря!
цитирай
22. bodlivko - :)
18.07.2011 22:22
написала си го прекрасно
цитирай
23. анонимен - bodlivko
18.07.2011 22:24
Благодаря! *** това ми дава сила да продължа да пиша !
цитирай
24. анонимен - нета и тази вечер ми прави номера
18.07.2011 22:25
сигурно пак ще изляза като анонимна хахаахахах
цитирай
25. helloworld - я сега
18.07.2011 22:27
да видим кво ще стане?!?!?
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: helloworld
Категория: Лични дневници
Прочетен: 523253
Постинги: 89
Коментари: 1893
Гласове: 1614
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930