Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.09.2011 16:15 - LOVE BOOK
Автор: helloworld Категория: Лични дневници   
Прочетен: 7548 Коментари: 36 Гласове:
9

Последна промяна: 21.09.2011 12:01

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
                   


                    Денем сънувах, нощем будувах.... и пишех писмо след писмо. На един непознат.
                    Предмет: Пътуваме по магистралата........
Около нас има много гъста мъгла, но е много светло.Ранна утрин е.Тръгнали сме без посока и сме оставили пътя да ни води.Безкрайна тишина цари около нас, мъглата е погълнала всичко и усещането е че сме на друга планета. Пред нас не се вижда нищо
. Отстрани тук таме е пробила съвсем мъничко зелена тревичка и тя се откроява на фона на млечната й белота. Отвреме навреме от нея  изкача по някое дърво и това е толкова внезапно, че стряска. Мълчим и слушаме Марк Нопфлър
htpp://www.vbox7.com/play:8c170e9c
Толкова прекрасно е усещането, че никой не смее да проговори.............Твойте ръце кротко лежат върху волана, а аз се възхищавам от тяхната сила.Ти се обръщаш към мен бавно и се усмихваш само с очи.....усетил си моята слабост
.

Изпращач:

ЕКСПЛОЗИЯ

Изпратено: вчера 02:07:15

Предмет:

защо...........

сърцето е толкова защитено, а е толкова уязвимо - питам се аз докато ти все още се усмихваш с очи!И като че ли си прочел мислите ми и си го поръчал от радиото Ениа задава същия въпрос
http://www.vbox7.com/play:edac0ff4
Музиката и твоят поглед ме обливат и аз се чувствам като бебе - на най - сигурното, спокойно и прекрасно място на света.Времето, пространството и пътя не съществуват - чувствам се като дъх излязъл от твоите устни.Аз съм част от теб, ти си част от мен -  а ние сме Космоса.

Изпращач:

ЕКСПЛОЗИЯ

Изпратено: днес 01:02:23

Предмет:

колата се е сляла........

с пътя, твоите ръце с волана, а аз с теб.Сърцето ми е изпълнено с благодарност за всичко - за това че има дълбоко черно нощно небе с разпилени милиарди звезди, за това че има тихи кротки вълни меко галещи пясъка на плажа, за това че палав пролетен вятър препуска и се закача с всяко листенце, за това че летните облаци които плуват по небето с любов и леко намигване ни забавляват с променящата си форма превръщайки се ту на дракон, ту на Пипи Дългото чорапче, ту на младо жребче препускащо по зелената трева.Неусетно съм се унесла в сън но в главата ми звучи една прекрасна мелодия - не знам за какво се пее в нея, но музиката й е толкова красива!
http://www.vbox7.com/play:ebfd4613

Изпращач:

ЕКСПЛОЗИЯ

Изпратено: вчера 00:15:23

Предмет:

преди..........

сега и утре! Това са понятия от които Вселената не се интересува! Но живота на човека е подчинен на тях.Известно време живях между "преди" и "утре".За мен настоящето не съществуваше.Бях издигнала огромен бент, за да не позволявам на "преди" да нахлува и да унищожава всичко по пътя си.Твърде често се налагаше да го укрепвам защото в "преди" се криеха само разрушителните сили на миналото - там където вече не можех да се върна.Тогава нямах сили да се боря и се оставях на течението да ме носи."Преди" помиташе всичко - мозъка,съзнанието и чувствата ми.Превръщаше ме в едно тяло - като стара и разкъсана опаковка на скъп подарък.Музиката беше спасителното клонче за което се хващах и успявах да изплувам.
http://www.youtube.com/watch?v=2aSUfJ8S4_Y

Изпращач:

ЕКСПЛОЗИЯ

Изпратено: днес 01:35:55

Предмет:

фадо........

карма, съдба - какво е това? Защо построих бента ли - дойде Смъртта http://www.youtube.com/watch?v=TXXz6DW51m8&feature=related 
- внезапно , бързо и безмилостно. Няколко минути и край! Разряза живота ми на две половини - "преди" и някакво "утре" за което бях длъжна да съм жива!Бай,бай май лайф гуд баййййййй! Аз бях по мъртва от мъртвия! Думите не означават нищо!Болката и любовта могат да изразят душите ни!
А болка и любов са едно и също!

 

 

 

 

 

         

 

Изпращач:

енциклопедия

Изпратено: днес 13:25:17

Предмет:

http://www.youtube.com/watch?v=_4IRMYuE1hI&feature=related

......................

Изпращач:

ЕКСПЛОЗИЯ

Изпратено: днес 18:31:45

Предмет:

събужда ме ..........

тъмнината.Сега разбирам, че продължаваме да пътуваме.Ти изглеждаш уморен, но аз знам че не си спрял защото си решил къде отиваме.Обръщаш глава към мен и сладко казваш"Добро утро!" Не мога да се ориентирам къде се намираме, но не питам.Толкова ми е хубаво когато ти мислиш и за двамата - това ме кара да се чувствам обичана.Минаваме през някакъв  град и на едно място ти малко по рязко завиваш в ляво - от това разбирам че много добре знаеш пътя.След около 50 метра спираш пред едно много уютно хотелче осветено отвсякъде.Прегръщаш ме и казваш - "Тази нощ това ще е домът ни!" За пръв път ще бъдем заедно някъде.
По всичко личи че жената на рецепцията те познава.С моя много беден английски разбирам, че тя ти говори за мен и се радва че си довел една толкова мила дама.А ти й отвръщаш - "Ето изпълних обещанието си!" и се усмихваш .Мисля си че никой не може да устои на усмивката ти и някак усещам че тя е била загрижена за теб.
Стаята ни е красиво подредена,без лукс но с вкус.Докато успея да извадя необходимите ни неща ти си заспал.Измивам се и се мушвам под завивиките.Старая се да го направя тихо, за да не те разбудя но ти в полусън ме прегръщаш и с двете си ръце.Целувам дланите ти и нямам нужда от нищо друго на тоя свят.
http://vbox7.com/play:a4f19b4b

 

 

Изпращач:

ЕКСПЛОЗИЯ

Изпратено: днес 22:28:06

Предмет:

вторачена тъпо в монитора..........

         

и изпаднала в абсолютно безсилие, след безкрайно дълги и мъчителни опити да направя дизайна на една покана изведнъж забелязах в долния десен ъгъл да се появява правоъгълничето на скайпа което ме уведомяваше, че Филип Филипов ми изпраща покана за приятелство.Механично натиснах ляв бутон и приех поканата.Всемогъщия ИТЕРНЕТ!Минал беше поне месец  след това и една вечер когато опустошителните вълни на онова "преди" ме бяха заляли отново безпомощно се примъкнах до умивалника и там за моя радост намерих една бутилка с недопито мерло.Имах желание да изпадна в безсъзнание и за това си налях в една чаша и седнах пред компютъра.Точно в този момент се появи правоъгълничето на което услуижливо ми пишеше, че Филип Филипов е на линия.Като че ли нещо ме тласна - нахвърлих се на клавиатурата и започнах да пиша бясно.Не ме интересуваше, че не те познавам , не ме интересуваше дали ще четеш, нито се развълнувах от това как ще ти прозвучи всичко.Пишех като че ли това беше последното нещо на тоя свят което има значение и единственото за което се молех е да не ме прекъснеш преди да съм свършила.Пишех,пишех и пишех..........Беше някакъв транс!Когато свърших отпуснах ръце и се чувствах като отнесена.Сълзите се стичаха по лицето ми без да мога да ги контролирам.Минаха около трийсет секунди и аз получих от теб това - http://www.vbox7.com/play:d52545ad

 

 

Изпращач:

ЕКСПЛОЗИЯ

Изпратено: 2011-януари-27 11:21:00

Предмет:

измислих игра в играта..........

защото забелязах че и ти си отегчен. Ако имаш желание може от тук нататък ти да продължиш този разказ вече от името на Филип.Би ми било много забавно и приятно заедно да го напишем.



                         Всяка нощ по едно писмо. Единадесет нощи. Нито един отговор.



седва продължение:)))))



Гласувай:
10



Следващ постинг
Предишен постинг

1. jabalka - ......!!!!!
20.09.2011 16:57
Онемях! И дори няма никакво ехо за да ми отговори с повдигане на раменете си!
Поздрави от мен!

П.П. Много са хубави писмата ти !
цитирай
2. helloworld - jabalka
20.09.2011 17:02
сега обаче следват още по хубави неща - изненадата ще бъде голяма :))))))))
цитирай
3. neleta - коментар ли?????
20.09.2011 17:03
"Всяка нощ по едно писмо. Единадесет нощи. Нито един отговор."
Шехерезада....и Шахриар Шах....
Чакам с нетърпение!!!!!()
цитирай
4. helloworld - neleta
20.09.2011 17:05
ако Шехерезада е разказвала 1001 нощ аз ще разказвам 2002 ........:))) защото обещах нещо по-дълго за четене:)))))
цитирай
5. neleta - чудесно
20.09.2011 17:08
тъкмо приятно занимание в студените вече нощи :))))))
цитирай
6. helloworld - neleta
20.09.2011 17:14
прекрасно занимание защото сгорещява дори по-хубаво от греяно вино пред камината:))))
цитирай
7. neleta - охххх
20.09.2011 17:16
греано винце..... Лоша сииии, подкокоросваш ли ме? След малко ще рипна до магазина. А ти давай следваащата доза писъмца, че виното няма да ми стигне:))))))))
цитирай
8. jabalka - Хей, тука е станало топличко и уютно ...
20.09.2011 17:21
Хей, тука е станало топличко и уютно !
Мога ли да се присъединя?
цитирай
9. eksplozia - jabalka
20.09.2011 17:24
някак трябва да се сгреем, че зъзна като цигане - а любовта винаги помага за сгряване:)))))
цитирай
10. helloworld - friendly1
20.09.2011 17:29
:)))))))) UN AMORE GRANDE!!!!
цитирай
11. jabalka - И аз при положение че си измих кос...
20.09.2011 17:30
И аз при положение че си измих косата-каква проза...ха, ха !
Такива хубави думи и такъв смотан коментар написах с измръзналата си глава!?
цитирай
12. helloworld - jabalka
20.09.2011 17:32
ей сега ще я стоплим твойта глава - къде са ми рисунките ???????? сега ще имаш още материал а ти нищо не правиш по въпроса хахахаххаха:))))))
цитирай
13. aya73 - привет
20.09.2011 17:38
Наслада- за душата и слуха!
Текст и музика така добре съчетани!
Толкова е хубаво и вълнуващо,че думите някак са недостатъчни да изразят това ,което се усеща от написаното. Страхотно е.
цитирай
14. jabalka - Хъ-ката, мъ- ката - те са при мене ама ...
20.09.2011 17:39
Хъ-ката, мъ- ката - те са при мене ама кво от туй!?
цитирай
15. eksplozia - aya73
20.09.2011 17:43
много благодаря Ая:)))) аз самата много харесвам това което съм пуснала като музика защото са едни от най-хубавите парчета правени някога под слънцето!!!
цитирай
16. eksplozia - jabalka
20.09.2011 17:44
единственото което те оправдава е че днес е мрачно и гадно времето:))) но ще видим още колко оправдания ще изтърпя!!!!:)))))
цитирай
17. jabalka - Ей, човече то иначе аз не мога да с...
20.09.2011 17:46
Ей, човече то иначе аз не мога да сколасам с рисунки за всяко твое писание освен да се превърна в принтер с интелект и ръчно- рисувателен патент!ха, така написах го!
цитирай
18. neleta - музиката
20.09.2011 17:47
е върховна, подобаващ музикален фон на писмата. Що не пуснеш клипчетата под тях? Така няма да си мъча немското японче да ми ги отваря:))))) Знам, че съм лоша
цитирай
19. helloworld - jabalka
20.09.2011 17:49
хахахахахаха ами нали обещах да пиша и пиша ей на.........
цитирай
20. helloworld - neleta
20.09.2011 17:53
ами защото те са много и в един постинг ще стане прекалено :))))))
цитирай
21. eleronia - Прекрасни
20.09.2011 18:22
импресии,това което ми хрумва-че е тъжно думите да отлитат в празното пространство,непредназначени за *никого*,или пък-като *игра в играта*;)))
Или въобще-провокирани от нуждата да бъдат казани,без значение на кого...
Чувства,настроения,тъга,копнеж-смисълът е в споделянето,но в реалността.Иначе се превръща в художествено творчество:))И аз като Ая усещам да не ми стигат думите...кога ли са ми стигали;)))
цитирай
22. neleta - а пък на моя се разви
20.09.2011 18:25
бушончето да върти докато ги зареди
цитирай
23. helloworld - eleronia
20.09.2011 18:36
eeee няма да бъдат в пустошта - ще има отговор, но само толкова ще издам:)))))и ще има и много парещи чувства :)))) емоция и полети - къде в нощта, къде в космоса .......
цитирай
24. helloworld - eleronia
20.09.2011 18:37
само реалността е реалност:)))))))
цитирай
25. helloworld - neleta
20.09.2011 18:38
после, по-късно на спокойствие си ги послушай - става един страхотен концерт :)))))
цитирай
26. injir - Mnogo romantichno! Pozdrav!
20.09.2011 18:42
Mnogo romantichno! Pozdrav!
цитирай
27. neleta - Върнах се пак на писмата ти....
20.09.2011 22:55
Днес, четейки ги се питах - кое облича думите с толкова нюанси на романтизъм и чувственост, на дълбочина и ширина. Едва ли и сега съм открила най-точните отговори. Мисля, че ако сърцето не облече сензорната мантия на Душата, няма как да създаде трептения, камо ли да улови такива....
цитирай
28. eleronia - Добро утро:))
21.09.2011 07:37
...Само реалността е реалност...но три пъти мери,веднъж режи!!! Този път героинята ти нека забрави за *бомбите*;))) и ...препоръката ще е на живо;))
цитирай
29. helloworld - injir
21.09.2011 10:29
благодаря!:))) и най-желязната душа се нуждае от романтика!
цитирай
30. helloworld - neleta
21.09.2011 10:30
а забелязала ли си колко често не ни стигат думите.....:)))) и как в повечето случай не са достатъчно изразителни?:)))
цитирай
31. helloworld - eleronia
21.09.2011 10:31
много често като започнеш да пишеш нещо героите ти започват да водят самостоятелен живот и не винаги можеш да ги контролираш!:))))
цитирай
32. анонимен - Браво бе, дарлинг, вече шрифтът ти е нормален,
21.09.2011 14:28
но тоя черен фон е много противен, толкова други варианта има, махай го тоя модел.
А по темата - ти си напълно зомбирана, или както казват психолозите, имаш компютърна зависимост.
Искаш ли индивидуална психотерапия на четири очи предимно нощем?
цитирай
33. helloworld - poligor
21.09.2011 14:35
хахахахаха най-голямото зомби ще ме лекува от зависимост хахахаххаха
цитирай
34. luxporto - :)
22.09.2011 10:18
Ах, толкова емоции, че оставаш безмълвен...
Невероятни са. Поздрави.
цитирай
35. helloworld - luxporto
22.09.2011 14:27
благодаря!:))))
цитирай
36. smiletear - Нямам думи
22.09.2011 18:01
Нямам думи. Не зная какво да напиша. Ти си казала всичко. Емоцията струи отвсякъде. Прекрасно е. Прекрасно е изживяването. Прекрасно е да изживееш всичко това....и да го четеш. Благодаря ти!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: helloworld
Категория: Лични дневници
Прочетен: 523293
Постинги: 89
Коментари: 1893
Гласове: 1614
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930